Hei,
Jonkun verran olen exceliä käyttänyt, mutta nyt tulin ylitsepääsemättömään ongelmaan eli tietotaitoni rajat tulivat vastaan. :P
Etsin ratkaisua siis seuraavaan: Aina kun myyn tuotteen ja luen siitä tuotekoodin exceliin, haluaisin että seuraavalle sivulle päivittyy tieto myynnistäni. Tällä toisella sivulla minulla on siis tietokanta tuotteistani.
Onko siis mahdollista, että kun olen lukenut tuotenumeron ensimmäiselle välilehdelle niin tämä tuotenumero häviäisi automaattisesti luetusta ruudusta, mutta tieto myynnistä päivittyisi kuitenkin toiselle välilehdelle?
Yritin etsiä sopivaa sivua mistä voisin lukea aiheesta. Jos joku viisaampi voisi linkittää minut jollekin sivulle mistä saisin tietoa miten toteuttaa tämän. Kiitos!
Luku yhteen välilehteen, tieto toiseen
Tietoa vailla
1
89
Vastaukset
Onnistuu VBA:lla
noilla antamallasi tiedoilla mission impossible, vaatii tarkemmat tiedot mistä solusta mihin soluun ja taulukoiden nimet yms...
Keep EXCELing
@Kunde
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892036
- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231320Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271271- 661192
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3361017- 85929
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?53858- 121777
- 82766