Olen 18v ja pidän vanhemmista miehistä.Naapurin setä 55v jota tapailen antaa mulle sellasen nautinnon jota ei mun ikäiseni pojat pysty antamaan.Mun pieni tiukka pillu tykkää sedän kielestä ja isosta kyrvästä.Setä on naimisissa joten tapaamme aina vain kun setä pääsee,mutta useamman kerran kuukaudessa.Kesäkuussa olin viikonlopun sedän mökillä jonne tuli myös sedän 48v veli ja hänen 53v ystävänsä (miespuolinen) .Ukkomiehiä hekin.Olin setien pikku huora tuon viikonlopun ja sain kyrpää joka reikään.Ihanaa kun yks laski kuumat spermat pilluun niin toinen siirty tilalle ja yhtä imin samalla.Tai niin kun yks nussi mua niin kaks muuta runkkas spermat mun päälle.Otetaan ensikuussa tuo reissu uusiksi.Mun pillu tykkää kullista.
Naapurin setä nai mua.
47
36536
Vastaukset
- ukkomies
Täällä sun kiimaseen pilluun ois ukkomiehen kivikova kyrpä! Voin maksaa sulle.Ois kiihottavaa nussia noin nuoren piluu.Mun kulli seisoo kun ajattelenkin! Aah pakko runkata
- gaysir
Ihan vitun myyvä esittelypuhe hermanni.
AAh pakko runkata. - Anonyymi
Mä haluun
- Anonyymi
gaysir kirjoitti:
Ihan vitun myyvä esittelypuhe hermanni.
AAh pakko runkata.Tee niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun
Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun
Nyt panettaa
- Anonyymi
Mä haluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun
Mä haluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluun
Niin mäkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt panettaa
Niin
- MrLoveDoctor
Joka reikään, mutta persereikä unohtui? Odotappa vaan kun ne opettaa sut nauttimaan kyrvästä perseessä.
- papppa
nuorta saanut viimeaikoina viime yönä 22v tyttö minä 68v
- Vanhatpussit
Muistuu vielä aikanuoruuden, kun olin liikeapulaisena eräässä K-kaupassa. Kauppias oli sellainen viidenkympin ja kuuden kympin välillä. Jo ihan ensimmäisten viikkojen aikana hän alkoi pitämään sellaista silmäpeliä ja pientä halausta ohi mennessään. Sitten kun hänen vaimonsa oli muualla hän laittoi minut kellariin pussittamaan perunoita ja ilmestyi sinne itsekin. Siellä sain kauppiasta monen monituista kertaa ja kerrankin, kun hänen vaimonsa meni sisarensa luo naapurikaupunkiin hoitamaan tätä pariksi viikkoa, niin olin kauppiaan kanssa joka ilta hänen kotonaan. Minua ei haitannut lainkaan se, että 17-vuotiaana harastin seksiä vanhemman miehen kanssa. Sen jälkeen juuri ne vanhemmat miehet maistuivat parhaalta.
- Anonyymi
Käyttittekö kondomia,olisit voinut tulla raskaaksi.Varmaan mukava saada kypsää kokenutta miestä.Rakastuitko häneen
- Anonyymi
Sama juttu. Olin kauppa-apulaisena eräässä savolaisen pikkukaupungin elintarvikekaupassa. Siellä jouduin usein alakerran varastoon pussittamaan perunoita ym. tarvikkeita. Kerran sitten kauppias itse oli avustamassa ja se päätyi siihen, että nussittiin perunasäkkien päällä ja sen jälkeen usein, aina samassa paikassa. Sain myös meidän lihaosaston hoitajalta hyvää kästteölyä aina kun kauppias itse ei ollut paikalla. Kyllä nuoruus oli jännää. Olin silloin 16 v.
- Anonyymi
Mä hsluisin nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Olin kauppa-apulaisena eräässä savolaisen pikkukaupungin elintarvikekaupassa. Siellä jouduin usein alakerran varastoon pussittamaan perunoita ym. tarvikkeita. Kerran sitten kauppias itse oli avustamassa ja se päätyi siihen, että nussittiin perunasäkkien päällä ja sen jälkeen usein, aina samassa paikassa. Sain myös meidän lihaosaston hoitajalta hyvää kästteölyä aina kun kauppias itse ei ollut paikalla. Kyllä nuoruus oli jännää. Olin silloin 16 v.
Mä haluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hsluisin nyt
Setä mies haluu kanssa
- Anonyymi
Herää poika. Sulla ei oo pilluu van pieni prinssinakki housuis.
- Anonyymi
Joo, heräilehän mies pikku hiljaa unestasi, ei naapurin setää ja sen kahta kaveria ole olemassakaan, vaikka haluaisitkin niille kaikille persettä antaa...
- Anonyymi
Tämähän on seksinovellit-osastolla, tyhmät. Ei sen tarvitse olla totta.
- Anonyymi
Tositarinat osio nyt kuitenkin näissä novelleissa...
Aloitus on kuitenkin ihan täyttä fulaa, jonkun teinipojan tai muun kotirunkkarin päiväunia vaan.
Olen minäkin ollut joskus teinityttö ja tuollaiset vanhat ukot ei olleet silloin erityisen kiihottavia oikein mitenkään. Vaihdoin silloin vuokra-asuntoakin, kun vuokraisäntä alkoi ehdottelemaan vuokranmaksua luonnossa, vanha ukko. Yök!
Jatta vm. 1974 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tositarinat osio nyt kuitenkin näissä novelleissa...
Aloitus on kuitenkin ihan täyttä fulaa, jonkun teinipojan tai muun kotirunkkarin päiväunia vaan.
Olen minäkin ollut joskus teinityttö ja tuollaiset vanhat ukot ei olleet silloin erityisen kiihottavia oikein mitenkään. Vaihdoin silloin vuokra-asuntoakin, kun vuokraisäntä alkoi ehdottelemaan vuokranmaksua luonnossa, vanha ukko. Yök!
Jatta vm. 1974Sinun mielipiteesikö muka tarkoittaa sitä, että muiden on täysin väärin?
- Anonyymi
Vapaa mies 53 v Helsingin seudulta haluan tutustua [email protected]
- Anonyymi
Kiinnostaa kivat kokemukset ja hauskanpito
- Anonyymi
Mee raveihin.
- Anonyymi
Nuorena oot urasi valinnu mu onnea mahtaa tehdä lopputuloksena itsetunnolesi ja maineellesi gutaa voit olla varma että koko kylä tietää jo
- Anonyymi
Katos katos kahden sanan lauseen ääliö se jaksaa.
- Anonyymi
Aah, kateellinen
- Anonyymi
Niin täälläkin, pillu....
- Anonyymi
Minne tuun
- Anonyymi
Nai mua
- Anonyymi
Jos oot nainen, niin kiinnostais
- Anonyymi
No eihän sua muu taida kiinnostaakkaan. Mitäs olet paskapää ja paska aina mielessä.
- Anonyymi
Missä oot tavattavissa tänään
- Anonyymi
Itse olin 18v nuori nainen kun olin silloisen asuinkaupingin kesätöissä Urheilukentällä, ihastuin siellä erääseen vakituiseen työntekijään joka oli minua 30v vanhempi mies, todella harteikas ja iso kokoinen kaikinpuolin. Päätin olla hävyttömän rohkea ja annoin miehelle selviä merkkiä että seksihaluja olisi. Päädyttiin sitten jossainvaiheessa kentän patjavarastolle ja pienten merkkien jälkeen suudeltiin todella halukkaina, tunsin kun miehen kädet vaelsivat pitkin kehoani ja tunkeutuivat löysien berkkareitteni vyötäröstä sisään ja siitä alushousujeni alle jolloin sormet tavoittivat kodtean pilluni, sain erittäin kiihoittavaa sormipanoa ja tunsin että valun haousuni märäksi, mies nosti minut patjojen päälle istumaan ja kaatoi selin jolloin veti housuni pois jalasta ja alkoi nuolemaan todella taitavasti. Olin räjähtää kiimasta ja tiesin että ollaan kentällä vain kahden eikä muita olisi enään tulossa. Aivan orgasmin partaalla hyppäsin pois patjalta ja vedin miehen shortsit pois jalasta. Eteeni pomppasi ison kalu mitä siihen ikäön olin nähnyt, aloin imeä sen mitä silloin osasin suht kokemattomana ja tuo kalu kasvoi entisestään, itse olin aivan märkänä ja sormetin pilluani samalla varovasti kun tuo iso kulli oli suussani, mies huokaili ja nosti minut takaisin patjalle siten että toinen jalkani oli miehen olkapäällä ja pillu sopivasti avoinena, sain muutaman hetken vielä ihanaa sormetusta kunnes tunsin että tuo iso kalu alkoi tulla sisääni. Mies painoi kalunsa hitaasti varmoin ottein lähes pohjaan ja sanoi että nyt saat tyttö kullia, alkoi hillitön naiminen ja tunsin kuinka tuo iso kulli seivästi pilluani, aluksi vähän sattui mutta toyuin suht nopeasti tuon kalun ulkomitoille ja aloin naida vastaan, muistan vieläkin kuinka ne kivekset hakkasivat pakaroitani ja molemmat huokailtiin niin että varasto kaikui. Lopuksi mies alkoi huokailla raskaammin ja kysyi että käytänkö pillereitä, vastasin sen mitä kukenin että käytän ja samassa tunsin kun kulli nytkähteli muutaman kerran ja laski sitten spermat sisääni. Valuin siinä patjalla spermaa hiukset märkänä ja hikisenä miehen vielä sormettaessa minulle valtavaa orgasmia mitä ei todellkaan tarvinnut kauan odotella, silmissä alkoi mustenmaan ja kroppani värisi kiimasta kunnes lauksin ja mies vielä runkkaili puoli jäykkää kaluaan pilluani vasten. Tämä muisto ei unohdu koskaan ja sen kesän aikana rakasteltiin vielä monta kertaa.. Milla.
- Anonyymi
Tuota minäkin haluaisin tehdä jonkun nuoren kiimaisen naisen kanssa.
Ei vaan ole patjavarastosta löytynyt sopivaa kiimaista nuorta naista .
M 50v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minäkin haluaisin tehdä jonkun nuoren kiimaisen naisen kanssa.
Ei vaan ole patjavarastosta löytynyt sopivaa kiimaista nuorta naista .
M 50vAnteeksi kaikki kirjoitusvirheet, mutta tuota panoa muistellessa oli pakko sormettaa itselleni orgasmi. Milla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi kaikki kirjoitusvirheet, mutta tuota panoa muistellessa oli pakko sormettaa itselleni orgasmi. Milla
Saat anteeksi kirjoitusvirheet. Ihana tarina. Saisit kyllä muutakin? Olen M65
- Anonyymi
Kokemus tarina. Olin nuorena 17 vuotiaana ennen opiskelujen alkua töissä eräällä pienellä kotiyrityksellä missä minua noin 30v vanhempi aviopari tekivät alihankintana eräitä osia isommalle yritykselle. Pariskunta oli todella mukava ja kaikinpuolin ystävällinen.
Oli Torstai ja tavallinen työpäivä mutta lupauduin jäämään ylitöihin koska perheen rouva lähti työmatkalle ja aamuksi oli saatava lähetys valmiiksi.
Pakattiin tavaraa itse pomon kanssa ja kello tuli varmaan jo 19 kun alkoi olla valmista, normaalisti työpäiväni loppui klo14. Kotiinlähdön hetkellä pomo haastoi vielä syömään koska päivä oli ollut pitkä ja kiireinen.
Suostuin tähän ja käveltiin hallilta pihan läpi heidän kotiin.
Koti oli melko iso ja todella hieno, itseäni vähän nolotti olla niin hienossa kodissa työvaatteissa. Päätin siis tiputtaa edes työhousut eteisen lattialle koska työhousujen alla pidin leggingsejä.
Se näky varmaan vaikutti pomoon koska hän kehui anteeksi pyytäen että näytän sievältä ja taidat urheilla paljon?
Tunsin jo siinävaiheessa että nyt alapäässäni kävi jokin lämmin tuulahdus ja samassa huomasi että nännini kovettuivat mikä näkyi paidan läpi, tämän taisi pomokin huomata koska tarjosi vilttiä ympärilleni sanoen että eihän ole kylmä?
Olin jotenkin kiihottunut tilanteesta kun tajusin että olen pomon ihanassa kodissa hänen kanssa kahdestaan.
Juteltiin siinä hetken kunnes pomo sanoi menevän vaihtamaan myös vaatteet, jäin istumaan olohuoneeseen kunnes pomo palasi yläkerrasta oltuaan siellä varmaan ikuisuuden, tai siltä se ainakin tuntui.
Palatessaan huomasin hänen pukeutuneen mustaan T-paitaan ja löysiin harmaisiin gollegehousuihin mistä etumus pullotti huomattavan isona. Katseeni nauliintui hetkellisesti tuohon etumukseen mutta samalla tuli suihkupuhtaan miehen tuoksu ja olin jo aivan kiimassa.
Pomo istui viereeni ja laski käden suoraan reidelleni kysyen että vieläkö palelen? Vastasin että en enää vaan päinvastoin, tunsin kuinka tuo iso ja vahva käsi silitti hellästi reittäni ja pomo vastasi siihen että no hyvä.
Silittely muuttui hyvin nopeasti kosketteluksi enkä todellakaan halunnut estellä sitä, tunsin kuinka kehoani hyväiltiin ja käsi mittaili rintojani, levitin tässävaiheessa jo vähän jalkojani kunnes tunsin sormien vaeltavan haarojeni välissä, olin todella kiimainen ja halusin vain lisää.
Pomo nappasi minut syliin ja alkoi työntää käsiään housujen sisään missä sormet tavoitteli pilluani, kovaani kuiskattiin lyhyen tunnustelun jälkeen että taidan olla valmis, nyökytin vain päätäni kiimaisena ja nyt minut ohjattin selin sohvalle.
Housuni vedettiin kerralla pois ja välittömästi tunsin kuinka pilluani alettiin nuolla syvältä ja todella taidokkaasti, kouristelin siinä sohvalla hyvän olon tunteissa ja sain aivan ihanaa suuseksiä.
Nyt minut käännettiin suorastaan lenossa polvilleni siten että jalat oli tiukasti yhdes ja sillä hetkellä näin pomon valtavan kullin mikä sojotti vaakasuorassa kovana suoraan kasvojeni edessä.
Päästäni otettiin luja ote ja tuo iso kulli ohjattiin suuhuni, imin nyt pomon valtavaa kullia ja olin aivan märkänä kun sain samalla ihanaa sormetusta pillulleni.
Nyt pomo asettui taakseni ja tunsin kun tuo kulli alkoi painua sisääni, oli pakko avata jalkojani mutta pomo painoi ne takaisin kiinni ja jatkoi kullin työntämistä sisääni raskaasti hengittäen. Tuntui että olin kurkkuun asti täynnä kullia.
Nyt alkoi pitkät työnnöt niin että kulli oli tulossa ulos pillusta joka kerralla ja takana hoettiin jumalaista näkyä, olin aivan hullussa kiimassa ja tuo jättikulli ei sattunut yhtään.
Tunsin kuinka pomon sormi alkoi hiljalleen syljellä kostutettuna hivellä peppureikääni painuen lopulta vähän sisään ja samassa panotahti kiihtyi.
Sain nyt tuota valtavaa kullia todella voimmallisilla työnnöillä sisääni ja pomolta alkoi orgasmi lähestyä.
Kulli tuli ulos sisältäni ja tunsin kuinka lämmin sperma valui selkääni pitkin samalla kun pomon sormet runkkasivat minulle takaapäin mieletöntä orgasmia. Olin aivan loppu kun akti oli ohi mutta mieli pervon tyytyväinen. En tänäkään päivänä ole katunut tuota kiimaista panoa ja kullikin suurin mitä olen koskaan senjälkeen saanut. - Anonyymi
Epätoivoiset vanhat kokemattomat kirjoittelevat kiimoissaan fantasioitaan ja vieläpä luulevat että joku nuori haluaisi heidät.
- Anonyymi
KATO KUN DÖ TAJUDIT KILJOITTAA FANTASIOISTADI!
- Anonyymi
Minun kokemus ei nyt ole kovin paljon vanhemmasta miehestä, kun ikäeroa oli vaan 18 vuotta. Olin alkuun vain 12 vuotias hänet tavatessa ja hän oli 30 vuotias silloin. Ei meillä silloin mitään seksiä ollut ja minä olin vain häneen palavasti rakastunut. Tämä mies asui aivan naapurissa ja kävi meillä aika usein isäni kaverina. Muutettiin silloin minun ollessa 12 vuotias omakotitaloon ja tämä naapuri tuli silloin tutuksi.
Jotenkin se vaan minulla kilahti silloin 12 vuotiaana, että tämä on minun mies, vaikka hän oli 18 vuotta minua vanhempi. En saanut kyllä tunteilleni juuri vastakaikua, toki Make oli minulle ystävällinen, mutta ei siitä sen enempää tullut. Minä tyydytin itseäni saaden orgasmeja, kun kuvittelin Maken minua panemassa pilluun, tälläisiä pikkutytön fantasioita.
Monta kertaa yritin tehdä Makeen vaikutusta, myöhästyin tarkoituksella koulubussistakin ja kävelin Maken luokse pyytäen kyytiä häneltä koululle. Kyllä Make minut monta kertaa koululle kuljettikin autollaan, kun eihän vanhemmat minua sinne voineet viedä heidän ollessa töissä. Olin oikein meikannutkin itseäni näille aamuille hieman, että Make olisi huomannut minut paremmin. Ei vaan tapahtunut mitään, Make oli kyllä ystävällinen, mutta ei mitään vaikutusta. Toki tiesin, että Makella oli suhde yhden naisen kanssa, ettei hän ollut niitä miehiä...
Muutama vuosi siinä meni, mutta sitten täytin 16 vuotta ja olin taas menossa Maken talon ohitse kouluun, hän tiesi syntymäpäiväni ja oli tekemässä jotain hommaa siinä pihallaan, niin hän onnitteli minua syntymäpäivän johdosta. Make pyysi minua kanssaan illalla elokuviin, teatterissa oli juuri sellainen elokuva, jonka minäkin halusin katsoa. Olin koko koulupäivän ihan täpinöissäni, kun odotin vain koulupäivän loppumista ja iltaa.
Kotona sitten menin kertomaan, että Make oli pyytänyt minua kanssaan elokuviin ja sehän nyt sitten ei käynyt mitenkään, ellei isäni tullut mukaan esiliinaksi. Minua suoraan sanottuna nyt kyllä vitutti! Eli ei sitten vieläkään saanut olla Maken kanssa ihan kahdestaan, isä änkesi mukaan. Nyt sitten huomasin, että tilanne hieman keljutti Makeakin, eli oliko kuitenkin jotakin tapahtumassa välillämme.
Elokuva katsottiin, minä en ollut Makea lähelläkään, sen verran vitutti koko homma. Make toi meidät elokuvan jälkeen autollaan kotiin ja siinä sitten pääsin salaa isältä kiittämään Makea tästä, sekä mainitsin, että yritetään joskus uudelleen, jos onnistuisi paremmin. Tämän jälkeen Maken suhtautuminen minua kohtaan muuttui ja olinhan jo yli 16 vuotias. Lisäksi Make erosi naisystävästäänkin, joten hän oli nyt vapaata riistaa, aloin tosissani tekemään töitä ihastukseni eteen, että saisin vastakaikua.
Kaikki kävi sitten lopulta yllättävän helposti, etenimme alkuun hyvin varovasti, mutta varsin pian sain sitä mitä olin halunnutkin. Suhteemme oli pitkään salassa ja kävin Maken luona panolla tai paremminkin me kyllä ihan rakasteltiin. Öitä en Maken luona alkuun viettänyt, mutta sitten siihenkin tuli mahdollisuudet. Ja ollaan me vieläkin yhdessä, ensimmäinen lapsenlapsikin syntyi vähän aikaa sitten, joten aika pitkään me nyt on oltu yhdessä ja tuo ikäero ei nyt enää tunnu kovin suurelta.- Anonyymi
Oliko teillä ehkäisyä heti alkuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvinnut,kun laskettiin mällit perseeseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä meillä oli heti alusta asti ehkäisy, Make halusi käyttää kondomia ihan varmuuden vuoksi. Minulla oli kyllä sitten vielä ehkäisyyn pillerit ja myöhemmin kierukka.
Makea varmaan ikäeromme alkuun mietitytti ja minä puolestani olin heti sitä mieltä, että me ollaan pari. Alkuun suhteemme oli kyllä salassa ja se jollain lailla vielä lisäsi kiihotusta, kun me naitiin.
Asuin vanhempieni luona aika pitkään ja kävin Maken luona panolla. Alkuun en tosiaan öitäni viettänyt Maken luona, mutta sitten vanhempieni ollessa matkoilla, olin sitten Maken luona monta ihanaa yötä. Saatiin rakastella oikein kunnolla, kävin vain kotona välillä kastelemassa kukat ja katsomassa muuten, että kaikki on kunnossa. Meidän koirakin oli silloin Maken luona, ei sitä voinut yksin jättää kotiin.
Meni jonkun aikaa, että jätettiin ehkäisyt pois ja alettiin suunnittelemaan ihan perheen perustamista, kun minä sain opintoja siihen malliin, että perheen perustaminen tuli ajankohtaiseksi. Make halusi myös lapsia.
Jotenkin nyt tuntuu, että aikaa tuosta ei ole paljoakaan ja nyt olen hieman yli nelikymppisenä jo isoäiti!
- Anonyymi
Aah
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252084Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881909Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881881MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881456Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11444Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241327Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481247Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731114Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351109