Olen raskaana nyt 45-vuotiaana noin 7 vuoden tauon jälkeen raskaus on sujunut yllättävän hyvin.Kyselen nyt onko tällä palstalla muitakin yli nelikymppisiä odottajia?
Iltatähti 45-vuotiaana
3
611
Vastaukset
- lapsenimun
Kuinka pitkällä raskautesi on? Onnea!
En ole raskaana,mutta olen saanut ltatähden. Hän on vaativa kasvatettava.
Synnytin 45 vuotiaana. Raskaus sujui hyvin. Synnytys sujui hyvin. Vauva-aika oli raskas. Leikki-ikäisen kanssa oli raskasta. Koululaisen kanssakaan ei ole helpottanut. Ikäni alkaa painamaan päälle. Kaipaan omaa rauhaa, mutta näillä mennään.Tavallisen lapsen kanssa jaksaisin ehkä paremmin.
Vertailukohtana äidiksi nuorempana tulo. Jaksoin yövalvomiset paremmin. Jaksoin muutenkin enemmän.Lapsikin oli helpompi ja isovanhemmat olivat tukenani.
Lapsillani on ikäeroa 20 vuotta, joten vanhempi lapseni on jo itsenäistynyt, omat menot, eikä juurikaan auta nuoremman hoidossa. Toivon jaksavani myös töissä eläkeikään asti. Lapsen murrosikä tuloillaan. - äiti x 9
Minä sain edellisen lapseni kun olin 45 (esikoisen melkein 30 vuotta sitten ja kuluneina vuosina muutaman muunkin) ja olen kokenut asiat aivan toisin kuin edellinen kirjoittaja. Nyt 48-vuotiaana odotan sitä iltatähteämme enkä vieläkään usko päätyväni ajattelemaan kuten edellinen.
Erilaisia siis ihmiset olemme. - Juanitahh
Minun sihteerin äiti oli ollut 52 v kun tyttö syntyi ja on kuulkaa fiksu nainen.Se tyttökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m503748Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163615Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993405Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o803215Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362999Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582488- 502325
- 1022207
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142019Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182009