Parina päivänä ovikelloni on soinut. Eilen olin juuri siihen aikaan laittamassa ruokaa enkä mennyt vastaamaan. Tänään olin juuri lepäämässä ja havahduin ovikellon pimpotukseen. Minulla ei käy yllätysvieraita eikä nykyisin jehovatkaan kiertele kun on ovikoodit.
Yksi syy miksi en mene avaamaan on, että tällä hetkellä ei ole yhtään rahaa ainakaan muutamaan päivään. Sitä en halua naapureiden lapsillekaan myöntää. Valitettavasti en mene avaamaan ovea vaikka kuinka soittaisivat.
Myyvätkö lapset ovelta ovelle nyt jotakin?
köyhä naapuri
1
101
Vastaukset
- köyhä naapuri
Eilenkin joku kävi rimputtamassa ovikelloa. :( Eihän siinä muuta, mutta lemmikkieläin säikähtää ovikellon ääntä. Pitäiskö vaientaa ovikellon ääni ja tehdä siitä ns. hiljainen malli, niin ei tarvii lemmikin säikkyä innokkaita rimputtelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766