Myydään 5 maatiaiskissan pentua,3 kollia ja 2 narttua.Ovat sisäsiistejä ja kaksi kertaa madotettuja.Tottuneet emon lsäksi toiseen aikuiseen kissaan sekä koiraamme.Pieniin lapsiin sekä isompiin lapsiin.Luonteeltaan kovin leikkisiä eivät arastele laisinkaan:)
syövät raksuja,lihaa,herkkunappeja/herkkupaloja,maitonappeja,kissan maitoa ja vettä.Etsimme pysyvää ,huolehtivaa loppuelämän kotia pennuille.Kiinnostuneet saavat kuvaa pennuista sähköpostitse /puhelimitse.Ei tuonti mahdollisuutta.Kissat ovat luovutusikäisiä.Emon vieroittamia. hp 25e,jotta takaisi edes hitusen että on oikeat aikeet ottaa pentu ja etei joudu ihmisille hetken mielijohteista ja joudu kiertolaiskissoiksi,kun eiole aikaa/pinnaa pennun suhteen.
Myydään 5 maatiaiskissanpentua/jyväskylä
14
2664
Vastaukset
- Kissojen mama
Moikka.
Onko kolleista kumpikaan mustia?- ?+?
Paljonko kpl.sisältyykö hintaan alvi?
- LueAvaus
Avauksessa kerrottu hinta. Jos alvia ei ole mainittu, sitä ei ole.
- Kisuliinuja
Miksi joku myy täällä kissanpentuja? Alvittomia? Pentutehtailijoita..
Eläintalot ja yhdistykset ovat jo pentuja pullollaan, valmiiksi hoidettuina, rokotettuina, sirutettuina, steriloituina, eläinlääkärin tarkastamina. Ja osa jo ihmisiin tottuneina.
- kissa4
Onko kissoja enää jäljellä?
- kisutjyväskylä
1 kolli ja 1 narttu jäljellä, laita s-postiosoite niin saat kuvia
- sisko1
Onko tyttökisu vielä vapaana?
- satu5
iäkkäämmältä ystävältäni jouduttiin loppuviikosta hänen rakas kissansa loppettamaan ja nyt on suru suuri tyttö pentu saisi hyvän ja rakastavan kodin
- satu5
ja olen valmis vaikka maksamaan enemmänkin :)
- nallukka2
MOI!!
Onko tyttökissat vielä vapaana? Haluaisimme ostaa yhden - mutta ensin haluamme nähdä hänet. - uninen
Oisko yhtään narttua vapaana.paljon yhen hinta on.
- takaisin-nukkumaan
Älä pliis nostele näin vanhoja juttuja edes vitsinä. Kehittele jotain rakentavampaa tekemistä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211