Salibandyleiri 4

Seuralainen

Heräsin tekstiviestin ääneen ja silmät kiinni kurotin puhelimeni yöpöydältä. Hieroin hetken silmiäni ja avasin tuntemattomasta numerosta tulleen viestin. ’Piti vielä kerran kiittää viime öisestä..oli ihanaa! Tea’, hymyilin viestille, mutta sitten omatuntoni sai minut kääntymään sängyllä. Tyhjä. Toinen puoli oli kokonaan tyhjä. Johanna oli kadonnut jonnekin. Huoneistosta ei kuulunut mitään ääniä. Raahauduin vessan kautta alakertaan ja hain itselleni suuren lasillisen mineraalivettä. Kävelin t-paidassani ympäri tyhjää huoneistoa etsien vihjeitä minne Johanna olisi voinut mennä. Vierashuone oli siistissä kunnossa ja luultavasti Tea ei ollut nukkunut siellä lainkaan. Johanna oli näköjään pystynyt syömään jotain ja kadonnut sitten jonnekin. Päätin käydä suihkussa ja käydä lenkillä ennen iltapäivän peliämme.

Ulkona oli raikas pakkassää ja oli mukava hengittää kylmää pakkasilmaa. Se tuntui ikäänkuin puhdistavan sisintäni. Reippailin hetken hiljaisempia teitä, kunnes päätin palata takaisin keskukseen ja mennä katsomaan miten tytöt valmistautuivat peliin. Kävelin reippaasti tyttöjen majapaikalle, mutta jo kauempaa aloin ihmettelemään kuinka tyhjältä se vaikutti. Tuskin he kaikki olisivat lenkilläkään, mietin itsekseni. Ehkä Johanna oli patistanut heidät, ajattelin kun saavuin pimeän alppitalon vierelle. Mietin hetken talon vierellä missä kaikki voisivat olla ja hetken päästä päätin lähteä kohti pelipaikkaa. Ehdin kiertää vain nurkan taakse kun vastaani tulivat Annu, Ilona ja Marika. Annu ja Ilona olivat Marikan tukena, jolla oli side jalassa. ’Mitä ihmettä on tapahtunut..oletko loukkaantunut harjoituksissa?’, kysyin heidän tullessaan lähemmäs. ’Pelitilanne se oli...melkein heti alussa. Ilonalla meni sitten ranne tuossa puolivälissä’ Annu sanoi ja vasta nyt huomasin Ilonan ranteen. ’Pelitilanne? Miten..?’, olin aivan hämilläni koko tilanteesta. ’Niin..se peli siirrettiin aiemmaksi. Se ilmoitettiin jo eilen. Eikö Johanna kertonut sulle mitään?’ Annu ihmetteli saattaessaan Marikaa alppitaloon. ’Kun Marika loukkaantui, niin peli alkoi mennä huonompaan suuntaan. Ilonan loukattua kätensä oltiin tappiolla jo 10-3. Käytiin jo lääkärillä Ilonan ja Marikan kanssa ja peli voi olla ohi. Ilona ja Marika lähtee jo tänään illalla Johannan kanssa pois täältä.’ Annu jatkoi ja saattoi Ilonan avustuksella Marikan sisälle. Jäin pihalla tyrmistyneenä seisomaan. Johanna ei kertonut mistään peliajan muutoksesta mitään. Tai että hän olisi lähdössä jo tänään. En tiennyt oikein mitä tehdä tai mistä oli kyse. Typertyneenä lähdin nopeaan kävelemään kohti pelipaikkaa.

Kiihdytin tahtiani koko ajan ja melkein juoksin loppumatkan ruokkien lisää koko matkan suuttumustani. Päästessäni pelisaliin siellä oli vain Johanna pakkaamassa viimeisiä kamppeitaan. ’Mitä vittua tää oikeen meinaa.’, oli ensimmäiset vihaiset sanani suustani. Tunsin kuinka kävin ylikierroksilla ja sisälläni myllersi. Ääneni oli kimakka ja melkein tärisin. Johanna katsoi minua tyynesti ’Anteeksi..unohdin sanoa sinulle eilen että peliaika muuttui.’ ’Ai että unohdit...mitähän muuta olet unohtanut kertoa?’, aloin jo keräämään kierroksia sisälläni, sillä Johannan tyyneys ärsytti vain enemmän. ’Sanna....mä lähden Sveitsiin.’, Johanna täräytti. Hänen sanansa saivat minut haukkomaan henkeä ja kaikki suuttumus ja ärtyneisyys katosivat saman tein. Valahdin istumaan penkille enkä hetkeen osannut sanoa mitään. ’Mikset....mikset sanonut mitään aiemmin?’, osasin vain sanoa katsoen ylös Johannaan. ’En tiedä....en ollut oikein varma ennen kuin tänne tulin. Sitten en oikein osannut kertoa..odotin oikeaa hetkeä tai jotain..’, Johanna sanoi ja ojensi kätensä. ’Mennään kahville juttelemaan.’ En osannut muuta kuin seurata häntä.

10

4017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustelimme pitkään kahvin äärellä. Johanna ei ollut voinut vastustaa työtarjousta, jonka oli saanut Sveitsistä. Ensin hän oli päättänyt ettei ota sitä, mutta mietittyään tarjousta se oli tullut huokuttelevammaksi. Olin ollut ainoa este, joka sai hänet miettimään pitempään. En ollut kuitenkaan tarpeeksi riittävä este ja Johanna arveli etten lähtisi mukaankaan. Hieman protestoin, mutta toisaalta ymmärsin Johannaa. Keskustelimme muutenkin suhteestamme ja kuinka se oli muuttunut ja loppujen lopuksi minulle jäi kaikesta tunne että kaikki oli minun syytäni. Keskustelimme vielä kun kävelimme takaisin majapaikkaamme. Katselin kuinka Johanna pakkasi tavaroitaan enkä voinut olla kysymättä että olisiko jokin voinut vielä muuttaa Johannan mieltä tai mitä olisin voinut tehdä toisin. Johannan vakuutteluista huolimatta en voinut olla syyttämättä itseäni. Johannan lähdettyä istuin vain paikoillani ja surffasin televisiokanavien välillä katsomatta oikeastaan mitään. En oikeastaan tiennyt mitä ajatella kaikesta. Kaikki oli loppujen lopuksi tapahtunut todella nopeasti. Toisaalta olin helpottunut ja toisaalta olin surullinen erostamme. Lopulta en enää jaksanut analysoida vaan sammutin television ja painuin nukkumaan.

      Heräsin seuraavana aamuna myöhään. Oloni oli voimaton ja haluton, mutta tiesin että minun pitäisi saada itseni piristymään illallista varten. Onneksi Annu hoiti käytönnön järjestelyt ja pitäisi joukkueesta huolta. Tosin heillä oli muutenkin vapaata nyt ja kaikki saisivat tehdä päivän aikana mitä halusivat. En jaksanut heti edes pukeutua vaan menin vain apaattisena surffaamaan televisiota. Istuin television edessä useamman tunnin ennen kuin söin kevyen lounaan ja menin nokosille. Neljän aikaan heräsin puhelimen viestin ääneen. Kierähdin sängyssä ja katsoin viestin, mikä oli Annulta. Illallinen olisi seitsemältä. Päätin yrittää ryhdistäytyä ja painuin suihkuun. Suihkun jälkeen meikkasin kevyesti ja valitsin rennot vaatteet illalliselle päämääränä painua aikaisin nukkumaan. Ehdin vielä hieman kerätä tavarointani kasaan seuraavan päivän lähtöä varten.

      Olin vähän ennen seitsemää ravintolassa ja sain väännettyä suuni hymyyn saapuessani. Muiden seurassa oloni kuitenkin kohentui eikä minun tarvinnut teeskennellä iloista. Parilla viinilasillakin saattoi olla vaikutusta olotilan paranemiseen. Unohdin täysin pariksi tunniksi Johannan ja saatoin pitää hauskaa. Sain myös kuulla että minulla oli kaikkien tuki ensi vuoden valmentajaksi. Johanna tosin oli pohjustanut asian hyvin. Nautin todella paljon illallisesta ja tunsin hieman päihtyväni punaviinistä. Annu houkutteli minua karaokeen, mutta kieltäydyin kohteliaasti hänen tarjouksestaan. Osa tytöistä lähti jo majapaikkaansa, täysi-ikäisten jäädessä vielä yläkerran baariin. Itse kävelin omaan pimeään ja hiljaiseen huoneistoon. Kävelin suoraan ikkunan viereen ja huokaisin. Tyhjä tunne teki paluutaan sisälleni. Näin vastapäisessa alppitalossa yhdessä huoneistossa olevan bileet menossa. Katselin hetken kuinka ihmiset joivat ja nauroivat. Ärähdin itselleni ja kävelin keittiön kaapille. Otin shottilasin kaapista ja kaadoin siihen itselleni shotin. Tempaisin ensimmäisen nopeasti alas ja aloin miettimään vaihtoehtojani. Karaokebaariin en lähtisi se oli jo varmaa. Otin kännykän käteeni ja laitoin tekstiviestin Tealle. En oikeastaan halunnut olla liikaa joukkueen tyttöjen kanssa tekemisissä, joten päätin että lähtisin yksin jonnekin, jos Tea ei vastaisi.

    • Ehdin ottaa toisen shotin ja heittää mielestäni tylsät mustat housut jalastani ennen kuin Tea vastasi. Harmikseni hän vastasi kieltävästi vedoten seuraavan päivän aamuvuoroon. Toisaalta ymmärsin Teaa varsin hyvin, mutta silti hänen kieltäytymisensä harmitti. Ravistelin harmituksen pois mielestäni ja laitoin radion päälle. Aloin tanssimaan poppibiisin tahtiin ja hetken mielijohteesta heitin pikkuhousuni matkalaukkuni päälle ja kaivoin sukkahousut esille. Sukkahousujen päälle vedin tiukat lantiofarkut ja tunsin oloni riettaaksi jättäessäni pikkuhousut pois. Jätin mustan biletoppini päälleni ja samassa mielenjohteessa riisuin rintaliivinikin pois. Kumosin vielä kolmannen shotin ennen kuin vedin saappaat jalkaani ja villakangastakkini ylleni ja lähdin ulos ja kohti baaria.

      Pääsin nopeasti sisälle eikä mikään ihme sillä paikka vaikutti vielä aivan tyhjältä. Suuntasin suoraan baaritiskille ja tilasin itselleni uuden shotin ja siiderin. Juutuin juttelemaan baarimikon kanssa ja taisin olla pääasiallisesti äänessä keskustellessamme yleisesti suhteista. Vaikkemme kumpikaan maininneet omien kumppaneiden (tai ex-kumppaneiden) sukupuolia, sain käsityksen että kyseinen baarimikko piti pojista. Lopulta keskustelumme tyrehtyi, sillä paikalle alkoi valumaan yhä enemmän porukkaa tilaamaan juomisia. Aloin jo lähtemään pois baaritiskiltä, kun yhtäkkiä jäin pussiin naisporukan pelmahtaessa tiskin äärelle. Laskin käteni vaalean naisen olkapäälle ja ehdin sanoa jo ’Anteeksi..’ päästäkseni hänen ohitseen. Nainen katsoi minuun sinisillä silmillään ja näin niissä jotain tuttua. Nainen avasi suunsa sanoakseen jotain, mutta sitten vaikeni. ’Ei hitto...ooks sä...Sanna?’, nainen sanoi ja jotain muistikuvia alkoi tulvia mieleeni. ’Olen joo..’ sanoin kuitenkin hieman epävarmasti. ’Muistatko sä mua..mä olen Laura’, nainen sanoi hymyillen. ’Joo...muistan..muistan todellakin..’ sanoin ja samalla kaikki muistot Laurasta ja Jonnasta palasivat mieleeni. Aloimme vaihtaa kuulumisia hieman kierrellen ja kaarrellen Lauran kaveriporukan ollessa aivan vieressä kuuntelemassa. Ymmärsin heti ettei kukaan heistä tiennyt mitä vuosia sitten oli tapahtunut.

      Laura oli tietysti vanhentunut, mutta myös saanut enemmän lihaa luidensa päälle. Hän oli saanut ensimmäisen lapsensa vuosi sitten ja oli nyt ensimmäistä kertaa pitempää aikaa poissa lapsensa luota. Laura esitteli minut muille kavereilleen; Jessicalle, Piialle, Maijalle, Heidille ja Kaisalle. Aloin juttelemaan myös muiden kanssa ja naiset tuntuivat ottavan minut nopeasti porukkaansa mukaan. Ennen kuin huomasinkaan olin muiden mukana tarjoamassa kierrosta kaikille ja esiintyjän tullessa lavalle olin ryhmän mukana melko lähellä lavaa. Oli oikeastaan kiva kuulua porukkaan vaikka kuinka olinkin yrittänyt väittää itselleni pärjääväni yksinkin mainiosti.

      Porukkaa oli tungokseen asti ja pysyttelin lähellä Lauraa. Tanssiessamme musiikin tahtiin lantiomme välillä koskettivat ja jokainen kosketus sai värähdyksen sisälläni aikaan. Vakuutin itselleni että kuvittelin taas liikoja, mutta silti tunsin halujeni heräilevän. Oudomman biisin aikana vaihdoimme melkein huutamalla muutaman sanan. Tällöin painauduin todella lähelle Lauraa ja tunsin hänen lämpönsä. Sen jälkeen en liikkunutkaan taaemmas vaan tunsin kuinka Lauran peppu oli vasten lantiotani. Lauraakaan se ei näyttänyt häiritsevän eikä hänkään liikkunut mihinkään. Parin biisin jälkeen Laura kuitenkin kääntyi ja sanoi ’Mun pitää lähteä käymään veskissä...’ ’Mäkin voisin lähteä..’ sanoin ja huomasin että yksi Lauran kavereista, Piia kuuli sen. Hetken pelkäsin että en pääsisi yksin Lauran kanssa, kun hän sanoi jotain Lauralle. Hän ja muut kuitenkin jäivät kuuntelemaan Lauran ottaessa minua kädessä ja lähtiessään johtamaan ihmismassan lävitse.

    • Olin jo kuvitellut että menisimme alakerran vessaan, mutta Laura vetikin minua perässään ylös toiseen kerrokseen. ’Piia kertoi että täällä on yksi pieni vessa..’ Laura sanoi pitäen edelleen kädestäni kiinni vaikka yläkerrassa ei ollutkaan juuri ketään. Löysimme nopeasti pienen vessa, jossa oli vain kaksi koppia. Toinen näytti olevan epäkunnossa, joten Laura painui toiseen ja minä jäin odottelemaan oven taakse. ’Oletko sä koskaan miettinyt sitä yötä...’ kuulin Lauran äänen kopin takaa. ’No on se joskus käynyt mielessä...nyt varsinkin kun näin sinut..’ sanoin katsoen itseäni peilistä. ’Vaikka oltiin silloinkin aika kännissä, niin mä muistan että se oli tosi ihana ilta..’ Laura sanoi oven takaa ja veti vessan. ’Sitä se todellakin oli..’ vastasin hymyillen Lauran tullessa vessasta. ’Ne muistot tuli kyllä todella elävästi mieleen kun näki sut...’ Laura sanoi tullen aivan lähelle. En vastannut vaan painoin kiihkeän suudelman Lauran huulille. Laura ei vastustellut lainkaan vaan painautui minua vasten ja avasi päärynäsiiderille maistuvan suunsa. Vedin Lauran aivan kiinni itseeni ja puristin kevyesti hänen peppuaan. Suutelimme hetken kiihkeäsi, kunnes Laura vetäytyi hieman ’Ei hitto...en mä saa..mähän olen äiti ja kaikkea..’ En välittänyt Lauran sanoista vaan painoin uuden kiihkän suudelman hänen huulilleen ja avasin nopeasti hänen farkkunsa. Käteni ujuttautui sisälle hänen housuihinsa ja sormieni etsiytyessä pikkuhousujen päälle tunsin kuinka kostea hän jo oli. Laura huokaisi ääneen taivuttaen päätänsä taaksepäin. Hän ei päässyt pakoonkaan painaessani hänet allaskaappia vasten. Katsoin kuinka Laura nautti liikuttaessani kättäni hänen pikkuhousujaan vasten. Lauran estot tuntuivat kadonneen tyystin ja hän painoi farkkujaan ja pikkuhousujaan alemmas nostaen samalla mustaa toppiaan ylös paljastaen pienet rintansa. Ilmeisesti Laurakaan ei käyttänyt rintaliivejä tänä iltana. Hän levitti jalkojaan niin paljon kuin farkut antoivat myöten ja painoin käteni vasten hänen märkää vakoaan. Kumarruin samalla nuolemaan hänen toista pientä rintaansa Lauran alkaessa hieromaan toista itse. Hieroin koko kämmenelläni Lauran häpyä sormieni liukuessa hänen välilihallaan saaden palkinnoksi Lauran voihkimaan hiljaa. Ottaessani hänen nänninsä suuhuni ja imaistessani kevyesti tunsin sen kovettuvan vastaukseksi. Hän alkoi liikuttaa omaa lantiotaan kättäni vasten ohjaten nautintoaan. Lantio liikkui nopeammin ja pitemmälle, niin että sormeni liukuivat pitemmälle kuin olisin uskaltanut liikuttaa. Tunsin kuinka välillä keskisormeni hipoi hänen peppuaukkoaan Lauran huokaillessa nautinnosta. Painoin enempi kämmentäni hänen häpyään vasten ja tunsin kuinka se painui häpyhuulien väliin. Lauran lantio pysähtyi ja aloin liikuttamaan kämmentäni edestakaisin. Tunsin kuinka Laura alkoi jo saamaan orgasmiaan ja aloin nopeuttamaan käteni liikettä keskisormeni painuessa varovasti hänen peppuaukkoaan vasten. Päästin samalla hänen rintansa ja katsoin vain kuinka hän nautti nojaten pöytään orgasmin alkaessa vavisuttamaan häntä. Hidastin tahtiani orkun alkaessa vaimenemaan ja Lauran avatessa silmänsä. ’Huh...en arvannut että näin kävisi..’ hän sanoi säpsähtäen samalla. ’Kuulitko?’, hän sanoi vetäen toppinsa alas nopeasti. Kuuntelin ja todellakin oven takaa kuului puhetta ja selvästi joku oli tulossa vessaan. Laura veti nopeasti housujaan ylös ja minä pakenin toimivaan koppiin.

    • Painoin kopin oven kiinni ja laskin housuni nilkkoihin. Tunsin kuinka kostea olin ja kuinka häpyni sykki himosta ja halusta saada tyydytystä. Istuin pöntölle samalla kun kuulin kuinka Lauran kaverit tulivat vessaan. He ihmettelivät Lauralta mihin olimme jääneet ja pilailivat Lauran kustannuksella. Lauran ystävät olivat selvästi humalassa kovasta äänestä päätellen. He puhuivat toistensa päälle enkä keskittynyt heidän juttuihinsa. Kuulin kuinka he poistuivat vessasta noustessani pöntöltä ja kuivatessani häpyäni. Aloin vetämään sukkahousujani ylemmäs, kun samassa kopin ovi avautui. ’Oi sori...en mä tiennyt että olit vielä täällä..’, tummatukkainen Lauran kaveri Heidi sanoi. ’No ei mitään..mä olinkin just valmis.’, sanoin vetäen sukkahousuni ylös ja sen jälkeen farkkuni. Huomasin kuinka Heidin tarkkaili koko ajan minua, muttei sanonut mitään. Hänen tummat suorat hiukset ulottuivat olkapäille peittäen vaaleanpunaisen topin paksut olkaimet kokonaan. Hänen paksusankaiset isot lasit kehystivät harmaita silmiä. Hänellä oli neliönmuotoiset kasvot, pyöreät posket ja pieni suu. Heidi oli hieman minua lyhyempi ja varmaan kymmenisen kiloa painavampi. Hänen toppinsa paljasti melko pitkälle rintojen välistä vakoa, johon varmasti monen miehen silmät eksyisivät. Vedin vessan ja siirryin kopin ovelle antaen Heidille tilaa. ’Joko se esitys loppui?’, kysyin huolettomasti jääden oven rakoon notkumaan. ’Joo..ihmeen lyhyt oli keikka..’, Heidi sanoi eikä tuntunut olevan moksiskaan vaikka jäin ovelle katsomaan kuinka hän avasi mustia farkkujaan. ’No joka tapauksessa ihan hyvä...vaikka hirvee tungos oli..se alkoi ahdistaan mua.’ ,sanoin katsoen kuinka Heidi painoi housunsa alas ja istuin pöntölle. Saatoin nähdä vain tumman tuuhean karvakolmion hänen pissatessaan. ’Todellakin..ja ei ollut kiva kun oli tyyppejä aivan kännissä siinä takana.’, Heidi sanoi laittaessani kopin oven kiinni ja mennessäni käsiäni pesemään. ’Aivan..se on tosi ikävää kun ne tulee ahdisteleen siihen taakse..’, sanoin katsoen itseäni peilistä pestessäni käsiäni. Kuulin kuinka Heidi veti vessan ja tuli kopista. ’Mitäs sä meinasit nyt tehdä?’ ’Mä ajattelin jos menis nukkuun...huomenna on sitten pitkä bussimatka edessä.’, vastasin antaen tilaa Heidille. ’Voisithan sä vielä tulla meille jatkoille..Osa meistä ainakin meinasi vielä jatkaa. Me lähdetään vasta iltapäivällä ja ollaan rouheasti lentokoneella liikkeellä.’ ’En mä tiedä...en viitsi tungetella, kun ette oikein tunnekaan mua..’, sanoin Heidin avatessa vessan ovea. ’Höpö höpö...vai mitä tytöt?’, Heidi sanoi, kun poistuimme vessasta oven ulkopuolella odottavan seurueen luo. ’No tottakait sä lähdet..vai mitä Laura?’, sanoi Pia, lyhyt vaaleaverikkö tullessaan halaamaan samalla minua. Hän vaikutti olevan todella humalassa ja jouduin pitämään häntä pystyssä. Muutkin tuntuivat hyväksyvän seurani enkä enää vastustanut heidän kutsuaan.

      Lähdimme porukalla hoipertelemaan pitkin jäistä tietä kohti naisten majapaikkaa. Se oli melkoinen luksusmökki rauhallisella paikalla hieman kauempana keskuksesta kuin oma majapaikkani. Mökki oli todella tilava ja kauniisti sisustettu. Laura kertoi kaikilla olevan oma makuuhuone ja vain Maija oli majoittunut yläkerran parvelle. En päässyt sen enempää tutkimaan mökkiä, kun Pia kaatoi meille kaikille reilut snapsit. Hänen painostuksestaan kaikki myös vetivät snapsit yhdellä hörpyllä sisään. Jessican laittaessa meille musiikkia Pia kaatoi jo toiset napsit ja vedimme nekin suorilta. Tunsin kuinka viina humahti päähäni todella nopeasti ja huomasin tanssivani muiden kanssa olohuoneessa tanssipopin tahtiin. Naisten meno tuntui kovemmalta kuin baarissa ja myös juomaa meni nopeammin. Yritin laistaa ainakin joka toisen drinkin mitä oli tarjolla ja lähtiessäni vessaan tunsin olevani todella humalassa. Pian ja Lauran huoneet olivat sisääntulon vieressä ennen olohuonetta ja keittiötä. Ylös menevien portaiden alla oli Jessican ja Kaisan huoneet. Niiden vieressä oli vessa jonne suuntasin. Katsoin itseäni peilistä ja tunsin kuinka maailma jo hieman pyöri. ’Parempi rajoittaa..’, sanoin peilikuvalleni. Helpotettuani hätäni kurkistin vessaa vastapäätä olevan oven taakse ja näin siellä upea pesuhuoneen ja saunan. Sauna tuntui olevan kuuma ja terassilla näkyi olevan poreamme.

    • Palatessani takaisin huomasin porukan vähentyneen. Pia ja Laura olivat vetäytyneet huoneisiinsa nukkumaan ja Maija oli kadonnut yläkertaan. Kaisa istui sohvalla siemaillen siideriään ja vain Jessica tanssi yksin pöydällä. Heidi oli juuri tekemässä itselleen drinksua, kun kysyin häneltä ’Joko täällä alkaa bileet hyytyyn?’ ’Joo siltä näyttää vaikka mä laitoin saunankin lämpenemään.’, Heidi sanoi hymyillen. ’Hei tuu..käydään kattoon että Maijalla on kaikki ok tuolla ylhäällä.’, Heidi sanoi laskien drinkkinsä pöydälle. ’Okei.’, vastasin ja lähdin Heidin perään kävelemään jyrkkiä portaita parvelle. Parin ensimmäisen portaan jälkeen katsoin ylös ja näin Heidin mustan farkkupepun keinuvan melkein suoraan silmieni edessä. Mieleeni juolahti jo puristaa sitä, kun yhtäkkiä Heidi horjahti. Vaistomaisesti ojensin käteni tukeakseni häntä ja tajusin tukevani häntä juuri pepusta. ’Huh..kiitti..’, Heidi sanoi pysähtyen portaiden puoliväliin. ’Pitääkö mun tukea sua että pääset ylös?’, kysyin irroittamatta käsiäni hänen pakaroistaan. ’Joo..ilmeisesti..’, Heidi naurahti ja lähti taas ylemmäs kapuamaan eikä välittänyt vaikka pidinkin toista kättäni koko matkan hänen pepullaan. ’Kiva kun varmistit..’, Heidi sanoi virnistäen päästyämme parvelle. ’Joo..ei mitään..aina valmis auttamaan.’, vastasin hymyillen.

      Kurkistimme Maijan huoneeseen, mutta se oli tyhjä. Hetken ihmettelimme minne hän oli kadonnut, mutta sitten Heidi huomasi valoa tulevan makuuhuoneessa olevan oven alta. Varovasti avasimme oven ja tajusimme sen olevan vessa. Maija istui pöntöllä ja oli selvästi sammunut siihen. Heidi alkoi herätteleen häntä hellästi ja alkoi nostamaan hänen valkoisia farkkujaan hieman ylemmäs. Maija vain mumisi jotain käsittämätöntä vastaukseksi. Heidi luovutti housujen ylösvedon suhteen ja sai vain vaivoin Maijan ylös ja ulos vessasta. Heidin saatua Maijan ulos vessasta autoin häntä taluttamaan Maijan sängylle. Maija rojahti sängylle housut edelleen puolessa välissä reittä. En voinut olla katsomatta hänen tummaa karvakolmiotaan Heidin riisuessa Maijan farkkuja ja sukkia. Katsoin kuinka Heidi nosti Maijan mustat pitsiset hipsterit ylös ja asetteli hänet kylkiasentoon. Mieleni olisi kyllä tehnyt ottaa hipsterit kokonaan pois ja tutkia tarkemmin tumman karvakolmion peittämää kumpua, mutta tyydyin vain tarkkailemaan tilannetta ja ihastelemaan Heidin avuliasta toimintaa.

      ’Huh...yksi saatu nukkumaan..toivottavasti muita ei tarvi vielä’ Heidi sanoi katsoen minuun hymyillen. ’Sä olet kyllä todella avulias kun autat kavereita tuohon malliin.’, sanoin lähtiessämme kapuamaan portaita alas. ’No joo. On näitä juttuja mullekin tehty. Sitähän varten kaverit on.’, Heidi sanoi ja huokaisi kuuluvasti päästessään portaiden juureen. Päästessäni itse sinne näin kuinka Heidi meni sohvan vierelle herättelemään Kaisaa. Päätin hieman siivota olohuoneen pöytää ja vein tyhjiä laseja keittiöön Heidin alkaessa saattelemaan Kaisaa omaan sänkyynsä. ’Hei..mä taidan oikeasti nyt lähteä..’, aloin sanomaan Heidille hänen taluttaessa Kaisaa ohitseni. ’Höpö höpö..jää sä nyt ainakin tänne mun kaveriksi vielä..jooko?’ En kuitenkaan ehtinyt vastata Heidille, kun he jo painuivat Kaisan huoneeseen. Samalla kuulin kuinka joku oksensi vessassa. Kurkistin sisään ja näin kuinka Jessica oli polvillaan pöntön edessä. Pujahdin vessaan ja vedin Jessican pitkät tummat hiukset taakse. ’Tarvitko sä jotain?’, kysyin pitäessäni hänen hiuksiaan, kun Jessican olo tuntui hieman rauhoittuvan. ’Ehkä mä voisin vähän vettä ottaa...sais vähän suuta huuhdeltua.’, Jessica vastasi voipuneena. ’Mä voin hakea.’, vastasin ja väkisinkin katseeni valui paljaaseen kohtaan hänen alaselässään. Jessican tummansininen paljettipusero oli noussut ylös eikä lantiomalliset farkut peittäneet mustia stringejä. Kirosin ainaisia likaisia ajatuksiani ja lähdin hakemaan Jessicalle vettä. Miksi ihmeessä mielessäni pyöri koko ajan seksi. Se tuntui vain saavan minut aina vaikeuksiin.

    • Vein Jessicalle veden ja hän joi sen kiitollisena. Hän toivotti minulle hyvää yötä ja poistui omaan huoneeseensa. Samalla Heidi palasi Kaisan huoneesta posket punaisina. ’Taisi olla kova työ saada Kaisakin sänkyyn? Jessica meni ihan omin jaloin.’, sanoin naurahtaen Heidin tarjotessa minulle siiderin jääkaapista. ’Joo..oli aika urakka..onneksi sä sentäs olet vielä täällä, kun mua ei väsytä yhtään.’ ’No voin kait mä vielä vähän aikaa olla..’ vastasin ja avasin siiderin. ’Hyvä! Nyt mennään sinne saunaan.’, Heidi sanoi eikä jäänyt kuuntelemaan mitään vastaväitteitä. Kävelin hänen perässään pukuhuoneeseen, jossa Heidi jo riisui nopeaa tahtia. En voinut olla katsomatta, kun Heidi riisui puseronsa ja rintaliivinsä paljastaen muhkeat eriparitissit. Hänellä oli pömppövatsa, jota koristi raskausarvet. Riisuin hitaasti omia vaatteitani tarkkaillen samalla kuinka Heidi otti housunsa pois yhdessä mytyssä ja nakkasi ne penkille. Hän ei häpeillyt lainkaan leveää lantiotaan ja tummaa, tuuheaa karvakolmiotaan. Tunsin hänen katseensa omalla paljaalla vartalollani riisuessani vaatteeni penkille. ’Okei..mennään.’ Heidi sanoi saatuani riisuttua kaikki vaatteeni. Tunsin jälleen oloni riettaaksi ja huomasin katselevani Heidin leveää peppua mennessämme suihkuun. Päätin kuitenkin taas ryhdistäytyä ja saada seksuaaliset ajatukset mielestäni. Päätin että tästä hetkestä lähtien ryhtyisin selibaattiin. Se tekisi varmasti hyvää minulle, ajattelin kun annoin viileän veden valua vartalolleni.

      Menimme kuumaan saunaan istumaan ja aloimme keskustelemaan, vaikka lähinnä Heidi oli äänessä kertoen omasta elämästään, suhteestaan, lapsistaan. Minä vain kuuntelin. Kuuntelemisessa olen todella hyvä, ajattelin yhdessä vaiheessa kyyristyessäni välttämään kuumaa löylyaaltoa. Heidi sen sijaan näytti nauttivan kuumuudesta. En ole kummoinenkaan saunoja, mutten jotenkin Heidin kanssa kestin pitempään löylyjä kuin yleensä. Lopulta minun oli pakko poistua saunan kuumuudesta. ’Joo..mennään käymään porealtaassa...tuu..’, Heidi sanoi ja meni ohitseni ulos terassille. Hänen vartalonsa höyrysi, kun hän käveli alasti porealtaan viereen ja kapusi sinne sisälle. Huomasin hieman arastelevani, vaikka humalassa olinkin. Tunsin kuinka nännini kovettuivat kylmästä, kun astelin avojaloin ohuen lumivaipan peittämällä terassille. Heidi seurasi tiiviisti lähestymistäni ja kapuamistani altaaseen. ’Sulla on upea kroppa...harmi kun itselläni ei ole enää tuollaista.’, Heidi sanoi laittaen poreet päälle. ’No ymmärtäähän sen...ja ihan kaunis säkin olet..’, sanoin nauttien veden lämmöstä. ’Äh..sä sanot vain..kyl mun pitäis ainakin viistoista kiloa saada pois ja nää tissit on eriparia ja hirveet raskausarvet ja kaikki.’ ’No siis noihan on persoonallisen ihanat rinnat..ei niissä mitään vikaa ole..’, yritin vakuutella. ’Äh...älä yritä..en mä alasti kelleen enää kelpais..hyvä kuin omalle ukolle kerran kuussa.’, Heidi sanoi nojaten taakse ja sulkien silmänsä. ’No..voithan sä aina omaa kivaa pitää jos ukko ei anna..’, sanoin ja jätin lauseen ilmaan roikkumaan ja nojasin taaksepäin katsoen tähtiin. ’No toi on kyllä totta...mutta ei toisen kosketusta oma kosketus voita.’ Heidi sanoi ja vaivuimme hiljaisuuteen.

      Nautimme molemmat hiljaa poreista ja veden lämmöstä. ’Mmmm..tää on kyllä ihanaa, mutta mun pitää jo varmaan lähteä nukkumaan.’, sanoin ja nousin jo seisomaan altaassa. ’Alkaako jo väsy painaan?’, Heidi kysyi katsellen minua. ’No joo...alkaa toi vähän..vois jonkun aikaa nukkua. Huomenna mulla on pitkä bussimatka vielä...kaippa tuonne uskaltaa lähteä käveleen..’, sanoin ja oikeastaan huomasin nauttivani Heidin katselusta. ’No voithan sä lähteä vasta aamulla...sä voit kyllä punkata täälläkin...mulla on parisänky..mahdut aivan hyvin sinne.’ ’Oikeesti? Mut ei mulla ole mitään vaihtovaatteitakaan...’, tajusin ettei minulla ollut edes alushousuja matkassa. ’No vaihat sitten aamulla...ei mua haittaa..mäkin kyl voisin jo nukkuun lähteä..’, Heidi sanoi ja nousimme altaasta. Kävimme suihkussa ja sain Heidiltä pyyhkeen lainaksi. Kuivasin itseni hyvin ja kääriydyin siihen. Keräsin nopeasti vaatteeni myttyyn Heidin sammuttaessa saunan. Heidi ei laittanut pyyhettään ympärilleen vaan käveli ympäri mökkiä sammutellen valoja. Otin lasillisen vettä ja seurasin sitten Heidiä hänen huoneeseensa. Tuntui jotenkin kummalta mennä jonkun tuntemattomamman kanssa nukkumaan, siis vain nukkumaan. Heidin sänky oli todellakin 120 senttiä leveä parisänky yhdellä isolla peitolla. Heidi puki puhtaat pikkarit ylleen ja odotin että hän oli valmis sänkyyn ennen kuin sammutin valot. Sitten valot sammutettuani pudotin pyyhkeeni ja pujahdin sängylle peiton alle. Toivotimme hyvät yöt ja nukahdinkin nopeasti.

    • Heräsin viluun. Peitto oli kadonnut yltäni ja vilkaisin kännykkääni: puoli kuusi. Olin laittanut kellon soimaan kahdeksalta ja päätin nukkua vielä hetken. Käännyin katsomaan Heidiin, joka nukkui selin minuun käpertyneenä isoon peittoon ja aloin kiskomaan peiton reunasta saadakseni itselleni edes jonkin verran peittoa. Kiskaistessani peittoa käännyin samalla selin Heidiin ja kuulin kuinka hän mutisi jotain unissaan. Samalla tunsin kuinka Heidi painui minun selkääni vasten. Hänen lämmin vartalonsa tuntui hyvälle kylmää ihoani vasten. Hänen kätensä laskeutui peiton sisällä lantiolleni ja jäykistyin. Heidi oli varmaan puoliunissaan, mutta hänen kätensä alkoi liukumaan vartaloani myöden. Huomasin pidätteleväni hengitystäni käden vaeltaessa ylemmäs törmäten rintaani. Heidi tuntui samalla heräävän ja vetävän kätensä alemmas ’Oho...sori..mä varmaan näin jotain unta..’, kuulin hänen mutisevan selkäni takana. ’Ei mitään..’, sanoin jännittyneellä äänellä sillä Heidi ei ottanut kättään pois lantioltani. ’Sähän olet aivan kylmä...’, Heidi kuiskasi niskaani. ’Joo..kun sä veit kaiken peiton..kiva kun lämmität sentäs..’, sanoin ja tajusin purevani alahuultani ja himoavan lisää kosketuksia. Tunsin Heidin rinnat vasten selkääni ja lämpimän käden lepäävän lantiollani. Siirsin oman käteni hänen lantiolleen tuntien hänen alushousujen pitsit. ’Näin kylmä mulla on käsikin..’, sanoin sydän pamppaillen nopeammin. ’Tuntuu olevan...kylmä..’, Heidi sanoi jäykistyen hieman. En enää sanonut mitään vaan aloin hitaasti liikuttaa kättäni pitkin Heidin lantiota ja kuljetin sormenpäitäni pitkin hänen pikkareiden rajaa. Heidi ei liikkunut, ei puhunut, hengitti vain nopeammin niskaani. Käännyin hieman enempi Heidiin päin ja käteni liukui hänen pepulleen. Samalla hänen kätensä liukui automaattisesti alavatsalleni. Hän ei edelleenkään liikkunut eikä puhunut. Tästä hieman rohkaistuneena siirsin kättäni takaisin lantiolle pujottaen samalla sormenpääni pikkareiden reunan alle. Heidi värähti ja henkäisi korvaani, mutta ei tehnyt muuta. Liutin kättäni alemmas, nyt Heidin etupuolella ja tunsin sormenpäilläni hänen häpykarvoituksensa. Nyt Heidi liikkui kääntyen selälleen makaamaan aivan vieressäni. Käteni liukui hänen alavatsalleen ja syvemmälle häpykarvojen viidakkoon. Painoin kättäni alemmas ja tunsin kosteat häpyhuulet sormenpäilläni. Nyt Heidi voihkaisi jo ääneen. Aloin hitaasti liikuttamaan sormiani edestakaisin pitkin hänen kosteaa vakoaan ja katsoin nyt Heidiin, joka makasi silmät kiinni. Kiusoittelin hänen märkää vakoaan, kun yhtäkkiä Heidi veti kädet sivuilleen ja veti pikkuhousunsa pois. Hän levitti jalkansa nostaen toisen jalkansa minun jalkani ylitse ja otti kädestäni kiinni. Käännyin selälleni, levitin vasemman jalkani ja otin hänen kädestään kiinni. Ohjasimme toistemme kädet hävyillemme.

      Hitaasti sormemme alkoivat työhön tunnustellen ja tutkien. Liutin kättäni pitkin kiihkoa tihkuvaa vakoa painaen lopulta kämmeneni vasten Heidin kosteutta. Heidi matki omalla kädellään liikkeitäni. Tunsin kuinka Heidin oma käsi sukelsi käteni alle ja hän alkoi itse tyydyttämään itseään. Annoin hänen tehdä hyvää meille molemmille pitäen vain omat käteni hänen käsiensä päällä. Kuulin kuinka hänen hengityksensä tiheni ja käsien liike nopeutui. Orgasmini räjähti tajuntaani nopeasti ja yllättäen. Tunsin Heidin sormien pyörivän nopeasti hävylläni tehden taikojaan. Tunsin ettei hän ollut vielä saanut omaansa, minun saadessa jo toista pienempää orgasmiani. Heidin sormet pyörivät nyt niin villisti ettei omat sormeni pysyneet enää niiden tahdissa, kun samassa hänen selkänsä kaareutui ja suusta purkautui nautinnon yninää. En malttanut mieltäni enää vaan nousin kontilleni sängylle ja sukelsin Heidin jalkojen väliin. Aloin ahnaasti nuolemaan Heidin kiihkosta valuvaa vakoa ja Heidi levitti voihkaisten jalkojaan lisää. Kieleni piiskasi hänen klitoristaan ja tunsin kuinka sain hänet nopeasti uudelle aallon harjalle. Nuolin kunnes Heidi alkoi sulkemaan reisiään pääni ympärillä. Palasin takaisin paikalleni makaamaan ja kuulin Heidin sanovan ’Kiitos’ ennen kuin nukahdin.

      Heräsin kännykkäni kellon soittoon ja tunsin kuinka sekaisin pääni vielä oli. Nousin hiljaa sängystä ja puin vaatteeni ylleni. Vilkaisin nukkuvaa Heidiä ja sitten livahdin ulos huoneesta. Kuljin läpi hiljaisen mökin ja livahdin aamuisen ulkoilmaan. Mietin mitä tekisin kotiin palattuani, kävellessäni kohti majapaikkaani, mutta en osannut oikein vastata omaan kysymykseeni. Luultavasti Johanna olisi jo kaikonnut, ainakin hän oli niin aikonut. Päätin miettiä asiaa myöhemmin ja menin pakkaamaan tavaroitani. Väsyneenä raahasin tavarani joukkuetta kuljettavaan linja-autoon. Yritin pitää hymynaamaa ylläni vastaillessani tyttöjen ja huoltajien kysymyksiin ja huokaisin syvään ja nukahdin päästyämme lopulta matkaan.

      • Fanisi

        Oi ihanaa,Sä olet hyvässä " kiihoitus" kunnossa! Kiitos pitkästä aikaa ja varsinkin Lauran tapaamisesta Kiitos ja tietenkin uusia odottaen !!


    • tirkisteliä

      Eläääää,kirjoita.. Yks vielä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe