Mikä on WAP? Se on ilmeisesti joku netin kaltainen yhteys, mutta miten sitä käytetään? Minulla on DNA:n perusGPRS, jossa maksetaan siirretyn datamäärän mukaan, mutta maksaako WAPissa oleskelu jotakin?
Mikä on WAP?
3
4392
Vastaukset
- myyjä
Mä tapaan sanoo asiakkaille että se wappi o vähä niinku internet kutistettuna puhelimeen. että iha kaikkee sieltä ei löydy, mutta aika paljo kumminkiin. Ja se juttu tossa gprs hommassa just on että ajasta ei tarvi maksaa mitään, maksat vaan siitä tiedonmäärästä mitä siellä availet, eli toisinsanoen jokainen avaeetu sivu maksaa.
- ???
Mulla nyt kävi semmonen juttu et, mul on nyt käytössä aika vanha nokian puhelin, ja liittyma on sonera, ni siin on se sonera wap. sit niinku pääsen nettii sil kokoaika, vaik mul on saldoraja... sit laskuun ei tuu mtn erikoista et tulee vaa se 20 e mikä me maksetaan joka kuukausi.. Ni mut sitte ku jos mul on saldoo esim ja meen nettii tol puhelimel ni laskuun tulee näkyviin se hinta mikä lähti mun saldosta. Mut sitku ei oo saldoo ni pääsen kans nettii..
sit välil se kirjottaa et pakettidata ei ole käytettävissä...
JA sit on tullu et yhistetäänkö toiseen palvelimeen, ok? ja kaikkee tommost tulee välil näkyvii.. ni en tajuu sitä et miten toi netti oikee toimii yms..? - Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005