ilmainen microsoft office 2013

kirjotusvimma

Opiskelijana mulla ei ole varaa ostaa kallita office paketteja. Katselin hintoja ja ne saattavat maksaa useamman satasen. Pystyykö mistään lataamaan ilmaista ja turvallista office pakettia mikä sisältäisi mm. Wordin, Power pointin ja Exelin? Olen kuullu että netin kautta ladatuista piraattiversioista saattaa saada viiruksia koneelle?

21

8388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • libreoffice
    • 3+3

      No satasia ja satasia. Opiskelijana saat vuosipaketin 79 e.

      • digi-info

        Opiskelijakorteilla kyllä saa koko softapaketin ihan koneelle tolla hintaa.... ja oppilaitoksissa voi opiskelija saada ilmaseksi officen henkilökohtaiseen käyttöön. Home tai student (academylisenssien) käyttö on KIELLETTY MISSÄÄN LIIKE- JA YRITYSTOIMINNASSA tai kaupallisessa edussa. Vanha juttu mutta muistutan (ks. microsoftin storesta).


    • kirjotusvimma

      onko tuo Libre ominaisuuksiltaan samantyylinen kun Office? Ite kun olen tottunu sitä käyttämään, niin tuleeko vastaan ongelmia jos siirtyy käyttämään tuota ohjelmaa? Pystyykö sillä avaamaan ihan normaalisti tiedostoja jotka on tehty Officella?

    • btdy

      Monet yliopistot tarjoavat opiskelijoilleen ns. kampuslisenssejä. Hinta on jotain 10 euroa. Kannattaa ensin kysyän opinahjostaan tarjoavatko he tällaista, ennenkuin alkaa latailemaan jotain epämääräisiä piraattiversioita.

    • kirjoitusvimma

      kyselinkin jo, mutta sieltä tarjottiin tuota samaista 79 e lisenssiä neljäksi vuodeksi. Opinnot mulla kestää vähintään sen 5 vuotta joten joutuisin sitten uusimaan vuoden tai kahden takia tuo ohjelman. Tulee jo melkein samanhintaiseksi ostaa käyttöoikeus itse. Täytyypi harkita tuota Libre officea jos se on toimiva

    • ---
    • hankielämäää

      " tarjottiin tuota samaista 79 e lisenssiä neljäksi vuodeksi. Opinnot mulla kestää vähintään sen 5 vuotta joten joutuisin sitten uusimaan vuoden tai kahden takia tuo ohjelman."
      - ongelma on akuutti vasta neljän vuoden kuluttua
      - tulet taatusti käyttämään Officea tuon ajan jälkeenkin
      - tai sitten mitään Officeita ei enää edes ole
      - neljän vuoden kuluttua sinulla ei siis ole mitään ongelmaa Officen suhteen

    • Piraatti

      Itte latasin microsoft office 2010, eikä mitään viruksia tullut. Pitää valita vain oikea latauspaikka, niin ei niiitä tule.

      • sdfdjk

        Joo, saahan tuon office 2013:n esim. torrenttina halutesssaan välittömästi koneelleen ja ei tosiaankaan tule viruksia, katsoo vain mitä on seedattu eniten.

        En halua suositella laitonta ohjelmistoa, mutta siis vastaus kysymykseenn on, että saa helposti ja nopeasti halutessaan ja aktivointi hoituu tookitillä 10 sekunnissa.


      • xxhhkkpp
        sdfdjk kirjoitti:

        Joo, saahan tuon office 2013:n esim. torrenttina halutesssaan välittömästi koneelleen ja ei tosiaankaan tule viruksia, katsoo vain mitä on seedattu eniten.

        En halua suositella laitonta ohjelmistoa, mutta siis vastaus kysymykseenn on, että saa helposti ja nopeasti halutessaan ja aktivointi hoituu tookitillä 10 sekunnissa.

        Mista ihmeesta voit tietaa, ettei hakkeroijat ole rakentaneet ohjelmaan takaovea? Tuo toolkit voi tarjota kenelle tahansa paasyn koneellesi. Se ei nay paalle pain mitenkaan, etka tieda mita kaikkea se tekee ohjelman lisenssin kiertamisen lisaksi. Siksi en itse kayta mitaan torrentversioita. Jos virallisen version saa 79 euroa per 4 vuotta niin kannattaa hankkia. Se on alle 20 euroa vuodessa tai alle 2 euroa kuukaudessa. Ei luulisi olevan mahdoton saastamisurakka.


