Hei! Kaipailisin nopeasti apua kissani(1,5v kastroitu uros) kanssa! Muutin kissani kanssa isompaan asuntoon viikko sitten, jossa vanhastaan oli jo 2 kissaa. Nämä eivät tulokkaasta pitäneet ollenkaan. Nyt viikon sisällä kissani käytös on muuttunut radikaalisti. :( Kissa hyökkäilee aina kun suinkin vain mahdollista, joka käänteessä, jalkojeni kimppuun kynsin ja hampain. Ei sähise, murise eikä vaikuta agressiiviselta. Eikä kyseessä ole mitään pikku näykkimistä vaan tämä haukkaa kunnon otteen jalasta/kädestä ja yrittää riuhtoo ja vääntää lujaa niin että saisi repäistyä lihaa irti. Vanhassa kämpässä nukuimme kissan kanssa vierekkäin ja kissa tuli aina "leipomaan" käsivarttani, viimeyönä ajattelin että kissa tulisi tapansa mukaan tassutteleen ja nuolemaan käsivarttani, mutta tämä ottikin hampaillaan kunnon otteen ja puri tosissaan. :( Olen tosi surullinen kissani puolesta! :( Minulla ei ole mitään hajuakaan miten minun tulisi toimia, kissa on minun ensimmäinen eikä kissa hyökkäile muiden ihmisten kimppuun, ainoastaan minun. Kissallani on pieni napatyrä, joka on välillä kova, voisiko se aiheuttaa kissalle kipua, joka purkautuu tällaisena käytöksenä? Kastraation yhteydessä kysyin voisiko sen tyrän leikata samalla, mutta oli eläinlääkärin mielestä niin pieni ettei siitä ole kissalle mitään haittaa.
Kissani on alkanut puremaan :(
voi surku
2
52
Vastaukset
ELÄINLÄÄKÄRIIN KISSAN KANSSA!!!! Kissa saattaa olla oireilla puremalla, kun sillä on joku vialla, kuten liika stressi tai kipu. Kissan kipu voi johtua monesta muustakin asiasta kuin tyrästä, sen osaa selvittää eläinlääkäri.
Et vaikuta kovin luottavaiselta vanhaan eläinlääkäriisi, joten kannattaa vaihtaa eläinlääkäriä myös.- catthemusical
Kissalla voi olla tosiaan kipuja tai stressiä. Käväisehän lääkärissä, ongelman tulisi löytyä sitä kautta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310