Olen raskaana nyt 45-vuotiaana noin 7 vuoden tauon jälkeen raskaus on sujunut yllättävän hyvin.Kyselen nyt onko tällä palstalla muitakin yli nelikymppisiä odottajia?
Iltatähti 45-vuotiaana
3
592
Vastaukset
- lapsenimun
Kuinka pitkällä raskautesi on? Onnea!
En ole raskaana,mutta olen saanut ltatähden. Hän on vaativa kasvatettava.
Synnytin 45 vuotiaana. Raskaus sujui hyvin. Synnytys sujui hyvin. Vauva-aika oli raskas. Leikki-ikäisen kanssa oli raskasta. Koululaisen kanssakaan ei ole helpottanut. Ikäni alkaa painamaan päälle. Kaipaan omaa rauhaa, mutta näillä mennään.Tavallisen lapsen kanssa jaksaisin ehkä paremmin.
Vertailukohtana äidiksi nuorempana tulo. Jaksoin yövalvomiset paremmin. Jaksoin muutenkin enemmän.Lapsikin oli helpompi ja isovanhemmat olivat tukenani.
Lapsillani on ikäeroa 20 vuotta, joten vanhempi lapseni on jo itsenäistynyt, omat menot, eikä juurikaan auta nuoremman hoidossa. Toivon jaksavani myös töissä eläkeikään asti. Lapsen murrosikä tuloillaan. - äiti x 9
Minä sain edellisen lapseni kun olin 45 (esikoisen melkein 30 vuotta sitten ja kuluneina vuosina muutaman muunkin) ja olen kokenut asiat aivan toisin kuin edellinen kirjoittaja. Nyt 48-vuotiaana odotan sitä iltatähteämme enkä vieläkään usko päätyväni ajattelemaan kuten edellinen.
Erilaisia siis ihmiset olemme. - Juanitahh
Minun sihteerin äiti oli ollut 52 v kun tyttö syntyi ja on kuulkaa fiksu nainen.Se tyttökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757580Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654287Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773614SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522299Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11767Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31412Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51277- 1051251
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401172Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01151