olen 17v poika haluan yökerhoon tavalla tai toisella tai mulla ei ole ketään hyvää ystävää joka ois 18v joten en voi lainata sen papruja joten mitenkä auttaa lahjominen esim: tivoliin tai onnelaan kelpaako pokelle 30e jos on 17.5vuotias yrittämässä vai pitääkö olla ennemmän fyffeä? fyffeä kyllä löytyy olen valmis maksamaan vaikka 50euroa että pääsen yöksi esim onnelaa.:) eikä mitää turhia vastaukseia esim: oota puol vuotta
yökerhoon
3
156
Vastaukset
- kgyjbgy
Voin kuule sanoa, että ykskään kyyppari tai poke ei työpaikkaansa uhraa parinkympin takia!!
Täysikäisenä voi tolla rahalla päästä jonon ohi.
Odota vaan se puoli vuotta, kyllä sä hippaamaan kerkiät. - lskjdkgjkds
Joo, siitä jos jää kiinni, niin baari saattaa olla suljettuna kuukausia, tarjoilija saa sakot ja ravintola ehkä konkurssissa.
ELI ODOTTAKAA, älkää yrittäkö mitään.
Ja kukaan ei lahjomalla päästä. Se on varma.
Hyvällä säkällä saat myös ikuisen porttikiellon ja sana leviää kylillä äkkiä, et pääse kohta minnekään sisälle.
Just yks 17v poika tuli kaverin papereilla ja se käräytettiin... no, sen kuva leviää sitten raflaväen keskuudessa ympäri kaupunkia, ja se ei raukka taida päästä kohta minnekään :D - warden5
Kun kerran ajatuksen juoksu on herralla kypsynyt tuohon pisteeseen seitsemässätoistavuodessa niin suosittelen odottelemaan vielä noin 5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059