Olen raskaana nyt 45-vuotiaana noin 7 vuoden tauon jälkeen raskaus on sujunut yllättävän hyvin.Kyselen nyt onko tällä palstalla muitakin yli nelikymppisiä odottajia?
Iltatähti 45-vuotiaana
3
515
Vastaukset
- lapsenimun
Kuinka pitkällä raskautesi on? Onnea!
En ole raskaana,mutta olen saanut ltatähden. Hän on vaativa kasvatettava.
Synnytin 45 vuotiaana. Raskaus sujui hyvin. Synnytys sujui hyvin. Vauva-aika oli raskas. Leikki-ikäisen kanssa oli raskasta. Koululaisen kanssakaan ei ole helpottanut. Ikäni alkaa painamaan päälle. Kaipaan omaa rauhaa, mutta näillä mennään.Tavallisen lapsen kanssa jaksaisin ehkä paremmin.
Vertailukohtana äidiksi nuorempana tulo. Jaksoin yövalvomiset paremmin. Jaksoin muutenkin enemmän.Lapsikin oli helpompi ja isovanhemmat olivat tukenani.
Lapsillani on ikäeroa 20 vuotta, joten vanhempi lapseni on jo itsenäistynyt, omat menot, eikä juurikaan auta nuoremman hoidossa. Toivon jaksavani myös töissä eläkeikään asti. Lapsen murrosikä tuloillaan. - äiti x 9
Minä sain edellisen lapseni kun olin 45 (esikoisen melkein 30 vuotta sitten ja kuluneina vuosina muutaman muunkin) ja olen kokenut asiat aivan toisin kuin edellinen kirjoittaja. Nyt 48-vuotiaana odotan sitä iltatähteämme enkä vieläkään usko päätyväni ajattelemaan kuten edellinen.
Erilaisia siis ihmiset olemme. - Juanitahh
Minun sihteerin äiti oli ollut 52 v kun tyttö syntyi ja on kuulkaa fiksu nainen.Se tyttökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1033505Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1982242Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02100Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k371832Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91649- 951098
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5850- 49831
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu69827Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti129773