Onko masturbointi vaarallista 13 vuotiaalle

Mä vaa

Mikä on mielipiteenne onko masturboiminen vaarallista 13 vuotiaalle

42

20853

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herac

Ei ole. Kunhan et käytä mitään nakkeja, banaaneja tms apuvälineitä, joita ei siihen hommaan ole tarkoitettu. Niillä voi käydä ikäviä vahinkoja, joita on sit kiva selitellä porukoille :p Älä nyt kuitenkaan liian usein tee, ettei sulla iho ärry "sieltä". En tiedä enkä halua tietää miten aiot tehdä tuota, mutta siis itsetyydytys ei ole haitaksi. Oikeestaan sen avulla voi rentoutua ja tutkia mikä tuntuu itsestä hyvältä :)

• Mä vaa

Kiitos ps: olen poika

• Ricardo Veron

Ei ole, itseasiassa on tutkittu että säännöllinen itsetyydytys vähentää kilpirauhasen vajaatoiminnan riskiä. :)

• 10000000

käteenvetämisessä on kymmenittäin positiivisia terveysvaikutuksia.

• erytthyr

Kaikkea voi tehdä liikaa niin ettet ajattele enää mitään muuta, mutta itse itsetyydytyksellä ei ole negatiivisia vaikutuksia vaan sillä mitä jää silloin tekemättä.
      Kerran, muutamman kerran päivässä ei ole liikaa.

Toisaalta sitä ei ole myöskään pakko harrastaa, ihan mikä tuntuu hyvältä.

• vinkki6996

kunhan ei nakki irtoa

• Natalie69

repesin toho xd

• Anonyymi

Kuolen nauruun!

• Anonyymi

päivän paras vitsi

• kjljlk

Ei ole. Tämä on henkilökohtaisesti tutkittua tietoa.

• MscleMörkö

Ei ole. Maailman luonnollisin asia jota ihminen on tehnyt lajin syntymästä asti huolella ja hartaasti. Täällä kysymässä näkee itsestään eksyneiden ihmisten vastauksia joilla on asian kanssa vaikeaa...Ei kannata nuorena huolehtia siitä, anna palaa ja elä täysillä! :)

• Anonyymi

Maailman luonnollisin asia on homoseksi,sen puutteessa masturbointi on hyväksyttävä vaihtoehto.terv.Seta

• Anonyymi kirjoitti:

Maailman luonnollisin asia on homoseksi,sen puutteessa masturbointi on hyväksyttävä vaihtoehto.terv.Seta

joku helluntailaislahkolainen spooffaa

• Täysin turvallista.

• Plussa.päällä

...ellei hinkkaa niin paljon että kalu hiertyy...

• Ei ole ! Anna mennä vaan päivittäin runkaten . :)

• Pelkär-runkut

Ei se ole vaarallista pelkästään 13 vuotiaille, vaan ihan KAIKILLE, joten on turvallisempaa vain runkata, koska siitä ei ole sellaista vaaraa, vaikka sitä tekisin montakin kertaa päivässä.

• Ja kukaan ei osaa katsoa milloin ketju on aloitettu... Aloittaja on nykyään 16-17v ja on ehtinyt runkata satoja kertoja.

• Aikuinen ei uskalla kommentoida ettei tule syytöksiä ties mistä. Hyvä, että on vertaistukea, kuten tuo sinun kirjoituksesi.

• 14_vuotias

itsetyydyttämättömyydestä on paljon enemmän hyötyä kuin itsetyydyttämisestä.
      googlatkaa "benefits for quitting masturbation" tai "why masturbation is bad for you" en jaksa tässä niitä kaikkia hyötyjä luokitella joten googlatkaa noi tai jotain ton tapasta.

