Yöaikaan ulkona alasti

Ekaterina.

ah juoksin viime yönä täysin alasti ulkona ja kadulla ihanan vapaa tunne tuntui todella ihanalta. Yöaikaan ulkona alasti juoksentelu on parasta mitä tiedän suosittelen kaikkia kokeilemaan

25

5067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooooooollllllll

      Sääli jos joku näkee sinut rujon alasti linkuttamassa.

    • mistä oot karannu

      Hullu mikä hullu.

    • mahto tulla vilu

      Hauska

    • nudistipoika

      Mulla on tapana käydä alasti öisin ulkona tupakalla

    • kivaakosesitten

      Ja kohta olet putkassa.

    • nakedpokemon

      mä käyn öisin alasti pelaas pokemonia suosittelen kokeilemaan on kivaa

    • verkkokalvotpalaa

      voi ei. päästikö ne sut jo pois taas?
      mää en kestä.
      kaikki heiluu ja roikkuu ja..... yökh.

    • Anonyymi

      Alasti on kivaa juosta yöllä ulkona

      • Anonyymi

        ja päivälläkin. Minä olen uinut ilkosillani keskellä päivää täpötäydellä uimarannalla, joka ei ole edes mikään nudistiranta...


    • Anonyymi

      Kesäyönä rannalla ; " rantavedessä on ihan hillua, kun vesi hivelee pill...ööö.. polvia"

    • Anonyymi

      Vaihtakaa lääkitystä.

    • Anonyymi

      mä juoksen joku päivä alasti metsässä kun Padasjoen naku kymppi peruttu taas

      • Anonyymi

        Mä juoksen aina alasti lampeen.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä juuri luin?

    • Anonyymi

      Jos asuisin maalla tai yksin korvessa niin mikä jottei. Täällä meillä tulisi pidätetyksi tai pääsisi hengestään tuollai. Oli aika kylmä yö muuten :)

    • Anonyymi

      Alasti on mahtava juosta kesä kuumalla ulkona öisin vaatteet voi laittaa reppuun juossun ajaksi alkkarit siis vain kun poika ja mies voi kulkea ilman paitaa missä vaan niin on helppo viuhattaa alasti

    • Anonyymi

      Hyvin olisi tarennut viime öinä. Naisilla enemmän vaaran paikkoja jos noin toimisi, miehenä pääsee vähemmällä pelolla.

    • Anonyymi

      Kerran oli yökylässä mun kaverilla kesken viikkoa sitten. me oltiin ala-asteella meillä oli vika tunti oli mentiin mun kaverille sitten kun me lähettiin niin mun kaveri ehdotti että mennään sen omaa mettä polkua niin mulla oli hirvee pissahätä siihen mä sanoin että mä meen toin kiven taakse mä laskin mun ryhmä hau pikkarit ja housut. Sitten pissasin sitten se mä laskin mun repun ja otin mun takin pois sitten mä menin alasti metsässä sitten mä tulin Saran eteen ja sanoin että

    • Me oltiin kesä mökillä. Yksi yö mä päätin mennä ulos. Katoin että kaikki nukkuu hitaasti menin ovelle ja avasin oven. Sit otin mun yöpyjaman pois menin kävelee.

    • Anonyymi

      Kävin ilman paitaa kaupassa

    • Anonyymi

      Oisit menny ilman housuja

    • Anonyymi

      Tukka pitäisi olla samaa sorttia kuin lindahamiltonilla.

    • Anonyymi

      Vapauttavaa tosiaankin. Mökillä naapurit kaukana niin ei väliä onko vaatteita vai ei. Yleensä on, koska olen elämänkatsomukseltani hyvin rajoittunut myöhäiskeski-ikäinen tantta ja pelkään, että vastarannalta joku kuvailee youtube-videoille viuhahteluitani. Näin valoisan aikaan, pimeällä olen estoton

    • Anonyymi

      Olen usein kesällä käynyt pihalla alasti runkkaamassa , on kiihottavaa puhaa , ja asun taajama alueella omakotitalossa .
      M 63 CD 💃💖

    • Anonyymi

      Mä käyn aina öisin parvekkeella tupakalla jos ulko on pimeää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe