Heippa.
Haluaisin löytää wiccalaisen kirjekaverin (mielummin muutmanvuoden opiskelleen)
Ketään kiinnostunutta? Olen hukassa ja tarvin apua!
Kiitos etukäteen,
Blessed Be )O(
wiccalainen kirjekaveri?
12
174
Vastaukset
- silverstorm.frost
Moi olisin halukas facen kautta, olen 15 v poika umpihulluna noituuteen ja oon harjoittanut 4 vuotta. Petro hytinkoski nimellä löydät, kysy piakoin
- silverstorm.frost
Moi olisin halukas facen kautta, olen 15 v poika umpihulluna noituuteen ja oon harjoittanut 4 vuotta. Petro hytinkoski nimellä löydät, kysy piakoin
- Ilmoitus alaikäisest
Otin yhteyttä tämän alaikäisen Petri Hytinkosken vanhempiin ja kouluun. Wiccalaisuus ei ole Suomessa laillistettu "uskonto" vaan kyseessä on noituus ja varsinkaan alaikäisiä ei pidä vietellä tämmöiseen touhuun.
- Ateisti
Voitaisiin yhdistäytyä vastustamaan kaikkea alle 18 vuotiaiden uskonnollisuutta. Kirkkoihinkin ikätarkastukset.
- joku joka vihaa pellejä
Sori mut sä et oo toi petri joka on siis wiccan uskova siis pääkiini jos oot oikee kristitty nii siitä vaa voit kävellä sinne kirkkoon saarnaamaa oonha mäki alle 18 ja harjotan pientä wicca taikuuta.
- Kuunvarjo
Hei, minä saattaisin olla kiinnostunut, mutta olen ollut Wiccana vasta vähän alle vuoden. :)
- W1CC4
Kuka helvetti on tuo alaikäisille saarnaaja? Tiedoksi vaan, että kristittyjen jumala rakastaa wiccojen elämäntapaa taatusti enemmän, kuin suuremman osan kristityistä! Suosittelisin perehtymään EDES siihen omaan uskontoon, ennenkuin alkaa nuorille etsijöille aukomaan päätään. Et tosin ole ainoa, joka syö sen kaiken suuren paskan, mitä nykyisin jopa kouluissa syötetään. Tiedoksesi nyt kuitenkin, että kristinuskokin on noituutta. Puhdasta noituutta. Siltä on nykyään helppo vain sulkea silmät. Olisihan se kamalaa, jos kaikki se, mihin uskoo, luottaa ja mitä julistaa, olisikin "pahaa"! Ja Petri, jos tuo hullu todella otti yhteyttä vanhempiisi, voin kertoa heille, mitä todellinen wicca on.
- blessedbe
Heippa Kuunvarjo!:)
Olisitkos sinä se kirjekaveri jota etsin? Mitenkäs sitä sitten tutustuttaisiin :o
Itsekkin olen ollut wicca vasta alle vuoden myös mutta olisihan kiva jakaa mielipiteitä muidenkin kanssa :) Haluatko ruveta kirjoittelemaan kanssani, riippuu sinusta itsestäsi!
Ota yhteyttä!
Blessed be )O(
- Noita!
Olen 16 -vuotias poika ja uskallan luokitella itseni wiccaksi. Wicca on uskontona sen verran avoin, että asia on lähes kaikilla siinä ja siinä.
Itsekin olisin kiinnostunut ihan tosissaan juttelemaan näistä asioista. Olen kulkenut suurentelemattomasti sanottuna melko pitkän tien uskontojen ja oman uskoni kanssa ja olisi hienoa jakaa näitä asioita jonkun kanssa ja miksei ystävystyä muutenkin. Niin vähän on tällaisia ystäviä (ei yhtään). Jos jotain kiinnostaa, kerro niin laitan sähköpostia tai oman sähköpostini tänne.- blessedbe
Heippa Noita!
Käyphän kirjotteleen tähän osoitteeseen: [email protected]
ja ei, sähköpostini ei ole vitsi.
Olen muuten tyttö 12 v tarkemmin sitten sähköposteissa!
Ps. Saisit olla melko aktiivinen! :)
Blessed be )O(
- wiz
moi
mullekkin saa kirjoittaa mailmemaybee[at]gmail.com olen siis poika/mies oulusta joka on joskus toiminut aktiivisestikkin covenissa - lassilae
Täytän helmikuussa 18 ja olen ollut wicca 12-vuotiaasta asti, laitahan facebook- viestiä (oon nimellä Elli Lassila) tai sähköpostia [email protected] (juu, tuo osoite ei ole vitsi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559