Kävin Salatut elämät -foorumilla ja sielläkin joku valittelee.
Homoja BB:ssä, homoja Salkkareissa, ...
9
172
Vastaukset
- lki8q2
Todellakin inhottavaa. Minä ainakin joskus tykkäsin salkkareista. Mutta nyt kun siellä vilisee homoja, ei todellakaan enää kiinnosta katsoa.
Sama on BB:ssä Inhottaa ja syvältä ne homot.
Miksi sinne piti ottaa se Niko, joka ei todellakaan ole mikään julkkis.
Niko on täys kahjo ja möliseekuin tapettava eläin. - kävelevä kakka
Homot valtaavat maailman kohta valtio perustaa vierotusleirejä tai eheytysleirejä joissa koitetaan tehdä (normaaleja) ihmisiä .
Aikoinaan salkkarit oli hyvä sarja. Ite kans oon lopettanut salkkareiden kattomisen ku vilisee homoja!!!
- nmr55
Sama täällä. Mullakin ja puhun totta, on mennyt täysin halu katsoa salkkareita, kun siellä kuhisee homoja.
On joka toinen homo.
Näin sanoi myös ystäväni ja kertoi, että lopetti kokonaan salkkareitten katsomisen homoilujen vuoksi. - Kaappi on out
Nykynuoriso kun tapaavat uusia ihmisiä niin ne esittelytilanteessa sanovat myös seksuaalisuuntautumisuutensa. Esim. Moi mä oon markku, hetero poikamies. Tai Moi olen Pekka umpihomo.
- kaiken kukkien. ..
Salkkarit on edelleen hyvä sarja. On siellä monta homoa. Mitä sitten.
- herää unestasi..!
Tämä homojen suosiminen on salaliittoon kuuluva asia, eikä niin vähäinenkään juttu... Kun homoja on paljon, ihmiset ei lisäänny ja valtaeliitillä on hyvät oltavat. Heillähän on tavoitteena saada maapallon väestö supistettua 10 prosenttiin nykyisestä määrästä...
- En siis jaksa
Siis hyi helvetti tuota salkkareiden touhua, sairasta sanon minä PISTE!!!
- ...
En siis jaksa kirjoitti:
Siis hyi helvetti tuota salkkareiden touhua, sairasta sanon minä PISTE!!!
aivan
homous on sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752