Treffit toistaiseksi pois käytöstä huollon takia

Hei käyttäjät,

Suomi24 Treffit on toistaiseksi pois käytöstä huoltotoimenpiteiden takia. Olemme saaneet runsaasti palautetta palvelun epävakaudesta, ja taataksemme palvelun sujuvan käytön joudumme valitettavasti ottamaan palvelun pois käytöstä. Plussa-käyttäjille menetetty aika hyvitetään menetetyn ajan mukaisesti.

Ilmoitamme kun palvelu saadaan takaisin käyttöön. Pahoittelemme aiheutunutta häiriötä.

Terveisin,
Suomi24 Ylläpito

57

2808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • orjat töihin!

      Onneks en maksa tästä p*skasta mitään ja mainoksetkin blokkaan :D

      • Herraseuraa

        Täällä olis yx gay-poitsu ilman vakkaria. Voi tavata Luumäen Teboilin baarissa aina kaheksalta.

        tunnus: Punainen rusetti


      • nainen
        Herraseuraa kirjoitti:

        Täällä olis yx gay-poitsu ilman vakkaria. Voi tavata Luumäen Teboilin baarissa aina kaheksalta.

        tunnus: Punainen rusetti

        pun neilikka


    • KeppiKana

      Ihan hyvä. Sivuston uptime-ennätys taitaa tällä erää olla jotain vartin luokkaa..

    • hobitti

      hei, sie, lappeenrantalainen kuski, sulle viestit hobittilta "yhteisössä", käy katsomassa ;)

    • Muksupete

      Hyvä homma. Eihän sinne ole enää iltaisin päässyt olleskaan.

    • voi voi

      Joo. Lopetin käytön, kun palvelu ei pelaa moneen päivään.

    • Todella pettynyt

      Eipä mennyt montaa päivää, kun ylläpitokin huomasi. Edistystä sekin, vaikka ei kyllä kovin mairittelevaa.

    • mm872

      jumalauta mitä paskaa!! Kesti jotain 30min ladata sivuja auki treffit sivulla

      • mm872

        voi vittu ja venäläinen on suomi24 - nyt lähti sähköpostit pois heti!!!!!!!!!!!


    • töppänä

      Paskas meni koko suomi24 treffit kun se uudistettiin. Ei mitään positiivista sanottavaa vain negatiivista palautetta haluan antaa. Entinen suomi24 takas!!!!!!!!!!!!!!

      • elina:

        100% samaa mieltä, vanha suomi24 takaisin, ei mitään järkeä kelata ja etsiä viestejä, kun yhdenkin haku kestää paljon, jos sittenkään aukeaa, koko päivä menee, että saa edes pari auki


    • naarasta

      Ne uudet videot hidastaa sivustoa, miksi laitoitte ne treffeille?

    • jii2003

      Ei siellä mitään vikaa oo, hyvin toimii.

    • Ei toimi niin ei

      Laittakaa nyt jo ihan oikeesti se vanha Suomi24 takaisin....ei toimi niin ei toimi! Ei kannata korjata! On ulkoisesti ja ominaisuuksiltaan täysin jäljessä muista! Aivan käsittämätön floppi ollut! Ei mun 20 vuotisen netinkäytön uralla ole vielä mitään näin käsittämättömän surkeaa uudistusta millään saitilla ollut! :(

      • Treffeille?

        Hauska huomata, että moni muukin ajattelee suomi24:n menneen ajassa taaksepäin tällä sivustouudistuksella. Uudet suomi24 treffisivut ovat aivan paskat jo grafiikalta ja toiminnaltaan, aivan sama vaikka toiminnot menivät osittain piiloon/maksullisiksi, mutta surkeat ovat, voivoi... :((((


    • naarasta

      Videot otettiin POIS ja taas TOIMII!

    • Kiirekiirekiire!

      Korjatkaa tää nopeesti, mulla olis treffit tiedossa ;)

    • EVK=Erit.

      Juuh, ylläpito veti ryssäkortin esiin ,ja päälle vielä NaSA. Kohta tulen ja syötän teille omat järjestelmän kirjatut tietoni sivu kerrallaan ja sitten vielä kovalevyn.
      Tuotatte kyllä sellaisen määrän paskaa normaalistikin, jotta tietoni kyllä HUKKUU PASKAANNE ikuisiksi ajoiksi!

      Työntekonne sijaan olette sanoneet tekevänne aikakausilehden ja risteilyn. Molempien uutisten alle tuli vain alle 50 viestiä ja kaikki vittulua tai sana-tökstöks-nimimerkkien sarkasmia.

      Vituttaako olla työssä siellä, kun työpaikkanne on kuin titanic matkalla miinakentälle täynnä alligaattoreita ja Kelan virkailijoita ynnämuita verenimijöitä.

      Keksikää seuraavaksi juttu, miten tehdä töitänne. ja kenen voimin. EI ainakaan venäläisten, koska saitte halvalla. koska Intia-VR hommailu oli täyttä HOMOILUA PERSEESEEN - kun mikääään ei toimi(nut) jos aikoi ostaa lippua! Silkkaa puppua!

      Kumpa uusi omistajanne heittäisi teidät pellolle ja tilalle säkki homeisia lanttuja. Siten lanttu leikkais tiedän tiimiss edes joskus

      EVK=ErittäinVittuuntunutKäyttäjänne

    • Treffeille?

      Kiitos, on tökkinyt eilisestä asti ja pahasti!

      • 808080

        Sehän on vaan hyvä, kun treffeillä tökkii.
        Siihenhän sen useinmiten onkin tarkoituskin johtaa.


    • roboti

      Ei toimi ,ei..Kerran poistettu profiili,tullut takasin,miten se on mahdollista,kuinka saa poistettua, kun ei ole enää tunnuksia tallella..

    • Kärsimätön

      Aika hidasta toimintaa, mulla ei koko sivusto ole toiminut puoleentoista vuorokauteen ja NYT te vasta sanotte että on ongelma.

      Koska sivut taas aukeaa??

    • jepjep6

      Kyllä tuo tuntuu toimivan..

    • toimii1

      Toimii treffit taas...

    • 0-informaatiota vain

      Siis milloin palvelu pois käytöstä? Ollut pois käytöstä jo kaksi päivää ennen tiedotteen ilmestymistä. Ja nyt palvelu näyttäää toimivan..


      JA MITÄÄN LUVATTUA ILMOITUSTA EI OLE SAATU!!!!!!!!

      0-informaatiota tämä on!!!

    • Hei,

      Treffit on jälleen normaalisti käytössä. Kiitos kärsivällisyydestänne.

      Terveisin,
      Suomi24 Ylläpito

      • ammattilainen vaan

        Piti olla informaatiota palvelun etusivullakin, missä se viipyy????
        Tiedottamisenne on surkeeta, alokasmaista, amatöörimäistä


      • Sälläpidon Yhlärit

        kas, ylläpito poisti ONGELMAVIESTEJÄ KÄYTTÄJILTÄ ja
        bannasi kysymysten esittäjien ip-osoitteet.

        Venäjältäkö saatte säännöt, miten kritisoijille tehdään? Joko mafia on tulossa tänne, kun viestissäni tokaisin että kuluttajasuoja-valtuutetun pitäisi maksattaa PLUSTREFFI-pakettinne rahat takaisin

        Saatanan kommarit, ette kestä krittikkiä YHTÄÄN.


      • siisapua

        Niinkö... Että toimia pitäisi. Minä en edelleenkään pääse viesteihin vaan heittää samantien etusivulle. nyt 3vuorokausi menossa. Eilen tosin illalla hetkellisesti pääsin kaikkiin muihin viesteihin paitsi siihen yhteen kelle olisin halunnut vastata...?!


      • nainen
        Sälläpidon Yhlärit kirjoitti:

        kas, ylläpito poisti ONGELMAVIESTEJÄ KÄYTTÄJILTÄ ja
        bannasi kysymysten esittäjien ip-osoitteet.

        Venäjältäkö saatte säännöt, miten kritisoijille tehdään? Joko mafia on tulossa tänne, kun viestissäni tokaisin että kuluttajasuoja-valtuutetun pitäisi maksattaa PLUSTREFFI-pakettinne rahat takaisin

        Saatanan kommarit, ette kestä krittikkiä YHTÄÄN.


    • Tapankaikkiviestit

      Ja ylläpidon mielestä tämä siis TÄMÄ on oikeaa asiakaspalautetta, miten järjestelmää korjataan:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11771085

      Poistetaan kaikki viestit. = Kalakeiton kehuminen, poistaa viestejä :D

      • nainen

        Lohikas


    • Tökstöks

      No ei ainakaan täällä toimi, vain etusivu, viesteissä taas virheilmoituksen.

      • Tökstöks

        Ja bannia annoitte minulle myös. Juoskaa jo junan eteen!


    • tökstöks

      Edelleenkään ei puhelimesta aukea viestit vaan tulee virheilmoitusta. Tottakai kun 2/3 osaa porukasta ei käytä sivuja kun ei pysty puhelimella, niin ne jotenkin tietokoneella vörkkii. Saisko kuntoon....

    • siismitä?!

      @suomi24

      Niin edelleen miten muka toimii!? Ei mulla ainakaan... Eli tietyt viestit voin lukea mutta en kaikkia. Nyt kolmatta päivää tökkii!
      Alkaa todellakin ärsyttämään. Olen vasta liittynyt ja nyt tarvitse ainakaan miettiä pluspaketin hankkimista.

    • Kärsimätön

      Miten niin toimii, edelleen tulee vaan tilapäinen virhe 502 ja ei avaa koko sivua!

    • Kaunis tyttö

      Minulla myös tulee vaan tilapäinen virhe 502, eikä toimi vaikka ylläpito on laittanut tuolla aikaisemmin et taas toimii. Miksi jollain toimii ja minulla ei lainkaan??
      Niin ja koska alkaa toimimaan??!

    • Joko toimis???

      Vai että toimii??? Koittakaa ny saada tää toimimaan... Viestit ei näy, muutako "laatikosta" yläreunaa pikkusen :-/ Hei mistä ny kiikastaa??? Tos oli texti, et ny toimii, mut ei ainakaan mulla, ja näköjää ei monella muullakaan...

      Ny pitää saada jo 4pv hyvitystä... Niin kauan tää on jo takunnu!!!!!!!

    • elle8

      Mulla kanssa toi tilapäinen virhe viesteissä jo kolmatta päivää.Yhtäkään viestiä en oo saanu sunnuntain jälkeen avattua :(

    • Suomi24:stä

      mitään ideaalikumppania kukaan löydä :D
      Hah ja LOL!

    • misaha

      Kyllä ny alkaa pikkuhiljaa käpy palaan tätä touhua!!!!! Muistakaa, et huomenna si alkaa jo 5pv, mika pitää näkyä hyvityksissä!!!!! Vai onko sellanen menttaali ylläpidos, et "ei väliä, vaik toi ny si lopettaaki... Tulioita on... Pankaa ny herranjumala tää kuntoon!!!!! Mitä te tuumitta, jos palvelu on vähittäiskaupas teitäkohtaan samanlaista????? Herää kysymys!!!!!

    • poistetaanko???

      Miksi kysymykseni poistetaan? Onko Suomi 24 vaitiolo velvollisuuutta, saako luotsi
      kertoa ip ja nimen tms. toisille nettikumppanilleen. Olen ilmoituksen tehnut johon en ole saanut palautetta. Luotsi liikkuu Iväpalstalla ja on lähtösin Iltalehdestä. jompi kumpi käy FB:ssä tai molemmat ja ovat keskustelleet minun ulkonäöstä, Tämä kaikki on liikaa, ettei voi luottaa luotsiin.Oletin että Suomi 24 on seriös foorumi.
      Kuinka paljon on Nettipoliisi puolueeton? Liotsilla on kaikki asia tietoni.

    • Tapankaikkiviestit

      On tämä kummaa: itse kirjoitin yhden ylläpitoa Kritisoivan viestin ja tuli bannia. nyt puhelimella..


      ja toiset vaihtaa nimimerkkiä, kiroilee, massapostittaa samaa tai muuta ja ei tule mitään kun eivain kritisoi ylläpitoa


      Oudosti katosi kymmeniä viestiä eilen täältä, jossa kysyttiin ongelmiin apuwaa...

      Sananvapudenkin myittee Venäjälle, suomi24?

    • Kauvan treffi palvelu on viellä huolossa kun en ole pässyt yli 12 tuntiin sivuille ?

    • apua hädässä

      @skorppioni_68, mitä tarkoitat että et pääse treffit-palveluun? Heittääkö kirjautumisen jälkeen Suomi24:n etusivulle tms??

      Kokeilehan tyhjentää selaimen välimuisti, cookies/evästeet

    • pippuri

      Suututtaa!! Miten kauan kestää, että treffipalsta toimii?? VIESTEJÄ EI OLE PYSTYNYT SUNNUNTAIN JÄLKEEN LUKEA !!!

      • kimmokke

        kyllä sen pitäisi jo toimia. poista selamisesta evästeet (cookies)


    • hienoatoimintaa

      Äsken kun kirjauduin treffeihin niin koko viestihistoria ja profiilin tiedot kadonneet! Siinäpä jäi monet keskustelut kesken enkä muista nimimerkkejäkään, että voisin ottaa uudelleen yhteyttä. : ( Onko muilla tapahtunut samaa?

    • farkkutyttö95

      Miksi ei voi profiilikuvaa asettaa enää?

    • En päse etu sivulle treffi palvelussa kaikkiin muhun päsen

      • cookies virhe21

        tyhjennä selaimesi välimuisti ja poista evästeet/cookies.
        Vaikuttaa virheeltä uloskirjauksen yhteydessä. asiasta myös suomi24 kysy ja auta palstalla.


    • treffienpaivityksiin

      Hienosti saatu video lisättyä, MUTTA haku ei toimi...ei täällä kauaa jaksa pelleillä...

    • sukkaa1

      Hyvitetäänkö plussapalvelun ottajille myös se aika kun treffit on auki, mutta kun yrittää lähettää viestiä tai selailla profiileita, niin sivusto vain lataa ja lataa, mut mitään ei tapahdu?

      Onneksi erehdyin ostamaan vain sen lyhyimmän paketin. Mutta mitään pidennyksiä siihen ei ole ainakaan vielä ilmaantunut. Ihan kertakaikkisen huonoa "palvelua"!

    • Milloin saatte palstan taas toimimaan niin, että kello 19:00-21:30 välisenä aikana voi lähettää ja lukea viestejä?

    • hidasta

      Tässäpä olisi kehitys ideaa suomi24. Laittakaa toi treffit osio toimimaan, nyt on kun ennen vanhaan modeemilla kun koettaa aukaista noita sivua. Siinä kehittettävää.. tai palkatkaa sinne oikeet nörät töihin niin saa sivut toimimaan oikein, ei kovin vaikeaa ole.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe