Kokemuksia autosta turvaistuimien, vaunujen ja lasten kanssa? Luulisi, että saisi helposti lapset istuimiin kun penkit korkeammalla ja oviaukot isompia. Mites toi 2:n kontti. Vastaako käytännön arjessa esim. Golfin tai Ceedin konttia?
Qashqai perheautona?
6
379
Vastaukset
- kallis lisääntyminen
Pirä polvet yhres, äläkä liikaa lisäänny, se maksaa.
- Jjjhhcghhh
Mikä ei maksa?
- Liian pieni
Edes 2:n kontti ei oikein toimi. Lattia on niin korkealla, että hyötytila on minimaalinen. Kannattaa tutkia farkkumalleja.
- 1949
meillä on otettu pohja pois ja hienosti mahtuu tavaroita,
niin tehtiin edellisessä autossakin, nykyään tehdään tasapohjia joka autoon.
olen kyllä pappa/mamma ja 8 lastenlastakin jo 15-18v, en tiedä turvaistuinsopivuudesta
- kanin tarina
jos kanina koko ajan lisääntyy niin tarvii linja-auton ja toisaalta ei kerkee sängystä petipuuhista autoilemaankaan.
- citykanit kiinni
Mistä näitä autottomia oikein sikiää häiriköimään asiallisia kyselyitä. Mene vain
Kani polkupyörä- sivustoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818