Nyt puhun yleisesti miehistä ja pojista

• Anonyymi

no mä en tiiä tästä mitää muutaku et pelkään et tulisin raskaaksi ja sillee

• Anonyymi

Onks vaarallista tyydytää millä vaan?? (Ei missään nimessä ruokia) mutta esim harjan kahvalla?
      En voi ees ostaa dildoo tai vibraattorii mistään ilman et mun vanhemmat huomais, joten joudun käyttää mitä sattuu ku mun sormet on liian pienet.
      Tyydytin tossa eilen ja huomasin et mun pillus on niinku semmonen nahka pala(se on niinku sillon ku ihmiset ottaa niit korviksii jotka leventää sitä korvaa ja sit siihen jää se reikä) niin mul on aika sama. En ees kehtaa mennä gynelle ku on tyydyttäny niin hemmetin paljon että en ees vaikuta neitsyltä enään, vaikka olenkin. Mitä pitäis tehä??

• Anonyymi

Terveellisempää poikien on tyydyttää itseään pepusta.

• Anonyymi

Siinä on kyllä vaarana että kehosi luulee että kätesi siaitsee siittimen lähistöllä jonka takia karvoitus saattaa kasvaa kämmenelle

• Anonyymi

Ei oo vaarallista, itse aloitin 5 vuotiaana kun ratsastin tyynyllä ja sit se tuntu aika hyvälle .

• Anonyymi

ratsasta seuraavaks mulla ;)

• Anonyymi

Olen lukenut että runkkaus vähentää 45% testosteroonista eli vaikuttaa pituuteen ääneen karvojen tulemiseen tämä voi hidastaa näitten tuloa

• Anonyymi

Ei se laske testosterooneja

• Anonyymi

Ihan hölynpölyä. Mies/alkaen teini-iästä tarvitsee säännölliset siemensyöksyt. Jos sitä ei oman käden kautta tee, ja ei ole parisuhteessa nauttimassa seksitä, niim eturauhanen saasyövän ja kivekset räjähtää, etenkin jos saa sinne potkun. Spermasta täydet putket halkeaa. Siksi ne kannattaa pitää tyhjinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hölynpölyä. Mies/alkaen teini-iästä tarvitsee säännölliset siemensyöksyt. Jos sitä ei oman käden kautta tee, ja ei ole parisuhteessa nauttimassa seksitä, niim eturauhanen saasyövän ja kivekset räjähtää, etenkin jos saa sinne potkun. Spermasta täydet putket halkeaa. Siksi ne kannattaa pitää tyhjinä.

Ja sekin oli hölynpölyä.

• Anonyymi kirjoitti:

"2024-04-26 23:39:27"

Niin ihan hölynpölyä kirjoitit,
        varsinkaan parisuhdetta en suosittele, näin DNA aikoihin. Voit joutua vuosien kuluttua maksajaksi kun kumppanisi on rahapulassa.
        Tunnen parikin tapausta kun onnellisessa suhteessa oleva 2 ja 3 lapsen isä joutui nuoruuden seikkailujen takia maksumieheksi.
        Lapset olivat kaikki sijoituskodeissa, kun äiti ei pystynyt huolehtimaan. Äidit oli kyllä nuoruudessa lukionkäyneitä ja työelämässä, mutta elämä kuitenkin ajautui hunningolle, 30v iässä.,

• Anonyymi

onko vaarallista masturboida 14v pojan kanssa 3.4 kert..viikossa...itse olen 54

• On sellainen vaara että päädyt vankilaan ja siellä kyllä opettivat aivan joka päivä .
        Lasten kanssa seksuaalisessa tekemisessä ja siitä linnaan joutuneet on todella heitä "joita saa kaltoinkohdella".

• Anonyymi

Ei ole. Miks olis?

• Anonyymi

Vedin just 8 kertaa putkee

• Anonyymi

Joo toi on hyvä laita välillä jotain voidetta patukkaaks niin ei mee iho rikki ;)

• en kyllä liikaa suosittele. Hyvin suuri vaara että erakoidut, sinulla ei ole yhtään hyvää kaveria festarille, eikä matkoille tai suurempaan. Toki aina joku juttelee.

Tulet huomaamaan sen kun etsit parisuhdetta.
        silloin jokainen tyttöystävä haluaa tutustua sinun kavereihisi ja oppia tuntemaan sinut.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe