auttakaa mua: minkä näistä puhelimista ostaisitte?

apuakaipaava_

mun piti ostaa toi iphone 5 nyt ihan tässä lähiaikoina mut nyt kun se poistuukin myynnistä niin alkoi vähän mietityttämään.

minkä te ostaisitte nyt sitten: 5:sen, jota siis ei kauaa enää myydä, 5c:n joka kohta tulee myyntiin saman hintaisena vai sit 4s:n?

myös muita hyviä kännyköitä saa mulle suositella :)

ja vähän väärä palsta varmaan, sori. :(

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuakaipaava_

up :)

• MidimiesX

Itse ostaisin iphonen nimenomaan siksi että se ei ole jäänyt jälkeen raudaltaan vaan päihittää audiolatenssiajoissa edelleen uusimmatkin android puhelimet.
      Androidin plussaa on ehdottomasti se että siinä on näppärä tiedostonhallinta joten tiedostoja on helppo siirrellä puhelimeen ja takaisin, tosin tämäkin sekoilee urakalla välillä ja esim.Ps3 ei tunnista Galaxy s3 puhelimia.

iphonen ehdoton vahvuus on ohjelmatarjonta ja niiden laatu, audiolatenssi ja helppokäyttöisyys sekä harvoin jumitteleva käyttöjärjestelmä, huonoja puolia on itunes pakko musiikin ja video siirtelyssä.

Jos haluat suuren näytön ja hyvän tiedostohallinnan on valintasi Android.
      Jos haluat laatusovelluksia ja toimivan puhelimen pienellä näytöllä on valintasi iphone.
      Jos haluat hyvän kamera huonolla sovellusvalikoimalla on valintasi Lumian kamerapuhelin, se uusin.

Android on hyvä valinta jos et mitään halvinta romua osta ja on todellakin iphonea halvempi mutta ei ole paras.

• Kyllä se vaan on jäänyt ainakin osittain jälkeen. Myöskin Androidiin saa paljon laadukkaita ja hyviä sovelluksia. Ja tässä verrataan siis samanhintaisia malleja eli noin 650 euroa.

Myöskin Iphonen käyttöliittymä on hieman suljettu verrattuna avoimeen Androidiin. Tämä toki tuo etuja mutta muokattavuus ei ole hyvä.

• MidimiesX

Niinhän minä tuossa jo kerroin ertä ios on suljetumpi ja android avoin myös troijalaisille.

• Mutta harvoin Androidiin tulee haittaohjelmia jos käyttää maalaisjärkeä.

• vapunen on luotsi

Älä kuule midimies vapusen kanssa ala väittelemään, tiesi teknologiasta enemmmän kuin sinä jo syntyessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3123
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      82
      3064
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      196
      2549
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2225
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      30
      1551
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1426
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1413
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13