Onko masturbointi vaarallista 13 vuotiaalle

Mä vaa

Mikä on mielipiteenne onko masturboiminen vaarallista 13 vuotiaalle

36

18939

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herac

      Ei ole. Kunhan et käytä mitään nakkeja, banaaneja tms apuvälineitä, joita ei siihen hommaan ole tarkoitettu. Niillä voi käydä ikäviä vahinkoja, joita on sit kiva selitellä porukoille :p Älä nyt kuitenkaan liian usein tee, ettei sulla iho ärry "sieltä". En tiedä enkä halua tietää miten aiot tehdä tuota, mutta siis itsetyydytys ei ole haitaksi. Oikeestaan sen avulla voi rentoutua ja tutkia mikä tuntuu itsestä hyvältä :)

    • Mä vaa

      Kiitos ps: olen poika

      • Ricardo Veron

        Ei ole, itseasiassa on tutkittu että säännöllinen itsetyydytys vähentää kilpirauhasen vajaatoiminnan riskiä. :)


    • 10000000

      käteenvetämisessä on kymmenittäin positiivisia terveysvaikutuksia.

    • erytthyr

      Kaikkea voi tehdä liikaa niin ettet ajattele enää mitään muuta, mutta itse itsetyydytyksellä ei ole negatiivisia vaikutuksia vaan sillä mitä jää silloin tekemättä.
      Kerran, muutamman kerran päivässä ei ole liikaa.

      Toisaalta sitä ei ole myöskään pakko harrastaa, ihan mikä tuntuu hyvältä.

    • vinkki6996

      kunhan ei nakki irtoa

      • Natalie69

        repesin toho xd


      • Anonyymi

        Kuolen nauruun!


      • Anonyymi

        päivän paras vitsi


    • kjljlk

      Ei ole. Tämä on henkilökohtaisesti tutkittua tietoa.

    • MscleMörkö

      Ei ole. Maailman luonnollisin asia jota ihminen on tehnyt lajin syntymästä asti huolella ja hartaasti. Täällä kysymässä näkee itsestään eksyneiden ihmisten vastauksia joilla on asian kanssa vaikeaa...Ei kannata nuorena huolehtia siitä, anna palaa ja elä täysillä! :)

      • Anonyymi

        Maailman luonnollisin asia on homoseksi,sen puutteessa masturbointi on hyväksyttävä vaihtoehto.terv.Seta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maailman luonnollisin asia on homoseksi,sen puutteessa masturbointi on hyväksyttävä vaihtoehto.terv.Seta

        joku helluntailaislahkolainen spooffaa


    • Täysin turvallista.

      • Plussa.päällä

        ...ellei hinkkaa niin paljon että kalu hiertyy...


    • Ei ole ! Anna mennä vaan päivittäin runkaten . :)

    • Pelkär-runkut

      Ei se ole vaarallista pelkästään 13 vuotiaille, vaan ihan KAIKILLE, joten on turvallisempaa vain runkata, koska siitä ei ole sellaista vaaraa, vaikka sitä tekisin montakin kertaa päivässä.

    • TrolliMies69

      Ja kukaan ei osaa katsoa milloin ketju on aloitettu... Aloittaja on nykyään 16-17v ja on ehtinyt runkata satoja kertoja.

      • Aikuinen ei uskalla kommentoida ettei tule syytöksiä ties mistä. Hyvä, että on vertaistukea, kuten tuo sinun kirjoituksesi.


    • 14_vuotias

      itsetyydyttämättömyydestä on paljon enemmän hyötyä kuin itsetyydyttämisestä.
      googlatkaa "benefits for quitting masturbation" tai "why masturbation is bad for you" en jaksa tässä niitä kaikkia hyötyjä luokitella joten googlatkaa noi tai jotain ton tapasta.


      Nyt puhun yleisesti miehistä ja pojista

    • Anonyymi

      no mä en tiiä tästä mitää muutaku et pelkään et tulisin raskaaksi ja sillee

    • Anonyymi

      Onks vaarallista tyydytää millä vaan?? (Ei missään nimessä ruokia) mutta esim harjan kahvalla?
      En voi ees ostaa dildoo tai vibraattorii mistään ilman et mun vanhemmat huomais, joten joudun käyttää mitä sattuu ku mun sormet on liian pienet.
      Tyydytin tossa eilen ja huomasin et mun pillus on niinku semmonen nahka pala(se on niinku sillon ku ihmiset ottaa niit korviksii jotka leventää sitä korvaa ja sit siihen jää se reikä) niin mul on aika sama. En ees kehtaa mennä gynelle ku on tyydyttäny niin hemmetin paljon että en ees vaikuta neitsyltä enään, vaikka olenkin. Mitä pitäis tehä??

      • Anonyymi

        Hanki mies tai tuu vaikka meille mä voin olla sun dildo


    • Anonyymi

      Terveellisempää poikien on tyydyttää itseään pepusta.

    • Anonyymi

      Siinä on kyllä vaarana että kehosi luulee että kätesi siaitsee siittimen lähistöllä jonka takia karvoitus saattaa kasvaa kämmenelle

    • Anonyymi

      Ei oo vaarallista, itse aloitin 5 vuotiaana kun ratsastin tyynyllä ja sit se tuntu aika hyvälle .

      • Anonyymi

        ratsasta seuraavaks mulla ;)


    • Anonyymi

      Olen lukenut että runkkaus vähentää 45% testosteroonista eli vaikuttaa pituuteen ääneen karvojen tulemiseen tämä voi hidastaa näitten tuloa

      • Anonyymi

        Ei se laske testosterooneja


    • Anonyymi

      onko vaarallista masturboida 14v pojan kanssa 3.4 kert..viikossa...itse olen 54

    • Anonyymi

      Ei ole. Miks olis?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe