Vanha olen minäkin,mutta arvelin ,kun eteeni osui helsinginsanomista kirjoitus.
Lahdessa on vanhainkoti WELLAMO eräs omainen oli huomannut puhelinlaskustaan
sen olevan erikois maksullinen puhelin.
Vastaukseksi tuli kylmä totuus, meillä kaikilla hoitajilla on maksullinen numero alkaa no:0306 rahat menee Attendon-koserni Ahneus on huipussaan.
Eivät meitä vanhuksia arvosteta.
HYVÄÄ vanhusten viikkoa kaikille.
11
129
Vastaukset
- HAIMAKKA RAJALTA.
Olemme kaikki varmaan vanhuksia,kun nyt tuntuu ettei tänään juttu luistaku-
piruiluun.Mennään tätä viikkoa,kuin linnut visertäen,kukkia sain kuinka onkin ihanaa nuoret kun muistavat ruttusta ukkoo.. PIRISTYTÄÄN JA KIKATETAA.. - ? ? ?
Nyt pakko sanoa, etten oikein yhtään ymmärtänyt, mitä aloittaja haluaa sanoa??
Miten joku, jolle on soitettu, näkee omasta puhelinlaskustaan, minkä hintainen se soittajalle on ollut?? merihuisku vastaa--- asiaakkaalle menee ilmeisesti paperilasku,siitä asiallisesti ne
eriteltynä tulvat jokainen lasku..
Kun olin yrittäjä minulle ain silloin tuli mys paperilla..- sinivuokkojen pelto.
Mie ymmärsin aivan helposti,että omainen soitti vanhukselle ja hän laskustaan huomio tämän jutun. Kyllä Työ nyt varmaan ???ymmärrätte..
Päivä aurinkoinen onkin saatu iltapäiväksi,mukavaa oli lenkkeillä eikä vielä liukaskaan ole ollut..
Ole omistaja omistaja rakastaa ideoita,ajatuksen vapautta, henkilökohtaista kehittymistä ja unelmien saattamista todeksi. Tule mukaan...Luulen edelleen, ettei vanhukseksi määritellä ihmistä aina ikävuosien perusteella. Vast'ikään lehtimedia teki jutun 93v miehestä, joka urheili hyvällä menestyksellä paljon nuorempiakin vastaan.
Naisista nyt puhumattakaan. Heitä sarjassa tosi-iäkkäät elää itsenäisesti, vailla lukuisia tukihenkilöitä. Itse en kylläkään pääse rautaisella kunnollani kehuskelemaan.
Tytär tuossa juuri kertoi katselleensa kotiani ja toimiani, sillä silmällä miten se mamma pärjää.
Totesi vain ettei näe mitään huolenaihetta missään mielessä.
Hyvältähän se tuntui, enkä arkailisi kertoa, jos on vaikeuksia jossakin asiassa.
Nauttinut olen keslusteluyhteydestä,...ja halusta viettää kanssani muutaman päivän.
Nyt kellahti tyttöni nukkumaan, ja minä tapani mukaan käväisin vielä palstalla lukemassa päivän tapahtumia.
Huomenna saunomme yhdessä ja hoidamme varpaankynnet ja ihonhoidon kuntoon, kun tuo pedikyyriystävättäreni on siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Facebookissa on monet tykästyneet illanviettoomme, vaikka en tässä nyt kaikkea kerrokkaan.
Hyvää vanhusten viikkoa toivotan minäkin kaikilleTuo viestisi oli niin suurta sekoilua, ettei sitä voi ymmärtää.
Jos kännykällä tuosta hoitokodista soittaa, niin hinta on sama kuin muillakin.
Jos hoidokeilla on huoneissaan vanhanaikainen pöytäpuhelin, voi hoitokodissa olla myös oma puhelinkeskus, joka perii puheluista oman osuutensa.- SISUA RIITTÄÄ..
SIITÄKÖ ROOPE PUHELINLASKUSTA VIELÄ SPEKULOI..
Potilas ei soita --hänen omaisensa soittelee hoitajajan uhelimeen ,siellä on käytäntö ..
Tämä omainen HESARISSA ILMOITTI TÄNÄÄN,kaikilla hoitajilla on maksulliset puhelut ilmoittivat laitoksen vastaava..
EIKÖ KALLOON MAHDU,samoin ,kun tiedustelupuh--numeroa ,-joko tuli ymmerettyä.... - SUBASTIIVI
hiLJAISUUS SAAPUNUT ,NYT SITTEN RAUTALANGASTA KIINNI SAAT -VAI PIIKKILANGASTA. kYLLÄ ALKAA JÄRKI TALVENTULLEN MEILLÄ JÄÄTYÄ...
- ei ymmärrrä
Tässä sivulla on vain tavallisia puh numeroita
http://www.attendo.com/fi/fi/hoivapalvelut-kotihoito/Hoivakodit/Hoivakoti-Wellamo/- minä ymmärsin
Kurkkasin minäkin ko. laitosta ja hallinnon puh.nro vaihde =0306342000.
En sentään soittanut sinne, koska minulla ei ole omaisia siellä enkä halua varata itselleni hoitopaikkaa, mutta, mutta,...jos sinne haluaa asioida, niin vaihde nro on kallis, kuten on useilla muillakin laitoksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317746
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455260- 594822
- 763497
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321981- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371649
- 1631489