Olen 18v ja pidän vanhemmista miehistä.Naapurin setä 55v jota tapailen antaa mulle sellasen nautinnon jota ei mun ikäiseni pojat pysty antamaan.Mun pieni tiukka pillu tykkää sedän kielestä ja isosta kyrvästä.Setä on naimisissa joten tapaamme aina vain kun setä pääsee,mutta useamman kerran kuukaudessa.Kesäkuussa olin viikonlopun sedän mökillä jonne tuli myös sedän 48v veli ja hänen 53v ystävänsä (miespuolinen) .Ukkomiehiä hekin.Olin setien pikku huora tuon viikonlopun ja sain kyrpää joka reikään.Ihanaa kun yks laski kuumat spermat pilluun niin toinen siirty tilalle ja yhtä imin samalla.Tai niin kun yks nussi mua niin kaks muuta runkkas spermat mun päälle.Otetaan ensikuussa tuo reissu uusiksi.Mun pillu tykkää kullista.
Naapurin setä nai mua.
28
32877
Vastaukset
- ukkomies
Täällä sun kiimaseen pilluun ois ukkomiehen kivikova kyrpä! Voin maksaa sulle.Ois kiihottavaa nussia noin nuoren piluu.Mun kulli seisoo kun ajattelenkin! Aah pakko runkata
- gaysir
Ihan vitun myyvä esittelypuhe hermanni.
AAh pakko runkata.
- MrLoveDoctor
Joka reikään, mutta persereikä unohtui? Odotappa vaan kun ne opettaa sut nauttimaan kyrvästä perseessä.
- papppa
nuorta saanut viimeaikoina viime yönä 22v tyttö minä 68v
- Vanhatpussit
Muistuu vielä aikanuoruuden, kun olin liikeapulaisena eräässä K-kaupassa. Kauppias oli sellainen viidenkympin ja kuuden kympin välillä. Jo ihan ensimmäisten viikkojen aikana hän alkoi pitämään sellaista silmäpeliä ja pientä halausta ohi mennessään. Sitten kun hänen vaimonsa oli muualla hän laittoi minut kellariin pussittamaan perunoita ja ilmestyi sinne itsekin. Siellä sain kauppiasta monen monituista kertaa ja kerrankin, kun hänen vaimonsa meni sisarensa luo naapurikaupunkiin hoitamaan tätä pariksi viikkoa, niin olin kauppiaan kanssa joka ilta hänen kotonaan. Minua ei haitannut lainkaan se, että 17-vuotiaana harastin seksiä vanhemman miehen kanssa. Sen jälkeen juuri ne vanhemmat miehet maistuivat parhaalta.
- Anonyymi
Käyttittekö kondomia,olisit voinut tulla raskaaksi.Varmaan mukava saada kypsää kokenutta miestä.Rakastuitko häneen
- Anonyymi
Sama juttu. Olin kauppa-apulaisena eräässä savolaisen pikkukaupungin elintarvikekaupassa. Siellä jouduin usein alakerran varastoon pussittamaan perunoita ym. tarvikkeita. Kerran sitten kauppias itse oli avustamassa ja se päätyi siihen, että nussittiin perunasäkkien päällä ja sen jälkeen usein, aina samassa paikassa. Sain myös meidän lihaosaston hoitajalta hyvää kästteölyä aina kun kauppias itse ei ollut paikalla. Kyllä nuoruus oli jännää. Olin silloin 16 v.
- Anonyymi
Mä hsluisin nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu. Olin kauppa-apulaisena eräässä savolaisen pikkukaupungin elintarvikekaupassa. Siellä jouduin usein alakerran varastoon pussittamaan perunoita ym. tarvikkeita. Kerran sitten kauppias itse oli avustamassa ja se päätyi siihen, että nussittiin perunasäkkien päällä ja sen jälkeen usein, aina samassa paikassa. Sain myös meidän lihaosaston hoitajalta hyvää kästteölyä aina kun kauppias itse ei ollut paikalla. Kyllä nuoruus oli jännää. Olin silloin 16 v.
Mä haluun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä hsluisin nyt
Setä mies haluu kanssa
- Anonyymi
Herää poika. Sulla ei oo pilluu van pieni prinssinakki housuis.
- Anonyymi
Joo, heräilehän mies pikku hiljaa unestasi, ei naapurin setää ja sen kahta kaveria ole olemassakaan, vaikka haluaisitkin niille kaikille persettä antaa...
- Anonyymi
Tämähän on seksinovellit-osastolla, tyhmät. Ei sen tarvitse olla totta.
- Anonyymi
Vapaa mies 53 v Helsingin seudulta haluan tutustua [email protected]
- Anonyymi
Kiinnostaa kivat kokemukset ja hauskanpito
- Anonyymi
Mee raveihin.
- Anonyymi
Nuorena oot urasi valinnu mu onnea mahtaa tehdä lopputuloksena itsetunnolesi ja maineellesi gutaa voit olla varma että koko kylä tietää jo
- Anonyymi
Katos katos kahden sanan lauseen ääliö se jaksaa.
- Anonyymi
Aah, kateellinen
- Anonyymi
Niin täälläkin, pillu....
- Anonyymi
Minne tuun
- Anonyymi
Nai mua
- Anonyymi
Jos oot nainen, niin kiinnostais
- Anonyymi
No eihän sua muu taida kiinnostaakkaan. Mitäs olet paskapää ja paska aina mielessä.
- Anonyymi
Missä oot tavattavissa tänään
- Anonyymi
Itse olin 18v nuori nainen kun olin silloisen asuinkaupingin kesätöissä Urheilukentällä, ihastuin siellä erääseen vakituiseen työntekijään joka oli minua 30v vanhempi mies, todella harteikas ja iso kokoinen kaikinpuolin. Päätin olla hävyttömän rohkea ja annoin miehelle selviä merkkiä että seksihaluja olisi. Päädyttiin sitten jossainvaiheessa kentän patjavarastolle ja pienten merkkien jälkeen suudeltiin todella halukkaina, tunsin kun miehen kädet vaelsivat pitkin kehoani ja tunkeutuivat löysien berkkareitteni vyötäröstä sisään ja siitä alushousujeni alle jolloin sormet tavoittivat kodtean pilluni, sain erittäin kiihoittavaa sormipanoa ja tunsin että valun haousuni märäksi, mies nosti minut patjojen päälle istumaan ja kaatoi selin jolloin veti housuni pois jalasta ja alkoi nuolemaan todella taitavasti. Olin räjähtää kiimasta ja tiesin että ollaan kentällä vain kahden eikä muita olisi enään tulossa. Aivan orgasmin partaalla hyppäsin pois patjalta ja vedin miehen shortsit pois jalasta. Eteeni pomppasi ison kalu mitä siihen ikäön olin nähnyt, aloin imeä sen mitä silloin osasin suht kokemattomana ja tuo kalu kasvoi entisestään, itse olin aivan märkänä ja sormetin pilluani samalla varovasti kun tuo iso kulli oli suussani, mies huokaili ja nosti minut takaisin patjalle siten että toinen jalkani oli miehen olkapäällä ja pillu sopivasti avoinena, sain muutaman hetken vielä ihanaa sormetusta kunnes tunsin että tuo iso kalu alkoi tulla sisääni. Mies painoi kalunsa hitaasti varmoin ottein lähes pohjaan ja sanoi että nyt saat tyttö kullia, alkoi hillitön naiminen ja tunsin kuinka tuo iso kulli seivästi pilluani, aluksi vähän sattui mutta toyuin suht nopeasti tuon kalun ulkomitoille ja aloin naida vastaan, muistan vieläkin kuinka ne kivekset hakkasivat pakaroitani ja molemmat huokailtiin niin että varasto kaikui. Lopuksi mies alkoi huokailla raskaammin ja kysyi että käytänkö pillereitä, vastasin sen mitä kukenin että käytän ja samassa tunsin kun kulli nytkähteli muutaman kerran ja laski sitten spermat sisääni. Valuin siinä patjalla spermaa hiukset märkänä ja hikisenä miehen vielä sormettaessa minulle valtavaa orgasmia mitä ei todellkaan tarvinnut kauan odotella, silmissä alkoi mustenmaan ja kroppani värisi kiimasta kunnes lauksin ja mies vielä runkkaili puoli jäykkää kaluaan pilluani vasten. Tämä muisto ei unohdu koskaan ja sen kesän aikana rakasteltiin vielä monta kertaa.. Milla.
- Anonyymi
Tuota minäkin haluaisin tehdä jonkun nuoren kiimaisen naisen kanssa.
Ei vaan ole patjavarastosta löytynyt sopivaa kiimaista nuorta naista .
M 50v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota minäkin haluaisin tehdä jonkun nuoren kiimaisen naisen kanssa.
Ei vaan ole patjavarastosta löytynyt sopivaa kiimaista nuorta naista .
M 50vAnteeksi kaikki kirjoitusvirheet, mutta tuota panoa muistellessa oli pakko sormettaa itselleni orgasmi. Milla
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686822
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636793Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485456Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504493En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204089Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53660- 373248
- 283173
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris752779Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402259