Voiko DNA operaattoriin luottaa?

Ihme pulju DNA

Oma tuntumani on jotta ei.
Niillä on jotakin hämärää menossa.

Olen yrittänyt mennä Dna sivuille monta kertaa eri viuorokauden aikoina.
Ja yrittänyt tutustua heidän liittymä tarjouksiin.

Kuitenkin DNA:n nettisivut aukeavat harvoin, kivuliaasti ja hitaasti tai ei ollenkaan.
Kerran olin niin pitkällä, pääsin läpi illalla ja olin tilannut uuden liittymän.
Tilauksen edetessä sivu lakkasi toimimasta noin vaan ja potkaisi minut ulos.

Nyt kun aikaa on kulunut noin kaksi viikkoa, yritin taas heidän sivuilleen.
Sama homma. Kursorisensori vai mikä se on, pyörii mutta DNA sivut eivät aukea.

Toinen homma, että heillä on yli laskutusta? Hiljattainhan HS toimittaja haastatteli DNA edustajaa, kun heidän asiakas sai haamu laskuja puhelimen nettiyhteydestä, vaikka hänellä ei ole edes netti tilausta.

Taisi DNA edustaja valehdella, että asiakkaan puhelin päivittää puhelinta omia aikojaan - siis haloo vaikka päivitykset oli kytketty pois!!!

Eli pulju kannattaa näköjään unohtaa pois kokonaan suunnitelmista.
Minulla olisi 3 liittymää siirrettäväksi toiselle operaattorille. MIstä löytyy luotettava?

4

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vyylo

      Jos luet näitä sivuja voit viestittää vain savumerkeillä. Kaikkia operaattoreita haukutaan. Ihme juttu, jos sivusto aina tökkii. Mulla ei ole propleemia ollut vaikka mulla vain pahanen pakkard-bell läppäri käytössä. Kun tilasit liittymää, olitko kirjautuneena sisään?

    • tarkkana

      älypuhelimien kanssa kannattaa olla tarkkana netin kanssa.
      niin moni ominaisuus puhelimessa käyttää/tarvitsee nettiä. käyttäjä ei välttämättä edes tiedä kuluttavansa dataa. muutenhan tuossa kirjoituksessa ei ole oikein järkeä.

    • huijattu olo

      Kävi tässä näin sen pari viikkoa sitten huomasin että netti pätkii, no soitin asiakaspalveluun, josta vastattiin todella nopeasti, alle 10 sekunnissa oli jo joku linjan päässä. Asiaa sitten heiltä tutkittiin ja korjaaja saatiin paikalle jo parin tunnin kuluttua soitosta. No näytti että ongelma saatiin hoidettua ja vielä erittäin nopealla asiakaspalvelulla, mutta sitten aloin ihmetellä kun netti alkoi takkuamaan ja on hidas. Tein muutamia nopeustestejä ja soitin asiakaspalveluun ja sieltä sitten selvisi että korjaaja oli laskenut nopeutta, mutta ei sitten ollut voinut ilmoittaa asiasta tännepäin... Onko nopeuksien laskeminen ihan yleistäkin puuhaa? Ja maksavatko useatkin henkilöt ylihintaa netistään jos kerta laskevat nopeuden reippaasti alle sopimuksen tason?

      • Olen raitis :D

        Joo huomasivat että ei kele, olet saanut nopeutta liikaa kun "normaali vaihteluväli nettiliikenteessä on 0,2 - 100 000 megaa" ja asiakas saa juuri ja juuri tuon 0,2. Onhan niitä "lupausjippoja" joilla asiakas kytketään operattorin orjaksi. Live toteutus todella surkea, oikea pohjanoteeraus.

        Nettiin menen kaapelilla 10/10 ja puhelimella hoidan soitot ja tekstiviestit kuten ennenkin.

        Kertoo vaan ihmisen sairaaloisesta päihde (puhelinkin on päihde) riippuvuudesta, että luuri pitää olla koko ajan käsillä ja varustettuna kaikilla yhteyksillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe