v2 peli on harvinaisen typerä. sakemanni takoo kahdensadan metrin päästä tarkkoja osumia parabellumilla (ei todellisuudessa edes kanna näin kauas). sakemanni näkee yli kahdensadan metrin päästä vihollisen pimeässä paljaalla silmällä ja missä sodassa tarkka-ampuja juoksentelee konepistooli kourassa tehtävästä toiseen? ja tämä on mukamas realistinen peli, sallikaa mun nauraa :D
Sniper Elite
2
129
Vastaukset
- Et ole ainoa
Minäkin olin pettynyt, kun etenkin pelin loppupuolella tehtävät meni ramboiluksi lähes kaikki. Olisin toivonut enemmän joukkojen tukemis tehtäviä, joissa tuetaan iskuryhmiä sen sijaan että tarkk'ampuja itse hyökkää kohteisiin. Parannettavaa jäi kolmoseen, jos tulee.
- Amputulee
Sarana55 voisi toki perehtyä Barabellum / Luger ja 9mm patin eri variantteihin ja sen jälkeen todeta, että kyseinen ase hyvinkin tappaa vielä 200 metrin päästä eli kantaa varsin hyvin näin pitkälle ja koska on vielä tappava 200 metrin päästä niin kantomatka tietysti on pidempi kuin tuo maintisemasi 200 metriä.
Tarkkuus sitten on se mikä käytännössä merkitsee ja 200 metriä on toki pitkä pistoolille kuin pistoolille mutta ei kannata mainita faktana "ei todellisuudessa edes kanna näin kauas" jos se ei kerta pidä paikkaansa ja tämä väite siis on faktaa.
Parabellum / Luger 9mm. kantomatka kun on ihan reilusti yli 200 metriä ja vielä tappava tuonne 200 metriin, tarkkus siiten on eri asia ja varsinkin kun puhutaan painavasta 9 mm. luodista niin pitää tähtää aika reilusti ylöspäin että osuu tuonne 200 metriin :D, luoti droppi kun on melkoinen tuolla.
Sarana..laitas hakusanaksi Parabellum / Luger ja 9mm. Parabellum bullet jne. niin tutki lisää asiaa ja huomaat että mä en puhu paskaa vaan asiaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816