Meillä on 14 viikkoinen mimmi kissa joka on tullut katastrofiyhdistyksen kautta ja nyt alkanut kakata vallan kylpyhuoneen lattialle..katselee suoraa silmiin ja antaa kakan tulla ja sen jälken pitäisi silittää. .mikä tämä tämmönen juttu on ja millä se loppuu.. kissalla on kaikkea mitä voi toivoa mutta en minä ainakaan halua päivittöin siivota jätöksiä lattialta kun hiekkalaatikkokin on.?
lattialle kakkaus?
2
148
Vastaukset
- 5+8
Millaista hiekkaa teillä on laatikossa? Onko kissa elänyt ulkona? Minkälainen laatikko on ja missä se sijaitsee?
Kissa ei ilkeyttään kakkaa väärään paikkaan, ei se tiedä tekevänsä väärin. Sillä on varmasti syy siihen ja se syy pitäisi nyt selvittää. Onhan kissa käytetty eläinlääkärillä perustarkastuksessa?- kakkalattia
Ensin oli normaalia pirkan harmaata hiekkaa mutta nyt ostin bestfriends pellettejä kakkaa myös laatikkoon sillointällöin mutta useammin kylppärin lattialle.kissa on käynyt lääkärillä ja saanut piikit ja madotettukin kahdesti. Ollut sisäkissana ensikodissa. Meillä on normaali kanneton laatikko ja se sijaitsee kylpyhyöuoneessa jotain pitää keksiä ei oke kiva ensitöikseen etsiä missä kakat tänään on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1264140
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232992Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132514- 462091
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2541688Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt451613- 321557
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201426- 281410
- 951201