Uppoavan laivan pelastamiseksi kaavaillaan nyt tällaisia.
http://www.hs.fi/kotimaa/Kirkoille ehkä rahaa budjetista vaihtoehtona hautausmaksu jokaiselta/a1381025226255
Mielenkiintoista keskustelua hesarin sivuilla, siellä ovat kirkon rahankeruuta puoltavat kommentit vähissä.
Kirkolle rahaa budjetista?
2
73
Vastaukset
- vastaan minäkin
Kysehän on yhteisöverojen uudelleen käytöstä toisiin tarkoituksiin ja siksi yhteiskunnallisesti merkittäviin ostopalveluihin maksettaisiin rahat valtion Budjetista:
Hesarin uutinen:
"Yhteisöverosta ei mahdollisesti tulevaisuudessa anneta varoja kirkolle. Uskonnollisten yhdyskuntien rahoitukseen on tulossa suuria muutoksia.
Yritysten maksamista yhteisöveroista ei ehkä tilitetä enää tulevaisuudessa tuottoja kahdelle kansankirkolle. Sen sijaan evankelis-luterilainen ja ortodoksinen kirkko saattavat saada korvausta yhteiskunnallisista tehtävistään suoraan valtion budjetista." - ,7ie,
olen erittäin älykäs aj minulle ollaan siitäakteellsia tyhmien puolelta.En voimmitään sille ettäolen älykäsja muut tyhmiä, muut ovat erittäin tyhmiä verrattuna suureen älyyni,joka on ylivertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906393- 1723692
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2152273- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191723
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707