pakko kerrota

huhh.

Näytä tiedot











Minullah ja veljelläni roopella (nimi muutettu) on ollu aina huonot välit ja riidelty paljon jopa tapeltu, mutta nyt meni liian pitkälle!

Roope on lellitty kakara, hän saa aina kaiken ja tahtonsa läpi. Toisinkun minä en saa mitäån ja on kauheat rajat vaikka olen 17 ja roope 13. Ja siksi minulla menee aina hermot häneen.

Taas kerran roope ja minä huudeltiin toisillemme ilman mitään järkevää syytä kunnes hän pimahti ja otti kurkustani kiinii ja työnsi seinään ja veti samalla hiuksiani.. kun vedin viimisiä hengen vedoksia sain hänet irti minun kurkustani mutta hän kaatoi viereisen nojatuoliin minut ja rupesi potkimaan polvella minua päähän ja lyömään.. hiusten tukistimen jatkui.. tätä jatkui vähän aikaa kunnes äitini tuli väliin jaerotti meidät. Siinä vaihessa minä menetin hermot ja juoksin roopea kohti mutta hän sai taas otteen hiuksistani ja rupesi potkilaan minua mutta vähän ajan päästä äiti erotti meidät taas

Sinä aikana kun me tappelimme äiti pelasi vieressä koneella ja ei tullut apuun vaikka huusin häntä.

Iskä joka on turussa nytten töissä oli ainut joka oli huolissaan minusta.. luulin et minulla ja äitillä oli hyvät välit mutta ei olekkaan

Minuan pää painoi sikana ja tuntui siltä että oksentaisin. Olin vähän aikaa huoneessani kunnes menin sanomaan äidilleni että minulla on huono olo mutta äiti sanoi melkein huutaen että mene lepämään (olo onneksi helpotti vähän ajan päästä)

Ja nyt minua rangaistetaan kanssa siitä mitä roope teki mulle.

Ja nyt ne ihmettelee miten 13 vuotias voi niin pahasti pahoin pidellä 17 siskonsa. Minä olen masentunut ja en jaksa lähteä ovesta ulos ja sen takia kunto on lähtemut

8

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoita asiasta vaikka lastensuojeluun.

      • huhh.

        No me ollaan sossujen kanssa tekemisissä... Mut tuntuu et se ei auta


    • huhh.

      Tohon tekstiin viel et kävin seuraavana päivänä terveydenhoitajalla ja selvis et oli tullu lievä aivotärähdys

      • anime4eva

        Sun veli on sekopää ja idiootti. Päätä nyt ettei sulla oo enää veljee ja ala vihata sitä. Ei oikeesti auta, mut tulee parempi mieli.


    • turpiin vaan

      Ei muutakun seuraavaksi pesäpallomaila käteen ja annat vähän kovempaa menoa sille mielisairaalle homolle. ja muista laitaa hiukset kassaan ettei otetta saa.

    • asdasdf

      onhan se ihan järkeenkäypää etta murrosikäinen poika voittaa varmaan jo täysin kehittyneen naisen, esim omalla äitelläni ei ole ollut mitään jakoa minua vastaan sitten murrosiän alun, käden väännössä jne. Noi sossutantat on ihan perseest, ei ne kans osaa miettii asioita logiikalla

    • hammastahnamursu

      Kauheeta :/ Pystyisitkö sä muuttamaan isäsi luokse? Ite en kestäis tommosta...

    • jvgnter

      Näytä tiedot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      287
      3192
    2. 202
      2898
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2484
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      14
      1392
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe