Maran TES:sissä ei ollut erityistä mainintaa seuraavasta joten voisiko joku hieman valottaa.
Olen nyt tehnyt 8 viikkoa töitä putkeen ja noiden kahdeksan viikon aikana minulle on annettu vain 9 vapaapäivää. Pakollinen joka viides viikonloppuvapaa siis annettu, mutta muuten olen joka viikko joutunut olemaan töissä vain yhdellä vapaapäivällä per viikko.
Työnantaja ei ole kysynyt lupaani tai suostumustani tällaiseen järjestelyyn ja kauhulla katsoin uutta työvuorolistaa, jossa sama meno näyttäisi jatkuvan taas seuraavat viikot. Työtunteja kertyy noin 30-35h/vk eli tunnit kohillaan, mutta mehut on imetty jo aivan tyystin, kun ei vapaata saa viettää.
Tyhmäkin näkee, että väärinhän tämä on, mutta miten voin asian tuoda esille? Mitä oikeuksia minulla on "korvauksiin" tästä saatanallisesta rääkistä?
Minulla on siis toistaiseksi voimassaoleva työsopimus.
Vain yksi vapaapäivä viikossa?
HiemanHämmentynyt
2
209
Vastaukset
- arg1
Otapa liittoosi yhteyttä !
- Voi voi
Ootko S-ryhmällä? Se on siellä sääntö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243849Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362649- 652464
- 1412245
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi291831- 341783
- 341755
- 1291480