Äitini paha ongelma

Maria-Kukka

Äiti haluaa että en uskoisi niin paljon muut kun rakasta Herraa Jumalaamme
En tiedä miksi äitini ei halua että uskon hänhän se syntinen on enkä minä
Jos rakas Jeesus eläisi nyt hän auttaisi perheeni ongelmaa että
Äitini ei olisi enää syntinen
Rukoilen joka päivä n.1-3 kertaa
Ja en ajattele pojista mitään muuta kun että he ovat ihmisiä muutenhan se olisi syntiä
Mutta miksi Herra Jumala ei auta äitiäni
Voin vaikka vannoa Jeesuksen Kristuksen nimeen etten ole
Tehnyt mitään syntiä
Luen joka ilta Raamattua,Pyhää kirjaa josta voisi löytyä vastaus ongelmaani
Miksi Jumala ei auta äitiäni?
Mitä teen väärin?

12

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älkää jaksako trollailla

      Joku "tosi hauska" trolli!!

      • Maria-Kukka

        Mitä tarkoittaa trolli?


    • vapaa tahto

      Jumala kun ei voi pakottaa ketään uskomaan. Kärsin itse aikoinani kun äitini oli ateistimielinen ja jopa pilkkasi kun uskoin.
      Anna äidin olla ja siunaa mielessäsi häntä

      • Maria-Kukka

        Kiitos Herran nimessä neuvostasi!


      • Syntinen sun mielest
        Maria-Kukka kirjoitti:

        Kiitos Herran nimessä neuvostasi!

        Ei kukaa oo kieltäny tyttöjen ja poikien läheisyyttä edes kristinuskossa. Saisit harrastaa seksiäki luterilaisten uskonnossa ennen avioliittoa :D


      • Maria-Kukka
        Syntinen sun mielest kirjoitti:

        Ei kukaa oo kieltäny tyttöjen ja poikien läheisyyttä edes kristinuskossa. Saisit harrastaa seksiäki luterilaisten uskonnossa ennen avioliittoa :D

        Ei seksiä ennen avioliittoa
        Ei älkää edes puhuko tuommoista
        Ja en ole syntinen


      • palstaa seuraava
        Maria-Kukka kirjoitti:

        Ei seksiä ennen avioliittoa
        Ei älkää edes puhuko tuommoista
        Ja en ole syntinen

        Tsemppiä sinulle rohkea nuori, Maria-Kukka. Ole vain uskollinen vakaumuksessasi. Kyllä Jumala pitää huolta ja siunaa elämääsi. Myös tekee työtään myös omaisten sydämissä. Jos ei aikaisemmin niin kuolinvuoteella he ottavat vastaan pelastuksen.
        Sinunlaisia nuoria tarvitaan maassamme.


      • Maria-Kukka
        palstaa seuraava kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle rohkea nuori, Maria-Kukka. Ole vain uskollinen vakaumuksessasi. Kyllä Jumala pitää huolta ja siunaa elämääsi. Myös tekee työtään myös omaisten sydämissä. Jos ei aikaisemmin niin kuolinvuoteella he ottavat vastaan pelastuksen.
        Sinunlaisia nuoria tarvitaan maassamme.

        Kiitos rohkaisevista sanoista!!


    • Siler Bride

      Voi vitun vitun kakara. 1. Mikä sul on koulu-uskonnosta? 2. Miten voit luulla, että poikien tai seksin ajattelu on väärin, idiootti? 3. Miten niin äitisi ongelma? 4. Miks helvetti tuut valittaan muille? 5. Miksi, miksi oot tollanen, saatanan idiootti? 6. Miks oot olemas? Vastaappa näihin. Tai älä, tiiän itekkin: 1. 10, Lunttaamalla pärjää. 2. Siks, et oot vitun kusipää joka ei tunnista saati osaa avata raamattua. 3. Oma ongelmas tää on, vittu. 4. Siks et oot lellipentu joka on kotoisin helvetistä. 5. Siks et luulet saavas sääliä, opettele kirjoittaan. 6. Oot alikehittyny vahinkolapsi, jonka aivot ovat kadonneet. P.s. Kristinuskon mukaan JOKAINEN IHMINEN TEKEE VIRHEITÄ JOKA PÄIVÄ. Olet siis vitun syntinen LESBO, ja se siks et et ajattele POJISTA mitään. Nimim. Miks mailmas ei oo enenpää kaltaisiani, alias Siler Bride. Vittu, toivottavast ymmärsit, sekasikiö.

    • ateistivapaana

      Sinun pitää kohdata totuus: sinua tullaan pilkkaamaan paljon PALJON tuosta jumalaanuskostasi. Itse olen ateisti ja minun mielestäni jumalaa ei ole olemassa mutta se ei nyt kuulu tähän. Tietyllä tapaa minua ärsyttää suunnattomasti tuollaiset jumalahöpinät mutta minua myös kiehtoo esim. Sinun vahva uskosi jumalaan. Mutta älä tuomitse äitiäsi. Jos jumala loi hänet jumala myös teki hänestä tuollaisen (en usko tuohon mutta hän saa uskoa mihin haluaa!!)

      • Voice of justice

        Miksi muuten uskot Jumalaan ja Jeesukseen mutta et Allahiin, Kameihin tai Hinduun? Koska olet suomalainen ja sinulle on opetettu kristinusko ja sinulle on kerrottu että se on totta. Tuo on syy siihen miksi olen ateisti.


    • Verilentääpelle

      Vittu sä olet pimee. Sovit hyvin kaveriskanssa yhtee. Ihme ku lapset otettu pois ku "aikuinen" sekopää huutaa että veri lentää. Vitun huomion hakunen pelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe