Olen raskaana nyt 45-vuotiaana noin 7 vuoden tauon jälkeen raskaus on sujunut yllättävän hyvin.Kyselen nyt onko tällä palstalla muitakin yli nelikymppisiä odottajia?
Iltatähti 45-vuotiaana
3
557
Vastaukset
- lapsenimun
Kuinka pitkällä raskautesi on? Onnea!
En ole raskaana,mutta olen saanut ltatähden. Hän on vaativa kasvatettava.
Synnytin 45 vuotiaana. Raskaus sujui hyvin. Synnytys sujui hyvin. Vauva-aika oli raskas. Leikki-ikäisen kanssa oli raskasta. Koululaisen kanssakaan ei ole helpottanut. Ikäni alkaa painamaan päälle. Kaipaan omaa rauhaa, mutta näillä mennään.Tavallisen lapsen kanssa jaksaisin ehkä paremmin.
Vertailukohtana äidiksi nuorempana tulo. Jaksoin yövalvomiset paremmin. Jaksoin muutenkin enemmän.Lapsikin oli helpompi ja isovanhemmat olivat tukenani.
Lapsillani on ikäeroa 20 vuotta, joten vanhempi lapseni on jo itsenäistynyt, omat menot, eikä juurikaan auta nuoremman hoidossa. Toivon jaksavani myös töissä eläkeikään asti. Lapsen murrosikä tuloillaan. - äiti x 9
Minä sain edellisen lapseni kun olin 45 (esikoisen melkein 30 vuotta sitten ja kuluneina vuosina muutaman muunkin) ja olen kokenut asiat aivan toisin kuin edellinen kirjoittaja. Nyt 48-vuotiaana odotan sitä iltatähteämme enkä vieläkään usko päätyväni ajattelemaan kuten edellinen.
Erilaisia siis ihmiset olemme. - Juanitahh
Minun sihteerin äiti oli ollut 52 v kun tyttö syntyi ja on kuulkaa fiksu nainen.Se tyttökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814462
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164142BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693181Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main222508Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682429- 1622407
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome572304Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522042