Kävin Salatut elämät -foorumilla ja sielläkin joku valittelee.
Homoja BB:ssä, homoja Salkkareissa, ...
9
175
Vastaukset
- lki8q2
Todellakin inhottavaa. Minä ainakin joskus tykkäsin salkkareista. Mutta nyt kun siellä vilisee homoja, ei todellakaan enää kiinnosta katsoa.
Sama on BB:ssä Inhottaa ja syvältä ne homot.
Miksi sinne piti ottaa se Niko, joka ei todellakaan ole mikään julkkis.
Niko on täys kahjo ja möliseekuin tapettava eläin. - kävelevä kakka
Homot valtaavat maailman kohta valtio perustaa vierotusleirejä tai eheytysleirejä joissa koitetaan tehdä (normaaleja) ihmisiä .
Aikoinaan salkkarit oli hyvä sarja. Ite kans oon lopettanut salkkareiden kattomisen ku vilisee homoja!!!
- nmr55
Sama täällä. Mullakin ja puhun totta, on mennyt täysin halu katsoa salkkareita, kun siellä kuhisee homoja.
On joka toinen homo.
Näin sanoi myös ystäväni ja kertoi, että lopetti kokonaan salkkareitten katsomisen homoilujen vuoksi. - Kaappi on out
Nykynuoriso kun tapaavat uusia ihmisiä niin ne esittelytilanteessa sanovat myös seksuaalisuuntautumisuutensa. Esim. Moi mä oon markku, hetero poikamies. Tai Moi olen Pekka umpihomo.
- kaiken kukkien. ..
Salkkarit on edelleen hyvä sarja. On siellä monta homoa. Mitä sitten.
- herää unestasi..!
Tämä homojen suosiminen on salaliittoon kuuluva asia, eikä niin vähäinenkään juttu... Kun homoja on paljon, ihmiset ei lisäänny ja valtaeliitillä on hyvät oltavat. Heillähän on tavoitteena saada maapallon väestö supistettua 10 prosenttiin nykyisestä määrästä...
- En siis jaksa
Siis hyi helvetti tuota salkkareiden touhua, sairasta sanon minä PISTE!!!
- ...
En siis jaksa kirjoitti:
Siis hyi helvetti tuota salkkareiden touhua, sairasta sanon minä PISTE!!!
aivan
homous on sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin589927Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174111Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323416Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht952671Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142120Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4092074Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2461551FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01361Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu731178Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101135