En ole muuta kuin seurannut muuta kuin mitä lööpissä lukee Jorin mielipiteitä tuulevaisuudesta.Mutta kyllä on lapsellista porukkaa, jos eivät ymmärrä mitä hän tarkoittaa.Luulevatko he että Big Brother tai sossu elättää loppuelämän.Niko sanoi että jos Jori menis eduskuntaan niin hän muttaa oliko se peräti Ruotsiin, toivotaan hänelle hyvää matkaa.Aleksi on 19v, ja itkee syntymäpäivästä joka meni pilalle.Jori voittoon...
JORIN PELOTTELU
2
124
Vastaukset
- Oi oi
Mummolle on tullut dementia kun ei muista mitä Jori puhui lauantaina 24/7, kehotti listimään päättäjät ja terrorisoimaan. Eihän viihteen nimiin voi tehdä mitä tahansa. Olen ihmetellyt koko ajan mitä älyttömämpiä möläytyksiä Jorin suusta. Ei ollenkaan tasapainoisen ja terveen ihmisen puheita.
- Ei lööpit kerro
Mummo, lööpeistä ei saa oikeaa kuvaa asukkaista. Kyllä Jorin puheet oli todella törkeitä. Kehotti menemään eduskuntatalon portaille kirveiden kanssa ja murhaamaan presidentin yms. Myös kaikkien pitäisi saada vapaasti käyttää huumeita. Känniääliön puheita, mutta yleensä kännissä ihminen paljastaa todelliset ajatuksensa. Jori oli aivan tosissaan, mutta yritti pistää huumorin piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554946- 794629
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?714488- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️283269Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392468
- 472427
- 2112286