VITSI

Ennen vanhaan

Talon emännän kokema ajalta,jolloin isäntäväki piikoineen ja renkineen nukkui samassa tuvassa.Emäntä joutui käräjille todistamaan piian lapsenruokojutussa.Emäntä kertoi kuulleensa selvästi mitä siellä piian sängyssä yöllä puuhattiin." Näittekö mitään "? kysyi tuomari. No enhän mää mitää nähny,kun oli pilkkosen pimiää".Johon tuomari tuohtuneena. Ei täällä mikään kuulo auta,selvä näkö olla pitää!Poistukaa! Rehellinen emäntä ei moista hyväksynyt,vaan ovelle päästyään päästi pitkän pierun. Todistaja takaisin. Tehän loukkasitte oikeutta " kiljaisi tuomari. Emäntä sitä ihmettelemään.Miten niin "t Tuomari Tuo mitä teitte on oikeuden loukkaus. Emäntä. Näittekö mitään. Tuomari Enhän mää mitään nähnyt,mutta jokainenhan sen kuuli. Ei täällä mikään kuulo auta.Selvä näkö se olla pitää"sanoi emäntä ja purjehti ulos.

13

883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 167-176

      Empäs ola nauranut tämän palstan vitseille aikaisemmin, nyt sekin ihme on tapahtunut.

      • Ennen vanhaan

        Se on hyvä,koska se on tarkotuskin,että se naurattaa,sitten vitsi on hyvä,jos se saa edes yhden ihmisen päivää piristettyä,se sillä on tarkotuskin


    • Rengin matka

      Kulkuri oli kerran tienpäällä ja ilta alkoi hämärtää.Renki poikkesi maalaistaloon ja pyysi isäntäväeltä lupaa majoittua yöksi tuvan lattialle.Lupa heltisi ja kulkuri teki petiä lattialle,samalla kun talonväki söi illallista pöydän ääressä. Kulkurilla oli kova nälkä ja toiveekkaana odotti saavansa kutsun pöytään. Turhaan. Viimein isäntä nousi pöydästä pieraisi mojovasti ja tokaisi,siinä kulkijalle peittoa.Seuraavaksi nousi emäntä,joka päästi rupsun hänkin ja sanoi ka siinä kulkurille tyynyä. Kulkija kiroili mielessään ja yritti saada unen päästä kiinni.Koitti aamu ja kulkuri heräsi.Isäntäväki oli jo pellolla töissä.Kulkuri laski housunsa ja väänsi aamupaskat pirrtipöydälle.Lähtiessään tienpäälle näki isäntäväen pellola ja huusi.Kiitokset yösijasta.Jätin petivaatteet pöydänpäähän.

      • Ernst Udet

        Jospa menisitte kertomaan näitä vitsejänne vaikka jonnekin vitsipalstalle.


      • Hlllllllll

        Olisivat jättäneet kulkumiehen yksin taloon? Uskokoon ken voi.


      • Anonyymi

        Olihan tuo vitsi eli tositapaus hiuhan korjattu, Hän jätti petivaatteet penkille. Taitaapa olla tositapaus vitsissä hiukan patanneltu


    • pidin 22

      Vitsit oli hyviä piristi päivää

    • 167-176

      K: Mikä on tuomarin vastakohta?
      V: Viemäri :)

      • ammuntaa

        Mitä,jos kuulette ladon takaa ammuntaa,menen ja lypsän sen lehmän !!!!


      • Lisää vastakohtia joita varmaan länsisuomalaiset sanoo vihtakohdiksi
        K: Mikä on ulosottomiehen vastakohta?
        V: Sisäänantonainen tai jos on pankkialalla niin sisäänpanonainen 😁


      • Anonyymi

        Laihilainen piikakin valitti pankissa, että miksi minä tuon rahat te aina kirjotte että pano ja isäntäkin varotti ettei siitöä sitten puhuta


    • Kiitos, vitsit on päivänpelastus, kun uutisointi on realiaikaista, kevennys on paikallaan,,

      • Jos ottaa asiat liian vakavasti niin ei elämästä selviä hengissä, ei ainkaan tuon Kelan kanssa kun nytkin on 2 oikeusjuttua vireillä, sen lisäksi kantelu ja lisää tulossa laillisuusvalvojille.
        Muutenkin tuo Kela hoitaa asioita ihan miten sattuu.
        Asiakirjapyyntö oli vireillä 2 kuukautta vaikka siihen pitäisi julkisuuslain mukaan vastata viimeistään 2 viikossa. Viime viikolla sitten lähetin nootin asiasta Kelalle, tällä viikolla sain väärät asiakirja joista lähetin taas viestiä Kelalle jossa kysyin ettekö tiedä mikä on viikon ja kuukauden ero, toinen kysymys oli että ihanko oma-alotteisesti perseilette vai onko Kelassa jokin ohje viranomaisjulkisuuden sabotoinnksi. Sain pyytämäni asiakirjat mutta kysymyksiini ei vastattu, niitä saattaa kysyä vielä sellainen taho jolle eivät voi olla vastaamatta 😁


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      55
      1553
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1228
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe