Morjens! Nyt kaikki 40-50 vuotiaat mukaan perustamaan android koodaus firmaa. Itse olen Steven Jobs tyylinen johtaja, visionisti ja CAN DO -asenteella! Katson aina asioita SUURESTA PERSPEKTIIVISTÄ. HION ASIOITA KUNNES NE OVAT TÄYDELLISIÄ!
Olen oulusta joten sitä parempi jos tekin olette. Tulkaa mukaan kaikki 40-50 vuotiaat koodarit jotka muualta olette saaneet kenkää tyyliin olette LIIAN VANHOJA!
Yritystä perustamaan!
13
312
Vastaukset
- ehheh hee hee hehe
"Itse olet Steven Jobs tyylinen johtaja"
Tämä on riittävä syy jättää tarjous väliin - duunariyrittjä1
Mikä ihme on Android koodausfirma? Ajattelitteko tehdä käyttöjärjestelmän vai?
- Aloittaja!
juu siis android applicaatioita koodaamaan
viestiä [email protected] niin pannaan pyörät pyörimään!- 321321
Mitenkäs ajatteliat jakaa firman tuloksen, itselle puolet ja muut jakavat toisen puolen?
Maksatko tuntipalkkaa?
Maksatko myös bugien korjauksista normaalipalkan?
Entä jos firmasi loukkaa jotain patenttia, sinäkö maksat?
jne
- Steven Blowjobs
No, just...
- RollingStone-
Oman yrityksen perustamisessa ei ole mitään negatiivista.
Se että halusi on perustaa firmaan Ouluun rajoitaa asiasta kiinnostuneita henkilöitä jo 70% eli ilmoitus kannattaisi laittaa jonnekin Oulun seudun foorumeihin.
> Tulkaa mukaan kaikki 40-50 vuotiaat koodarit jotka muualta olette saaneet
> kenkää tyyliin olette LIIAN VANHOJA!
Tuohon ikäkysymykseen kyllä laittaisin jo Stopin, eli ne jotka väittävät että ikä vaikuttaa jotenkin algoritmien vääntelyyn (matematiikka hyvänä esimerkkinä) ovat väärässä olevia nuoria mulkkuja joilla on tarkituksena päästä helpolla ja toisten tekemän työn siivillä keräämään fyrkat.
Älkää alistuko tuollaiseen epäterveeseen ajattelumaailmaan... siis jos olette koodannut 40-50 vuotiaaksi asti!
Menestystä firman perustamiseen!
- öfalsdjf
Taitaa olla vitsi tämä ilmoitus...
- Anonyymi
Onko kiinnostuneita?
[email protected]- Anonyymi
Kustantaako firma Lidlin banaanit koodareille for free? Jos kyllä niin voisin harkita.
- Anonyymi
Sulle on mielenkiintoiset rekrykriteerit:
- 40-50 vuotta
- saanut kenkää
Oletko ajatellut ollenkaan, että firman työntekijöiden olisi hyvä osata tehdä töitä?- Anonyymi
Candooveleille aina löytyy hau-hau champioonii, oolee ollee olee.
- Anonyymi
Eihän tuntemattomien ihmisten kanssa nyt firmoja perustella. Palkkatöihin voi mennä, Silloinkin oltava varuillansa . Etenkin jos firman vetäjä ei ole tästä maailmasta kuten aloittajan repliikit osoittavat. Kyllä firmaa perustettaessa yhtiökumppanit pitää tuntea todella hyvin pitemmältä ajalta. Muuten käy helposti hyvin ohraisesti. Ei firmoja perusteta noin vain kohkaamalla. Täytyy olla tarkkarajainen suuunnitelma koko hommalle. Muuten firma kakkii välittömästi. Tulee riitaa ja joku vetäisee välistä ja vie rahat. Muille jää yleensä velat.
- Anonyymi
Työt sulle, manit mulle. Niin se toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379