      • sisällissotaa pukkaa
        xxhhkkpp kirjoitti:

        Mista ihmeesta voit tietaa, ettei hakkeroijat ole rakentaneet ohjelmaan takaovea? Tuo toolkit voi tarjota kenelle tahansa paasyn koneellesi. Se ei nay paalle pain mitenkaan, etka tieda mita kaikkea se tekee ohjelman lisenssin kiertamisen lisaksi. Siksi en itse kayta mitaan torrentversioita. Jos virallisen version saa 79 euroa per 4 vuotta niin kannattaa hankkia. Se on alle 20 euroa vuodessa tai alle 2 euroa kuukaudessa. Ei luulisi olevan mahdoton saastamisurakka.

        Ei luulisi?! Ökyrikkaan porvariston vaikeudet milloin luulla, milloin ymmärtää pienituloisen arkea on kyllä havaittu ja nyrkkiä entisestään puristanut. PRKL.....!


      • heh, jos meillä ei koulu tarjoais ilmasta officea ni lataamishommiks menis :) ittellä kun jää opintotuesta se jättimäinen 36€/kk vuokran jälkeen niin tuo 79€ on yli kahen kuukauden "käyttövara" :D


    • Kirjoittaja06

      Itse myös olen seurannut noita Microsoft-ohjelmien hintoja ja ajatellut että olisipa jotain ilmaista. Sitten löytyi Open Office, jota olen käyttänyt jo vuosia ja pidän siitä, ja on myös ilmainen eikä ole koskaan mitään viruksia ilmestynyt.

    • eewwssff

      miten voin poistaa open officen?

      • mateemainen

        Paina deleteä. : )


    • Älä ainakaan lataa Softonicilta mitään tulee ohessa tietämättäsi kaiken maailman viruksia pitäviä ohjelmia. Ohjelmat ovat yleensä tietokoneen suoritus kykyä ns. parantavia ohjelmia, Lataus niissä on ilmainen ja jos lataat et voi niitä käyttää maksamatta . OVAT LISÄKSI ERITTÄIN VAIKEITA POISTAA!

    • austerism1

      Kuten jo mainittu: Open Office tai Libre.

      Muista vain tallentaessa, että valitset jonkun Officen tiedostomuodoista (tai muuta asetuksista oletukseksi). Muuten ei vastaanottaja välttämättä saa auki (jos esim. käyttää MS Officea) tai joutuu näkemään turhaa vaivaa avaamisen kanssa.

      Librestä en tiedä, mutta OO:ssa se hyvä puoli, että tajuaa uudetkin Officen tiedostomuodot (eli saat ne auki). Lievää sekoilua ohjelmassa toisinaan on (jää esim. ohjelman sulkiessa prosessi päälle eikä ohjelma avaudu uudelleen ellei prosessia keskeytä) tai esim. OO:lla tehty esitys ei näy/toimi oikealla tavalla, kun avaa Officen PowerPointissa. Mutta pääsääntöisesti toimii hyvin.

      Tokihan myös esim. Google Docsilla väsäilee kaikenlaista.

      Kannattaa myös kysäistä, tarjoaako oppilaitoksesi opiskelijoille käyttöön Windows 365 OneDrivea, eli pilvipalvelu selaimessa toimiva Officen karvalakkiversio.

    • asshole_company

      Ennen oli useimmissa koneissa vakiona Microsoft Works joka oli hieman riisuttu versio Officesta mutta ilmainen. Sitten mikkisoftan paskiaiset lakkauttivat ko. ohjelmiston!

    • off_ice

      Itse maksan n.10 e/kk. Pystyy lataamaan koneelle ja ostamaan kun sulla on joku outlook/hotmail yms. sähköposti ja tilitiedot. Googletapa office microsoft. Office online on vissiin maksuton.

    • vapaakalja

      Minäkin voin ehdottomasti suositella LibreOfficea. Olen käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo vuosia, ja se on täysin yhteensopiva Microsoftin omien formaattien kanssa - minkäänlaisiin ongelmiin en ole törmännyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe