Koti-inseminaatio

onko vielä toivoa ?

Tunteet heittelee, pettymyksiä kerta kerran jälkeen... ensimmäisen kanssa koti-inseminaatiossa meni vuosi, nyt olemme toista lasta yrittämässä ja koti-inseminaatiota tehty myös kohta vuosi eikä mitään tapahdu, välillä kun menkat myöhässä alan elättelee toivoa, nytkin juuri ja sitten kun ne lähtivätkin niin pettymys oli suuri.

Esikoisen kohdalla oli rankkaa aika se yrittäminen, vuosi meni ja 12 pettymystä tuli, välillä olivat menkat myöhässä viikonkin ja kun ne sitten sen viimeisen kerran olivat viikon myöhässä olin niin rikki että itkin lattialla ja pakotin mieheni tyyliin keskellä yötä lähteä hakemaan apteekista testiä. Teimme testin ja se näytti tulosta mitä olimme vuoden odottaneet !!! en ikinä unohda sitä tunnetta mikä silloin oli, en kyllä sitten myöskään ihan heti suostunut sitä uskomaankaan ja teimme varmaan 3 testiä vielä ennen kuin soitimme neuvolaan.

Nyt olemme toista yrittäneet 10 kk ja aina joudumme pettymään...alkaako meillä jo ikä painaa ? Itse olen pian 36 vuotias ja mieheni pari vuotta tosin nuorempi mutta olemme huomanneet että hänen sperman määrä on vähentynyt . Yleensä sitä tulee vaan hieman yli kumin hupun kun sitä tuli aikoinaan paljon enemmän.

Tämä on oikeesti tosi raskasta ja haluamme silti kotikonstein yrittää (normi tavalla ei onnistu, sen takia olemme ottaneet tämän keinon nyt ja aikaisemmin)

Olen nyt toisella kerralla käyttänyt lasten panadol lääkeruiskua jossa ei sitä kärkeä ole ja ruiskua jossa se kärki on, mutta kumpikaan ei ole tuottanut tulosta. En tiedä pitäskö sitä joka toinen päivä alkaa yrittämään, kun nyt olemme tehneet 2 viikon ajan joko joka päivä tai vähintään joka toinen päivä hedelmällisen jakson ajan.

On sanottu että kun se ensimmäinen tulee niin toinen on jo helpompi saada alulle, mutta ei näytä meidän kohdalla olevan niin.

Kiitos lukijoille, auttaa oloa kun saa kirjottaa tuntemuksiaan sen lisäksi että niitä vain mieheni kanssa käy läpi.

5

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoja antava

      on toivoa. kirjoitatko minulle, nin kerron hyvän neuvon, ja tulet varmasti iloitsemaan. tästä. [email protected]

    • bbb1

      Olen pahoillani tilanteestasi. Saisinko kysyä sinulta, että onko sinulla tietoa, että voiko siemennestettä pakastaa kotikonstein?

      Voimia!!!

    • kyllä toivoa on

      onko vielä toivoa ? kyllä on. vieläkö viestisi on voimassa? kerron lisää, jos vastaat

    • Älä väsytä kumppania

      Ei kannata joka päivä, siksi sitä spermaa on niin vähän. See ovutaatiotestejä, niin tiedät milloin on oikea aika ja sitten, kun alat oppia milloin sinulla on ovulaatio niin aloita vaikka 2 päivää aiemmin ja tee parina kolmena päivänä. Väsyttävältä kuulostaa tuo touhu tuollaisena!

    • Haaveilija.

      Me olemme haaveilleet esikoisesta kuukauden päästä kaksi vuotta ja voin sanoa, ettei tämä helppoa ole. Miehellä on todettu matala määrä siittiöitä ja ne on olleet huonoja. Syksyllä meillä aloitetaan hoidot, mutta vielä ei tiedetä millä nimikkeellä se tulee olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe