Mikä on mielipiteenne onko masturboiminen vaarallista 13 vuotiaalle
Onko masturbointi vaarallista 13 vuotiaalle
42
20853
Vastaukset
- herac
Ei ole. Kunhan et käytä mitään nakkeja, banaaneja tms apuvälineitä, joita ei siihen hommaan ole tarkoitettu. Niillä voi käydä ikäviä vahinkoja, joita on sit kiva selitellä porukoille :p Älä nyt kuitenkaan liian usein tee, ettei sulla iho ärry "sieltä". En tiedä enkä halua tietää miten aiot tehdä tuota, mutta siis itsetyydytys ei ole haitaksi. Oikeestaan sen avulla voi rentoutua ja tutkia mikä tuntuu itsestä hyvältä :)
- Mä vaa
Kiitos ps: olen poika
- Ricardo Veron
Ei ole, itseasiassa on tutkittu että säännöllinen itsetyydytys vähentää kilpirauhasen vajaatoiminnan riskiä. :)
- 10000000
käteenvetämisessä on kymmenittäin positiivisia terveysvaikutuksia.
- erytthyr
Kaikkea voi tehdä liikaa niin ettet ajattele enää mitään muuta, mutta itse itsetyydytyksellä ei ole negatiivisia vaikutuksia vaan sillä mitä jää silloin tekemättä.
Kerran, muutamman kerran päivässä ei ole liikaa.
Toisaalta sitä ei ole myöskään pakko harrastaa, ihan mikä tuntuu hyvältä. - vinkki6996
kunhan ei nakki irtoa
- Natalie69
repesin toho xd
- Anonyymi
Kuolen nauruun!
- Anonyymi
päivän paras vitsi
- kjljlk
Ei ole. Tämä on henkilökohtaisesti tutkittua tietoa.
- MscleMörkö
Ei ole. Maailman luonnollisin asia jota ihminen on tehnyt lajin syntymästä asti huolella ja hartaasti. Täällä kysymässä näkee itsestään eksyneiden ihmisten vastauksia joilla on asian kanssa vaikeaa...Ei kannata nuorena huolehtia siitä, anna palaa ja elä täysillä! :)
- Anonyymi
Maailman luonnollisin asia on homoseksi,sen puutteessa masturbointi on hyväksyttävä vaihtoehto.terv.Seta
Anonyymi kirjoitti:
Maailman luonnollisin asia on homoseksi,sen puutteessa masturbointi on hyväksyttävä vaihtoehto.terv.Seta
joku helluntailaislahkolainen spooffaa
Täysin turvallista.
- Plussa.päällä
...ellei hinkkaa niin paljon että kalu hiertyy...
Ei ole ! Anna mennä vaan päivittäin runkaten . :)
- Pelkär-runkut
Ei se ole vaarallista pelkästään 13 vuotiaille, vaan ihan KAIKILLE, joten on turvallisempaa vain runkata, koska siitä ei ole sellaista vaaraa, vaikka sitä tekisin montakin kertaa päivässä.
Ja kukaan ei osaa katsoa milloin ketju on aloitettu... Aloittaja on nykyään 16-17v ja on ehtinyt runkata satoja kertoja.
Aikuinen ei uskalla kommentoida ettei tule syytöksiä ties mistä. Hyvä, että on vertaistukea, kuten tuo sinun kirjoituksesi.
- 14_vuotias
itsetyydyttämättömyydestä on paljon enemmän hyötyä kuin itsetyydyttämisestä.
googlatkaa "benefits for quitting masturbation" tai "why masturbation is bad for you" en jaksa tässä niitä kaikkia hyötyjä luokitella joten googlatkaa noi tai jotain ton tapasta.
Nyt puhun yleisesti miehistä ja pojista - Anonyymi
no mä en tiiä tästä mitää muutaku et pelkään et tulisin raskaaksi ja sillee
- Anonyymi
Onks vaarallista tyydytää millä vaan?? (Ei missään nimessä ruokia) mutta esim harjan kahvalla?
En voi ees ostaa dildoo tai vibraattorii mistään ilman et mun vanhemmat huomais, joten joudun käyttää mitä sattuu ku mun sormet on liian pienet.
Tyydytin tossa eilen ja huomasin et mun pillus on niinku semmonen nahka pala(se on niinku sillon ku ihmiset ottaa niit korviksii jotka leventää sitä korvaa ja sit siihen jää se reikä) niin mul on aika sama. En ees kehtaa mennä gynelle ku on tyydyttäny niin hemmetin paljon että en ees vaikuta neitsyltä enään, vaikka olenkin. Mitä pitäis tehä?? - Anonyymi
Terveellisempää poikien on tyydyttää itseään pepusta.
- Anonyymi
Siinä on kyllä vaarana että kehosi luulee että kätesi siaitsee siittimen lähistöllä jonka takia karvoitus saattaa kasvaa kämmenelle
- Anonyymi
Ei oo vaarallista, itse aloitin 5 vuotiaana kun ratsastin tyynyllä ja sit se tuntu aika hyvälle .
- Anonyymi
ratsasta seuraavaks mulla ;)
- Anonyymi
Olen lukenut että runkkaus vähentää 45% testosteroonista eli vaikuttaa pituuteen ääneen karvojen tulemiseen tämä voi hidastaa näitten tuloa
- Anonyymi
Ei se laske testosterooneja
- Anonyymi
Ihan hölynpölyä. Mies/alkaen teini-iästä tarvitsee säännölliset siemensyöksyt. Jos sitä ei oman käden kautta tee, ja ei ole parisuhteessa nauttimassa seksitä, niim eturauhanen saasyövän ja kivekset räjähtää, etenkin jos saa sinne potkun. Spermasta täydet putket halkeaa. Siksi ne kannattaa pitää tyhjinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hölynpölyä. Mies/alkaen teini-iästä tarvitsee säännölliset siemensyöksyt. Jos sitä ei oman käden kautta tee, ja ei ole parisuhteessa nauttimassa seksitä, niim eturauhanen saasyövän ja kivekset räjähtää, etenkin jos saa sinne potkun. Spermasta täydet putket halkeaa. Siksi ne kannattaa pitää tyhjinä.
Ja sekin oli hölynpölyä.
Anonyymi kirjoitti:
"2024-04-26 23:39:27"
Niin ihan hölynpölyä kirjoitit,
varsinkaan parisuhdetta en suosittele, näin DNA aikoihin. Voit joutua vuosien kuluttua maksajaksi kun kumppanisi on rahapulassa.
Tunnen parikin tapausta kun onnellisessa suhteessa oleva 2 ja 3 lapsen isä joutui nuoruuden seikkailujen takia maksumieheksi.
Lapset olivat kaikki sijoituskodeissa, kun äiti ei pystynyt huolehtimaan. Äidit oli kyllä nuoruudessa lukionkäyneitä ja työelämässä, mutta elämä kuitenkin ajautui hunningolle, 30v iässä.,
- Anonyymi
onko vaarallista masturboida 14v pojan kanssa 3.4 kert..viikossa...itse olen 54
On sellainen vaara että päädyt vankilaan ja siellä kyllä opettivat aivan joka päivä .
Lasten kanssa seksuaalisessa tekemisessä ja siitä linnaan joutuneet on todella heitä "joita saa kaltoinkohdella".
- Anonyymi
Ei ole. Miks olis?
- Anonyymi
Vedin just 8 kertaa putkee
- Anonyymi
Joo toi on hyvä laita välillä jotain voidetta patukkaaks niin ei mee iho rikki ;)
en kyllä liikaa suosittele. Hyvin suuri vaara että erakoidut, sinulla ei ole yhtään hyvää kaveria festarille, eikä matkoille tai suurempaan. Toki aina joku juttelee.
Tulet huomaamaan sen kun etsit parisuhdetta.
silloin jokainen tyttöystävä haluaa tutustua sinun kavereihisi ja oppia tuntemaan sinut.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279