..., että heti, kun olen hetken poissa, tähän kuolleeseen paikkaan kehittyy kunnon keskustelu? Tänäänkään en ehdi täällä kovin paljoa olla, joten luultavasti täällä tapahtuu taas jotain kivaa... XD
Miten on mahdollista...
2
57
Vastaukset
- Metalismygod
En mäkää tiiä :D Kun itekki oon jonku aikaa poissa nii hirveen monta uutta keskusteluu ja kaikenlaista :S Vissii ei voi pitää taukoi ilma että jää väliin jostai kivoist keskusteluist :D
- Eräs trotskilainen
Myö vaan satuttiin olemaan paikalla samaan aikaan. Siis mie, uusi-atrytone, Davos ja ocean--. Miekin vähän ihmettelin, kun täällä on ollut aika hiljasta jo pari kuukautta, ja sitten yhtäkkiä yhteen keskusteluun tulee 60 viestiä vaan kolmessa tunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489