kokemuksia yzf thunderace 1000 R

jamppe

kiinnostais tuollainen pyärä vm 1996 siistikuntoinen mit 36 tuhatta
onko kellään kokemuksia ?

9

5701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marcoolio

      Itellä on just ton ikänen Thunderace, ajettu 62.000 ja hyvin on pelittäny. Vähän täristää vitosella 120-135 km/h muuten ei oo kritisoitavaa..

      • jampe

        pitääkö pyöräsi kone vaimakasta ääntä moottori-jarrutuksissa


      • marcoolio
        jampe kirjoitti:

        pitääkö pyöräsi kone vaimakasta ääntä moottori-jarrutuksissa

        Joo kyllä tää on ilmeisesti tyyppivika johtuu luultavasti EXUPISTA.


      • Julle
        marcoolio kirjoitti:

        Joo kyllä tää on ilmeisesti tyyppivika johtuu luultavasti EXUPISTA.

        Mulla on -91 FZR ja siinä on sama kone kuin tossa YZF:ssä. Ei mun pidä ainakaan mitään ylimääräistä ääntä moottorilla jarrutettaessa...


      • mjn
        Julle kirjoitti:

        Mulla on -91 FZR ja siinä on sama kone kuin tossa YZF:ssä. Ei mun pidä ainakaan mitään ylimääräistä ääntä moottorilla jarrutettaessa...

        Onko kellään tietoa, millä keinoin thunderace on kuristettu sataan heppaan? Mitä maksaa palautus täysitehoiseksi?


      • jamppa
        Julle kirjoitti:

        Mulla on -91 FZR ja siinä on sama kone kuin tossa YZF:ssä. Ei mun pidä ainakaan mitään ylimääräistä ääntä moottorilla jarrutettaessa...

        söi öljyy ja se on tyyppivika...,ajettu 55tkm,yammun huonoin kone FZR/Thuhderace.tää on vaan mun mielipide,. tosin vain 3v ajellut ja......niin kyllästyin öljykannun mukana pitoon ja tein rempan........


      • Jutustelija1
        Julle kirjoitti:

        Mulla on -91 FZR ja siinä on sama kone kuin tossa YZF:ssä. Ei mun pidä ainakaan mitään ylimääräistä ääntä moottorilla jarrutettaessa...

        Ukkosässä sai keskikierroksille enemmän ruutia kuin edeltäjät. Eli ei ole sama yksi yhteen.


      • Jutustelija1Vermeitä

    • Yami

      Mikähän mahtaa olla vikana kun ei meinaa lähteä kylmänä helposti käyntiin ja matalilla kierroksilla välillä rätpättää?yzf1000r

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2460
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1920
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1388
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      984
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      861
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      840
    8. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      59
      825
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      50
      802
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      745
    Aihe