Onko kellään kokemusta voiko nokihomeen päälle maalata suoraan uuden maalin , vai pitääkö se pestä ensin pois. Talo on vaalean sävyinen ja ei hirveästi kiinnostaisi ruveta jynssäämään yli 100 neliötä ulkoverhousta puhtaaksi...
Vastaukset 2
- minävaanentaasen
maalista riippuen esim. tikkurilan maalit kestää 70-80c höyrypesun, homepesuaine liuotteeksi 5L=25€ ja sillä päässee 80-90m2.
näin syksyllä saisi kuivua nopeasti ettei yöpakkaset irrota tai halkeiluta
pintamaalia tarpeettomasti (siksi höyry). - pestä pitää
Talo pitää joka tapauksessa pestä, maalaa tai ei. Se ei ole kummoinenkaan juttu asianmukaisilla aineilla. Jos et itse viitsi niin teetä vaikka jollain kesälomaa viettävällä opiskelijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405