Homoja BB:ssä, homoja Salkkareissa, ...

Väriläiskiä BB:ssä

Kävin Salatut elämät -foorumilla ja sielläkin joku valittelee.

9

239

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lki8q2

Todellakin inhottavaa. Minä ainakin joskus tykkäsin salkkareista. Mutta nyt kun siellä vilisee homoja, ei todellakaan enää kiinnosta katsoa.
      Sama on BB:ssä Inhottaa ja syvältä ne homot.
      Miksi sinne piti ottaa se Niko, joka ei todellakaan ole mikään julkkis.
      Niko on täys kahjo ja möliseekuin tapettava eläin.

• kävelevä kakka

Homot valtaavat maailman kohta valtio perustaa vierotusleirejä tai eheytysleirejä joissa koitetaan tehdä (normaaleja) ihmisiä .

• Aikoinaan salkkarit oli hyvä sarja. Ite kans oon lopettanut salkkareiden kattomisen ku vilisee homoja!!!

• nmr55

Sama täällä. Mullakin ja puhun totta, on mennyt täysin halu katsoa salkkareita, kun siellä kuhisee homoja.
      On joka toinen homo.
      Näin sanoi myös ystäväni ja kertoi, että lopetti kokonaan salkkareitten katsomisen homoilujen vuoksi.

• Kaappi on out

Nykynuoriso kun tapaavat uusia ihmisiä niin ne esittelytilanteessa sanovat myös seksuaalisuuntautumisuutensa. Esim. Moi mä oon markku, hetero poikamies. Tai Moi olen Pekka umpihomo.

• kaiken kukkien. ..

Salkkarit on edelleen hyvä sarja. On siellä monta homoa. Mitä sitten.

• herää unestasi..!

Tämä homojen suosiminen on salaliittoon kuuluva asia, eikä niin vähäinenkään juttu... Kun homoja on paljon, ihmiset ei lisäänny ja valtaeliitillä on hyvät oltavat. Heillähän on tavoitteena saada maapallon väestö supistettua 10 prosenttiin nykyisestä määrästä...

• En siis jaksa

Siis hyi helvetti tuota salkkareiden touhua, sairasta sanon minä PISTE!!!

• ...
        En siis jaksa kirjoitti:

Siis hyi helvetti tuota salkkareiden touhua, sairasta sanon minä PISTE!!!

aivan

homous on sairaus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      101
      1202
    2. Kuin moni sun

Perään on jäänyt itkemään?
      Ikävä
      79
      680
    3. Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?

Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2
      Maailman menoa
      110
      617
    4. Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus

Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai
      Ikävä
      35
      609
    5. Hyvä tietää

Onko jotain, mitä hänen olisi hyvä tietää?
      Ikävä
      48
      598
    6. Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi

Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett
      Maailman menoa
      97
      573
    7. Hei gaggelibylly ootko valmis?

Tuun kohta hakee sut ratsullani miesprinsessa ❤️
      Ikävä
      77
      540
    8. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      67
      539
    9. Martinalle onnea

Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      495
    10. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      47
      478
    Aihe