Halvat Halloweenbileet

HalloweenGirl

Moips! Oon 13v tyttö, ja ajatuksissa olisi järjestää n. 10 samanikäselle luokkakaverille halloweenbileet suht. pienellä budjetilla. Koristelu-, ohjelma- ja ruokavinkkejä, pliis? Haluaisin supersiistin bileet, joista voisi olla jälkeenpäinkin ylpeä! :)

17

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HalloweenBoy

      Moi HalloweenGirl! :) Kiva että järjestät bileet kavereillesi. Itsekin muutamat juhlat järjestäneenä osaan antaa pari vinkkiä liittyen erityisesti nautintoainepuoleen.
      1. Tee booli. Pyydä jokaista luokkakaveriasi tuomaan noin 0,75 litran pullo viinaa - mieluiten miedosti maustettua - ja siihen kylkeen kaveriksi asianmukainen virvoitusjuoma lantraamista varten. Jaettu ilo on paras ilo!
      2. Sijoita hätäpoistumisteiden varteen ämpäreitä sekä patjoja. Perinteiset hätäpoistumistiet ovat välillä olohuone-wc, keittiö-pihakivetys sekä eteinen-kukkaruukku. Kun em. tarvikkeet ovat kätevästi kaikkien tiedostamissa sijainneissa, vältytään turhalta pahoinvointinesteiden sekä heikkokuntoisten kavereiden siivoamiselta sitten aamulla niih :) juu

      • Justiina

        Viina ei oo lasten juoma.. helposti tulee myrkytystila.. itse alottanu liian aikasin viinaan kans läträämisen


    • ffjyieytdku

      Mun kaverin halloween juhlissa oli lavuaarissa keitettyjä makarooneja, mihin piti työntää kädet ja etsiä tikkareita :D ja vessassa oli pilkkopimeää :D

    • nam nam

      Meet ostaa tamppooneja kaupasta ja sit jotain mansikka tai vadelma likooriä, mielellään paksua. Sitten punasta mehua tai nektariinia. Sitten kaadat liköörin kulhoon ja sinne perään mehu, sitten sekottelet niit silleen et on veren väristä ja paksusta. Sitten pistät tamppooneja sinne muutaman ja annat niitten imee site boolia. Ja näin valmistui jokaisen puremispelkoisen vampyyrin booli.

      • King Pig

        Siis 13 vuotias kysyy vinkkejä ja jotta voisi järjestää mukavat bileet ja täällä tyypit antaa joitain alkoholiin liittyviä vinkkejä. Oikeesti kuinka vitun tyhmiä ootte. Kyllä niitä likööreitä ja muita alkoholi juomia kerkeää nautiskella täysi-ikäisenäki. Pilaatte vaan oman nuoruutenne joka vaikuttaa myös aikuisuuteen jos alatte nyt alkoholi juomilla leikkiin.


    • HalloweenGirl

      Kiitti vinkistä, ffjyieytdku ! :) Toi kuulostaa hauskalta. Ja HalloweenBoy, en ihan tänikäisenä lähtis noilla juomilla läträän... Seiskaluokkalaisena sellasesta pelleilystä tulee saamaan vaan pellen maineen, eikä mulla muutenkaan oo vielä kiire aikuistuu! :D Mutta varmasti sun bileisiin mahtava booli.

      Lisäää? Pää on ihan tyhjä!

    • JuicyGirl2049

      noooooo voisit vaik just leikkii jtn mafiosoo tai sellast niinku.... ja ookkos miettiny mitää asukilpailuu et paras asu voittais tai sillee ja sit siit sais vaik karkkipussin tai jotai.., nää toimii mun bileissä takuuvarmana ja mietin et myös joku kauhurata tai sellane olis kiva.... mukavia bileitä!!!!:-)

    • Halloweenhullu

      Meijän halloween bileis oli sellast "verijuomaa" Siin oli mansikkamehu tiivistettä ja vissyy ja sit sinne pohjalle laitettii niit karkki matoi. Se oli hyvää ja suosittelen. :D

    • halloweenexperrt

      koverrat pöydälle pari kurpitsaa, paljon kynttilöitä, tee ruokaa joka on ''ällöttävää'' esim. nakkisormia ( laitat nakin päähän mantelilastun niin että se näyttää kynneltä, ja toisen pään dippaat ketsuppiin jotta näyttää vereltä) yms. esim. meillä oli lihapullia joilla oli silminä ketsuppiläikät, kakku joka näytti kummitukselta, poppareita ja sipsejä joiden seassa oli muovihämähäkkejä jne. ota juomaksi iso mehukatti päärynä pullo, sekoita 2. litraan spritea, ja laita kulhoon. Juoma on nyt vihreää, lisää sinne vaikka mansikoita lillumaan. Voit myös ottaa lääkärin kumihanskan, täyttää sen mehukatti sprite sekotuksella, solmit hanskan kiinni, laitat yöksi pakastimeen jossa se jäätyy käden muotoiseksi, otat kumihanskan irti ja heität vihreän käden sinne boolikulhoon,oli yks meiän bileien hitti jutuista :) laita kulhoon kauha jolla juomaa saa mukiin. ripustele led valoja, askarreltuja lepakoita ympäriinsä ja voit vielä hankkia kaupasta semmosia suklaapalloja jotka näyttää tarkotuksella silmiltä. Voit myös ohjelmaksi pistää jonkun kauhuleffan käyntiin katsottavaksi esim. Halloween on hyvä leffa :D osia on seitsemän, aloittakaa ensimmäisetä : pp
      Jos haluat päästä halvalla ainakin koristeet saa tiimarista pilkkahintaan sillä tiimari on konkursissa joten siellä on käynnissä loppumyynti ja kaikkea saa halvalla. Harkitse myös kauppaa nimeltä Tiger. Ruokien suhteen voit vaikka pyytää kaikkia vieraita tuomaan jotakin syötävää mukana. Sinun kuuluu silti emäntänä järkätä perusasiat: sipsit, popcornit, joku kakku ja juoma. onnea bileisiin, pidä hauskaa ja toivottavasti autoin :)

      • halloweenexperrt

        nii ja sit vie pistät jotain hyvää musiikkia soimaan, se täyttää hiljaisuuden mitä voi olla alussa ja sit tietty saa ilmapiirin lämpenemään äkkiä. voit laittaa diskopallon kattoon tai vilkkuvia valoja, tanssikaa lasit kädessä ja senku biletätte. meidän bileet oli yökylä bileet meidän taloyhtiön kerhohuoneella ja kyl oli hauskaa et harkitse yökylää myös :))


      • HalloweenGirl
        halloweenexperrt kirjoitti:

        nii ja sit vie pistät jotain hyvää musiikkia soimaan, se täyttää hiljaisuuden mitä voi olla alussa ja sit tietty saa ilmapiirin lämpenemään äkkiä. voit laittaa diskopallon kattoon tai vilkkuvia valoja, tanssikaa lasit kädessä ja senku biletätte. meidän bileet oli yökylä bileet meidän taloyhtiön kerhohuoneella ja kyl oli hauskaa et harkitse yökylää myös :))

        Oon aatellu tilata isomunaisen mies-stripparin joka lopuks paneskelis
        kurpitsaa


    • AP HalloweenGirl

      Mitä vittua joku otti mun nimimerkin? Hei sä HalloweenGirl kakkonen, en kyllä aatellut.

      Halloweenhullu, toi kuulostaa hyvältä! :)
      JuicyGirl2049, kiitti vinkeistää (:
      halloweenexperrt, kiitti superpitkästä viestistä autoit paljon! Yökyläbileet vois olla siistii, pitää miettiä totakin. :)

    • bileidenasiantuntija

      Hommaa paljon viinaa ja maailman parasta hassista.

      • AP HalloweenGirl

        Kyllä mä aattelin tilata tummaihoisen miehen, joka alasti heiluis meidän
        edessä, ja kaikki sais maistella sen kovaa jalkovälissä seisovaa tikkaria.


    • iuygfdghjk

      Voi vittu : Dd

      • ftyghuoplgfhj

        Oli siis tarkotus vastata tuolle AP HalloweenGirlille : D


      • isä neuvoo
        ftyghuoplgfhj kirjoitti:

        Oli siis tarkotus vastata tuolle AP HalloweenGirlille : D

        Kunno subbari salmarii red cat


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe