Äitini paha ongelma

Maria-Kukka

Äiti haluaa että en uskoisi niin paljon muut kun rakasta Herraa Jumalaamme
En tiedä miksi äitini ei halua että uskon hänhän se syntinen on enkä minä
Jos rakas Jeesus eläisi nyt hän auttaisi perheeni ongelmaa että
Äitini ei olisi enää syntinen
Rukoilen joka päivä n.1-3 kertaa
Ja en ajattele pojista mitään muuta kun että he ovat ihmisiä muutenhan se olisi syntiä
Mutta miksi Herra Jumala ei auta äitiäni
Voin vaikka vannoa Jeesuksen Kristuksen nimeen etten ole
Tehnyt mitään syntiä
Luen joka ilta Raamattua,Pyhää kirjaa josta voisi löytyä vastaus ongelmaani
Miksi Jumala ei auta äitiäni?
Mitä teen väärin?

12

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älkää jaksako trollailla

      Joku "tosi hauska" trolli!!

      • Maria-Kukka

        Mitä tarkoittaa trolli?


    • vapaa tahto

      Jumala kun ei voi pakottaa ketään uskomaan. Kärsin itse aikoinani kun äitini oli ateistimielinen ja jopa pilkkasi kun uskoin.
      Anna äidin olla ja siunaa mielessäsi häntä

      • Maria-Kukka

        Kiitos Herran nimessä neuvostasi!


      • Syntinen sun mielest
        Maria-Kukka kirjoitti:

        Kiitos Herran nimessä neuvostasi!

        Ei kukaa oo kieltäny tyttöjen ja poikien läheisyyttä edes kristinuskossa. Saisit harrastaa seksiäki luterilaisten uskonnossa ennen avioliittoa :D


      • Maria-Kukka
        Syntinen sun mielest kirjoitti:

        Ei kukaa oo kieltäny tyttöjen ja poikien läheisyyttä edes kristinuskossa. Saisit harrastaa seksiäki luterilaisten uskonnossa ennen avioliittoa :D

        Ei seksiä ennen avioliittoa
        Ei älkää edes puhuko tuommoista
        Ja en ole syntinen


      • palstaa seuraava
        Maria-Kukka kirjoitti:

        Ei seksiä ennen avioliittoa
        Ei älkää edes puhuko tuommoista
        Ja en ole syntinen

        Tsemppiä sinulle rohkea nuori, Maria-Kukka. Ole vain uskollinen vakaumuksessasi. Kyllä Jumala pitää huolta ja siunaa elämääsi. Myös tekee työtään myös omaisten sydämissä. Jos ei aikaisemmin niin kuolinvuoteella he ottavat vastaan pelastuksen.
        Sinunlaisia nuoria tarvitaan maassamme.


      • Maria-Kukka
        palstaa seuraava kirjoitti:

        Tsemppiä sinulle rohkea nuori, Maria-Kukka. Ole vain uskollinen vakaumuksessasi. Kyllä Jumala pitää huolta ja siunaa elämääsi. Myös tekee työtään myös omaisten sydämissä. Jos ei aikaisemmin niin kuolinvuoteella he ottavat vastaan pelastuksen.
        Sinunlaisia nuoria tarvitaan maassamme.

        Kiitos rohkaisevista sanoista!!


    • Siler Bride

      Voi vitun vitun kakara. 1. Mikä sul on koulu-uskonnosta? 2. Miten voit luulla, että poikien tai seksin ajattelu on väärin, idiootti? 3. Miten niin äitisi ongelma? 4. Miks helvetti tuut valittaan muille? 5. Miksi, miksi oot tollanen, saatanan idiootti? 6. Miks oot olemas? Vastaappa näihin. Tai älä, tiiän itekkin: 1. 10, Lunttaamalla pärjää. 2. Siks, et oot vitun kusipää joka ei tunnista saati osaa avata raamattua. 3. Oma ongelmas tää on, vittu. 4. Siks et oot lellipentu joka on kotoisin helvetistä. 5. Siks et luulet saavas sääliä, opettele kirjoittaan. 6. Oot alikehittyny vahinkolapsi, jonka aivot ovat kadonneet. P.s. Kristinuskon mukaan JOKAINEN IHMINEN TEKEE VIRHEITÄ JOKA PÄIVÄ. Olet siis vitun syntinen LESBO, ja se siks et et ajattele POJISTA mitään. Nimim. Miks mailmas ei oo enenpää kaltaisiani, alias Siler Bride. Vittu, toivottavast ymmärsit, sekasikiö.

    • ateistivapaana

      Sinun pitää kohdata totuus: sinua tullaan pilkkaamaan paljon PALJON tuosta jumalaanuskostasi. Itse olen ateisti ja minun mielestäni jumalaa ei ole olemassa mutta se ei nyt kuulu tähän. Tietyllä tapaa minua ärsyttää suunnattomasti tuollaiset jumalahöpinät mutta minua myös kiehtoo esim. Sinun vahva uskosi jumalaan. Mutta älä tuomitse äitiäsi. Jos jumala loi hänet jumala myös teki hänestä tuollaisen (en usko tuohon mutta hän saa uskoa mihin haluaa!!)

      • Voice of justice

        Miksi muuten uskot Jumalaan ja Jeesukseen mutta et Allahiin, Kameihin tai Hinduun? Koska olet suomalainen ja sinulle on opetettu kristinusko ja sinulle on kerrottu että se on totta. Tuo on syy siihen miksi olen ateisti.


    • Verilentääpelle

      Vittu sä olet pimee. Sovit hyvin kaveriskanssa yhtee. Ihme ku lapset otettu pois ku "aikuinen" sekopää huutaa että veri lentää. Vitun huomion hakunen pelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe