Pukukopissa kera aarteiden!

Bikerbabe

Alkuun anteeksipyyntö, siitä että taas mennään pyörällä, mutta...

Siinä se seisoo juuri vahattuna edessäni. Se odottaa ratsastajaa selkäänsä ja sellasen tulee pian saamaan. Hypättyäni kaltaisen unelmani kyytiin, puristan jalat tiukasti tankin ympärille ja nojaudun hieman eteenpäin.Käännän virrat päälle ja laitan moottorin käyntiin. Hymy kasvoillani leviää entisestään kun moottorin jyrinä jalkojeni välissä voimistuu kierroksia nostaessani. Saatuani koneen lämpimäksi, itseni ohella, kaarran tielle ja suuntaan matkani kohti Suomen eteläisintä kaupunkia.
Hanko on suunnatoman kaunis kaupunki kesäisin ja siitä kauneudesta aion tänään täysin rinnoin nauttia.

Ajellessani nelinumeroisia kohti määränpäätäni, kehun itseäni hiljaa mielessäni, että selviän kaatumatta kaikista tiukoista mutkista, joihin ajan hieman turhankin vauhdikkaasti. Fiilis on kerrassaan loistava ja tunnen olevani vapaampi ja vapautuneempi kuin aikoihin. Mietin mahtaisikohan yksin liikkuva bikerbabe löytää itselleen seuraa matkanvarrelta.Maisemat ympärillä vaihtuvat ja tasaisin väliajoin vastaan ajelee kättään nostavia motoristeja. Joudun laittamaan jo varatankille ja pääätän pysähtyä seuraavalle huoltoasemalle kahville ja tankkaamaan.

Hetken ajeltuani huomaan tien varressa vanhan kunnon Esson baarin, jonka pihaan kurvaan. Sen parkkipaikalla on juuri nousemassa autoon useampi surffari, joiden toivon olevan matkalla kohti samaa kaupunkia kuin itsekin. Eräs ystäväni on aivan sekaisin kyseisen lajityypin edustajiin ja tiedän ainakin hänen bongailleen heitä Hangon pitkiltä rannoilta. Juon kahvini ja juttelen hetken muutaman muun kuskin kanssa kysellen hyviä reittejä. Niitä saankin ja jatkan matkaani, ennen kuin lämpöhalvaus iskee siinä paahteessa istuskellessa. olo helpottuu jälleen muutaman kilometrin jälkeen, kun tuuli puhaltaa hiljalleen.
Odotan innolla rannalle pääsyä ja siellä odottavaa viilentävää vettä.

Matka kuluu kuin siivillä ja pian huomaan jo opasteita kaupungin keskustaan. Ajelen hetken hiljaisessa keskustassa, käyn ostamassa vettä matkaani ja kaarran sitten rantaa kohti. Jätän pyäräni läheiselle parkkipaikalle, riisun ajosaappaani ja kävelen paljasjaloin pehmeällä hiekalla. Kauempana merellä näkyy veneitä ja surffareiden purjeita, mutta itse hietikolla olen yksin. Riisun vaatteeni punaisen pukukopin takana ja kävelen alusvaatteisillani veteen.

Vesi on viileää. lähes kylmää, mutta lämpimästi paistava aurinko saa minut kuitenkin sukeltamaan sen väreilevään hyväilyyn. Liu'un pitkään veden alla, uin hetken, kunnes käännyn rantaa kohti.Huomaan sinne rantautuneen joukon surffipoikia, myös aiemmin näkemäni. Mietin hetken viipyisinkö vielä vedessä, mutta veden viileys pakottaa minut nousemaan sieltä pitseineni. Kiroan itseäni, etten ole koskaan oppinut käyttämään käytännöllisiä alusvaatteita, joita voisi bikineiksikin kuvitella tällaisellä hetkellä.

Ne miehistä, jotka ovat minut huomanneet, tuijottavat avoimesti päästä varpaisiin, kävellessäni lievä puna kasvoillani kohti paikkaa johon vaatteenii riisuin.Katseet polttelevat vettä tippuvalla vartalollani ja tunnen kiihottuvani niiden alla. Oma katseeni viipyy hetken kahdessa kaljupäässä, jotka eroavat edkseen kiharatukkien joukosta. Levottomin mielin nappaan vaatteeni kopin takaa ja sirryn sisäpuolelle. Sydämeni sykkiessä villisti, riisun märät alusvaatteni ja aloitan pujottelun farkkuihini. Se ei ole aivan helppoa kun ei ole mitään mihin itseään kuivata.Kuulen oven aukevan ja kääntyssäni tulijaa kohti, huomaan yllätyksekseni siinä seisovan toisen kaljupäisistä namuista. Hän katselee edelleen estoitta minua ja valloittavan hymyn levitessä hänen ruskettuneille kasvoilleen, ojentaa minulle pyyhettään. Ollessani ottamassa sitä hänen kädestään, hän vetääkin sitä takaisin iselleen. Käheällä äänellään mies sanoo voivansa auttaa kuivaamisessa ja ennen kuin ehdin ehdotukseen edes reagoida, tunnen miehen vahvat kädet ympärilläni. Ne saattelevat pyyhettä selälläni, viileyden ja kiihoittuneisuuden kovettamilla rinnoillani, reisilläni, kaikkialla minussa.

Tunnen olevani jo aivan kostea, tämän odottamattoman tilanteen yllättämänä. Mies katsoo minua suoraan silmiin, aika tuntuu pysähtyvän hetkeksi ja pyyhe tippuu hänen käsistään lattialle. Seison siis vieraan miehen edessä alastomana, farkut nilkoissani, enkä jostain syystä tunne oloani lainkaan epämukavaksi. Olen kaivannut miehen kosketuksia vartalollani, huulia vasten omiani ja hyväntekijää sisälleni. Hänen käsiensä yllättävä ote vyötärölläni, jolla hän saa vedettyä minut tiukasti kiinni itseensä, saa huulieni välistä karkaamaan ääniä, joita ei voi tulkita. Neopeenipuku, vasten kuumuuttaan hohkavaa ihoani tuntuu jumalaiselta ja suudelma jonka jaamme on alusta asti kiihkeä ja vaativa.

Miehen kuumat huulet laskeutuvat kaulalleni ja puristuvat jakamaan piinallisen nautinnollisia puraisuja herkkään niskaani.Ne jatkavat kulkuaan rinnoilleni ja heti niihin osuessaan saavat minut voihkaisemaan nautinnosta. Toinen käsi liikkuu selälläni ja toinen matkaa lanteilleni. Suu maistelee rintaani ja alavatsallani polttaa nautinto ja jännitys. Mies polvistuu eteeni ja antaa kielensä pyöriä muutaman kerran napani ympärillä. Hänen päästessään salaismpani portille, liu'uttaa kieltään pitkin häpyhuuliani, jotka tuntuvat syttyvän tuleen hänen kosketuksessaan. Hengitykseni on kiivasta ja vapisevat käteni etsiytyvät hänen sileän klaninsa kautta, vahvalle niskalle.

Painan miehen päätä itseäni vasten, viestittäen hänelle että tahdon lisää. Kieli jalkovälissäni maistelee minua hellästi, kosteuteni valuessa kuin mesi hänen huulilleen. Kieli leikkii klitoriksella, laskeutuu alaspäin, liikkuu sisälläni taitavsti ja asiansa osaavasti. Mies tietää mitä tekee ja saa minut jokaisella lipaisullaan lähemmäksi huumaa. Kielen kärjen takoessa herkkää klittaani, mies työntää pari sormeaan sisääni ja antaa niiden liikua kosteudessani edestakaisin. Kielen otteet nupulla voimistuvat ja sormet tanssivat rytmikkäästi vasten takaseinämää. Hengitykseni muuttuu katkonaiseksi ja tunnen supistelevani voimakkaasti miehen sormien ympärillä.Miehen utelias kieli löytää sellaisen rytmin, johon taiturimaiset sormet yhtyvät, etten enää kykenen pidättämään jo pitkään tulossa ollutta orgasmiani. Tuntuu että lantioni polte voisi sytyttää puisen kopin tuleen, sellaisella voimalla tuo uskomattoman raju orgasmi lyö lävitseni. En voi olla huutamatta nautinnosta, kun täristen laukean vasten miehen kasvoja.

Huohotan hengästyneenä pukukopin seinää vasten ja katselen polte silmissäni ylös nousevaa taituri, joka aurinkoisesti hymyillen maistelee makuani huulillaan. Katseeni osuu myös pieneen ikkunaan, joka olemassa oloa, en ole aikaisemmin edes tajunnut. Sen takana seisoo kaljupäistä pidempi, joka on selvästi nähnyt lähes kaiken mitä olemme täällä puuhailleet. Kerron minua hellineelle aarteelle, mitä näin ja hän ei näytä kovinkaan yllättyneeltä. Hetken tunnen oloni hyväksikäytetyksi, mutta tarkemmin ajateltuani vinkkaan ulkona seiseen miehen sisään. Mikäs minua vapaata naista estää kerrankin nauttimasta kunnolla.

Miehet hymyilevät kilpaa auringon kanssa. Tässä vaiheessa esittelemme itsemme. Jake maistattaa minulla itseltäni maistuvia huuliaan ja Roope koittaa hieman häpeillen piilotella shortsiensa alta paistavaa seisokkiaan. Hitaasti avaan vetoketjun Jaken puvusta ja yllätyn iloisesti nähdessäni sieltä paljastuvan komeuden. Kalu seisoo terhakkana kiinteää vatsaa vasten, eikä selvästikään kestä kovin pitkää käsittelyä. Annan nopen suukon sen kostealle terskalle ja puristan toisen käteni sen varrelle. Toisella kädelläni riisun Roopen shortsit pois, enkä pety näkemääni sielläkään. Tunnen oloni tuhmaksi, kiimaiseksi ja haluttavaksi, tarttuessani kädelläni Roopen suonikaaseen. Niin tanassa molempien kalut kuitenkin ovat, eten uskalla nitä kovin kauaa käsilläni hyväillä, vaan pyydän Jakea sisääni.

Kaivan takkini taskusta kondomin ja rullaan sen hänen aarteensa päälle.
Hänen sykkivä sauvansa uppoaa kosteuteeni pitkällä työnnöllä ja pysähtyy hetkeksi tutkimaan sen pohjukkaa. Olen seota kiihkosta kun hän aloittaa rytmikkäät työntönsä sisälläni. Peruutamme hieman ja saan penkin pakaroideni alle. Pyydän Roopen viereeni, niin että saan maistaa hänen miehuuttaan. Jake työntyy sisääni uudestaan ja uudestaan, kun samalla liu'utan Roopen samettista kalua kumassa suussani. Puristan huuliani tiukemmin ja tiukemmin sen ympärillä ja imen sitä niin syvälle suuhuni kuin pystyn. Kieleni rummuttaa sen päätä, samaan tahtiin kuin Jake painuu sisääni. Olen täynnä näitä uskomattomia miehiä.

Kysyn haluavatko he molemmat tositoimiin. Vastaus on odottamaton:Kyllä. Tilaa kopissa on kovin vähän, mutta onneksi miehet ovat tasapainoilun mestareita ja itsekin aika notkea pakkaus. Ojennan Roopellekin kortsun, jonka hän saa juuri ja juuri mahtumaan kalunsa kiusaksi ja asetun lattialle tippuneen pyyhkeen päälle kontilleni. Jake kostuttaa sormiaan tulvivassa kosteikossani ja hitaasti työntää sormeaan lähes käyttämättömään tiukempaani. Voihkin kivunsekaista nautintoa kun sormi uppoaa sisääni. Hän kostuttaa seuraavaksi kalunsa, kun Roope asettuu taakseni ja ohjaa sauvansa supistelevaan vulvaani. Hänen sauvansa on hieman paksumpi, kuin ystävänsä ja saa minut jo yksinäänkin lähes sekoamaan.Hän aloittaa liikket sisälläni ja rytmiin päästyään asettuu Jake taakseni
seisomaan ja peppuni tiukan aukon kostutettuaan työntyy rauhallisesti sisääni. Olen lähes varma että se ei tule mahtumaan, mutta hitaasti se täyttää minut. Voihkin ja huudan miesten aloittaessa rytmikkäät työntönsä. En kykene juurikaan liikkumaan, mutta miehillä ei tunnu olevan mitään sitä vastaan, että he ovat työnjohatjina, tosin minä pomonaan.
Miesten suista kuuluu, niin jumalaisia ääniä, että en ole nautintoineni yksin. Pilluni supistelee Roopen kalua hyväillen ja tuntiessani heidän kalujensa kohtaavan pohjillani, alkaa orgasmi nostaa jälleen päätään.

Jake huutaa jo "tuskissaan" kun paina kättäni hänen välilihalleen. Hänen pakaransa jännittyvät äärimilleen, kun tunnen kuinka kalu vavahtelee tiukkuudessani. Se työntyy vielä muutaman kerran sisälläni, kunnes hän irrottautuu meistä ja antaa Roopelle mahdollisuuden työskennellä tilavammin.
Roope asettuukin maahan selälleen ja minä asetun hänen päälleen selkäni hänen kasvojensa suuntaan. Kalu liukuu uudestaan sisääni ja aloitan rytmikkään rattsatuksen sen päällä. Jake hyväilee rintojani ja Roope tarttuu pakaroihini antaen liikkeille lisää voimaa. tahtimme kiihtyy ja kuumuus pienessä kopissa on viedä tajun. Painun hieman eteenpäin, jolloin Roopen sauva osuu ratsatassani myös klittani hupulle ja tiedän olevani pian lennossa. Kalu taipuu allani ja mies joka sen omistaa murisee kiihkoaan. Hän nostelee lanteitaan minua vasten ja tunnen hänen vartalonsa jäykistyvän allani. Hän läimäyttää minua hellästi pakaralle ja se on jo lopun alkua. Viimeiset työnnöt ovat rajuja ja pitkiä, enkä enää kykene hallitsemaan itseäni. Jaken sormet puristuvat kivikoville nänneilleni ja yhtäaikaisesti huudamme Roopen kanssa orgasmiemme voimaa.

Oloni on niin totaalisen tyydytetty, että kuvittelen uneksineeni koko jutun. Miesten kivaat hengitykset omani seurassa, kertovat kuitenkin omaa tarinaansa. Mitä sitten tapahtui? Ehkä siitä joskus myöhemmin;)

10

18922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa

      mahtaako kirjoittaja oikeesti olla nainen?! Tosi hyvä jutu, mutta jotenkin oln sellenen olo, että on mies asialla!

      • Bikerbabe

        Nainen minä kyllä tietääkseni olen ja ylpeä siitä! Olisi hauska kuulla perustelusi, miksi uskot asian olevan toisin. Vaikka eipä sillä juurikaan ole merkitystä, mitä sinä kirjoittajasta ajattelet. Kaikkia ei voi miellyttää... edelleenkään! Viihtyisää viikonloppua!


    • Jukka

      Olipa upea krapulaisen sunnuntai avaus! Kiitti ja lisää samanlaista

    • Sonninpoika

      Tää teki mulle hyvää ;) Mua kiihottaa noi sandwich-jutut. Bikerbabe, mä laitan mun jutuille jatkoa varmaankin tossa viikon sisällä. Nyt on niin paljon muita luovuutta rajoittavia asioita.

      • Bikerbabe

        Kyllä kai sitä malttaa hetken odotella! Hauskaa viikkoa ;)


    • Narttu

      Paljon kiihkeempi stoori kun naisten kesken juttu! Meitsin mieleen

    • Herkku

      Tiedän paikan mistä tämä kertoo! Kutkutti vatsanpohjaa kun tänään kävelin rannalla... ikävä kyllä vain koira seuranani! =)

      • Bikerbabe

        Kuten varmaan huomasit, ei tilaa ole kovinkaan ruhtinaallisesti... eli mahtuisiko siellä oikeasti?!? ;)


    • Jukka

      vaikken siuta tunnekkaan! Mutta laita ainakin uusia juttuja, niihän?!

    • niin sitä

      Jiihaaaaahh!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe