Hei, etsisin 2-vuotiaalle kissalleni kaveria. Olen opiskelija, jonka perheessä on aina ollut yksi tai useampi kissa. Asumme nykyisen kissaneitini kanssa tilavassa rivitalossa Etelä-Savossa, Joroisissa. Haluaisin tarjota uros/narttu kissanpennulle rakastavan, rauhallisen ja mikä tärkeintä pysyvän kodin. Olen valmis maksamaan kissanpennusta sekä bensakuluista. Väri vaihtoehtoina voisi olla musta, mustaharmaaraidallinen tms. Mieluiten ei ainakaan kokonaan valkoista tai punertavaa. Olisi hyvä, jos kissanpentu olisi tottunut muihin kissoihin.
Kissanpentu hakusessa !
kissimirri2
1
116
Vastaukset
- Marri145
Hei! Hienoa että haluat tarjota kodin pennulle. Nykyään hylätään paljon kissoja, mikä on todella surullista. Mitä jos ottaisit kissan löytöeläintalosta tms, ja antaisit jollekin hylätylle poloiselle kodin? Paljon hylätään myös pentuja. Googlaamalla löydät tietoa, ja tarvittaessa myös esim. eläinsuojeluyhdistyksen sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1314507
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233092Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132574- 462151
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471649- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201466- 281460
- 951211