ah juoksin viime yönä täysin alasti ulkona ja kadulla ihanan vapaa tunne tuntui todella ihanalta. Yöaikaan ulkona alasti juoksentelu on parasta mitä tiedän suosittelen kaikkia kokeilemaan
Yöaikaan ulkona alasti
25
5067
Vastaukset
- oooooooollllllll
Sääli jos joku näkee sinut rujon alasti linkuttamassa.
- mistä oot karannu
Hullu mikä hullu.
- mahto tulla vilu
Hauska
- nudistipoika
Mulla on tapana käydä alasti öisin ulkona tupakalla
- kivaakosesitten
Ja kohta olet putkassa.
- nakedpokemon
mä käyn öisin alasti pelaas pokemonia suosittelen kokeilemaan on kivaa
- verkkokalvotpalaa
voi ei. päästikö ne sut jo pois taas?
mää en kestä.
kaikki heiluu ja roikkuu ja..... yökh. - Anonyymi
Alasti on kivaa juosta yöllä ulkona
- Anonyymi
ja päivälläkin. Minä olen uinut ilkosillani keskellä päivää täpötäydellä uimarannalla, joka ei ole edes mikään nudistiranta...
- Anonyymi
Kesäyönä rannalla ; " rantavedessä on ihan hillua, kun vesi hivelee pill...ööö.. polvia"
- Anonyymi
Vaihtakaa lääkitystä.
- Anonyymi
mä juoksen joku päivä alasti metsässä kun Padasjoen naku kymppi peruttu taas
- Anonyymi
Mä juoksen aina alasti lampeen.
- Anonyymi
Mitä ihmettä juuri luin?
- Anonyymi
Jos asuisin maalla tai yksin korvessa niin mikä jottei. Täällä meillä tulisi pidätetyksi tai pääsisi hengestään tuollai. Oli aika kylmä yö muuten :)
- Anonyymi
Alasti on mahtava juosta kesä kuumalla ulkona öisin vaatteet voi laittaa reppuun juossun ajaksi alkkarit siis vain kun poika ja mies voi kulkea ilman paitaa missä vaan niin on helppo viuhattaa alasti
- Anonyymi
Hyvin olisi tarennut viime öinä. Naisilla enemmän vaaran paikkoja jos noin toimisi, miehenä pääsee vähemmällä pelolla.
- Anonyymi
Kerran oli yökylässä mun kaverilla kesken viikkoa sitten. me oltiin ala-asteella meillä oli vika tunti oli mentiin mun kaverille sitten kun me lähettiin niin mun kaveri ehdotti että mennään sen omaa mettä polkua niin mulla oli hirvee pissahätä siihen mä sanoin että mä meen toin kiven taakse mä laskin mun ryhmä hau pikkarit ja housut. Sitten pissasin sitten se mä laskin mun repun ja otin mun takin pois sitten mä menin alasti metsässä sitten mä tulin Saran eteen ja sanoin että
Me oltiin kesä mökillä. Yksi yö mä päätin mennä ulos. Katoin että kaikki nukkuu hitaasti menin ovelle ja avasin oven. Sit otin mun yöpyjaman pois menin kävelee.
- Anonyymi
Kävin ilman paitaa kaupassa
- Anonyymi
Oisit menny ilman housuja
- Anonyymi
Tukka pitäisi olla samaa sorttia kuin lindahamiltonilla.
- Anonyymi
Vapauttavaa tosiaankin. Mökillä naapurit kaukana niin ei väliä onko vaatteita vai ei. Yleensä on, koska olen elämänkatsomukseltani hyvin rajoittunut myöhäiskeski-ikäinen tantta ja pelkään, että vastarannalta joku kuvailee youtube-videoille viuhahteluitani. Näin valoisan aikaan, pimeällä olen estoton
- Anonyymi
Olen usein kesällä käynyt pihalla alasti runkkaamassa , on kiihottavaa puhaa , ja asun taajama alueella omakotitalossa .
M 63 CD 💃💖 - Anonyymi
Mä käyn aina öisin parvekkeella tupakalla jos ulko on pimeää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483