wiccalainen kirjekaveri?

blessedbe

Heippa.
Haluaisin löytää wiccalaisen kirjekaverin (mielummin muutmanvuoden opiskelleen)
Ketään kiinnostunutta? Olen hukassa ja tarvin apua!

Kiitos etukäteen,
Blessed Be )O(

12

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silverstorm.frost

Moi olisin halukas facen kautta, olen 15 v poika umpihulluna noituuteen ja oon harjoittanut 4 vuotta. Petro hytinkoski nimellä löydät, kysy piakoin

• silverstorm.frost

Moi olisin halukas facen kautta, olen 15 v poika umpihulluna noituuteen ja oon harjoittanut 4 vuotta. Petro hytinkoski nimellä löydät, kysy piakoin

• Ilmoitus alaikäisest

Otin yhteyttä tämän alaikäisen Petri Hytinkosken vanhempiin ja kouluun. Wiccalaisuus ei ole Suomessa laillistettu "uskonto" vaan kyseessä on noituus ja varsinkaan alaikäisiä ei pidä vietellä tämmöiseen touhuun.

• Ateisti

Voitaisiin yhdistäytyä vastustamaan kaikkea alle 18 vuotiaiden uskonnollisuutta. Kirkkoihinkin ikätarkastukset.

• joku joka vihaa pellejä

Sori mut sä et oo toi petri joka on siis wiccan uskova siis pääkiini jos oot oikee kristitty nii siitä vaa voit kävellä sinne kirkkoon saarnaamaa oonha mäki alle 18 ja harjotan pientä wicca taikuuta.

• Kuunvarjo

Hei, minä saattaisin olla kiinnostunut, mutta olen ollut Wiccana vasta vähän alle vuoden. :)

• W1CC4

Kuka helvetti on tuo alaikäisille saarnaaja? Tiedoksi vaan, että kristittyjen jumala rakastaa wiccojen elämäntapaa taatusti enemmän, kuin suuremman osan kristityistä! Suosittelisin perehtymään EDES siihen omaan uskontoon, ennenkuin alkaa nuorille etsijöille aukomaan päätään. Et tosin ole ainoa, joka syö sen kaiken suuren paskan, mitä nykyisin jopa kouluissa syötetään. Tiedoksesi nyt kuitenkin, että kristinuskokin on noituutta. Puhdasta noituutta. Siltä on nykyään helppo vain sulkea silmät. Olisihan se kamalaa, jos kaikki se, mihin uskoo, luottaa ja mitä julistaa, olisikin "pahaa"! Ja Petri, jos tuo hullu todella otti yhteyttä vanhempiisi, voin kertoa heille, mitä todellinen wicca on.

• blessedbe

Heippa Kuunvarjo!:)
        Olisitkos sinä se kirjekaveri jota etsin? Mitenkäs sitä sitten tutustuttaisiin :o
        Itsekkin olen ollut wicca vasta alle vuoden myös mutta olisihan kiva jakaa mielipiteitä muidenkin kanssa :) Haluatko ruveta kirjoittelemaan kanssani, riippuu sinusta itsestäsi!
        Ota yhteyttä!
        Blessed be )O(

• Noita!

Olen 16 -vuotias poika ja uskallan luokitella itseni wiccaksi. Wicca on uskontona sen verran avoin, että asia on lähes kaikilla siinä ja siinä.

Itsekin olisin kiinnostunut ihan tosissaan juttelemaan näistä asioista. Olen kulkenut suurentelemattomasti sanottuna melko pitkän tien uskontojen ja oman uskoni kanssa ja olisi hienoa jakaa näitä asioita jonkun kanssa ja miksei ystävystyä muutenkin. Niin vähän on tällaisia ystäviä (ei yhtään). Jos jotain kiinnostaa, kerro niin laitan sähköpostia tai oman sähköpostini tänne.

• blessedbe

Heippa Noita!
        Käyphän kirjotteleen tähän osoitteeseen: [email protected]

ja ei, sähköpostini ei ole vitsi.

Olen muuten tyttö 12 v tarkemmin sitten sähköposteissa!

Ps. Saisit olla melko aktiivinen! :)
        Blessed be )O(

• wiz

moi
      mullekkin saa kirjoittaa mailmemaybee[at]gmail.com olen siis poika/mies oulusta joka on joskus toiminut aktiivisestikkin covenissa

• lassilae

Täytän helmikuussa 18 ja olen ollut wicca 12-vuotiaasta asti, laitahan facebook- viestiä (oon nimellä Elli Lassila) tai sähköpostia [email protected] (juu, tuo osoite ei ole vitsi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1699
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      92
      1312
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      820
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe