Hakisinko töihin? Huomasin että nettisivuilta voi lähettää hakemuksen. Millaisia tuotteet ovat ja saako niitä kaupaksi? Mitä siellä voi tienata? Onko esimiehet mukavia? Kertokaa ne joilla on oikeesti kokemusta?!?! Lueskelin jotain vanhoja juttuja ja niistä sain käsityksen että ihan menestyny firma kyseessä..
Kokemuksia duell office tai medic turku?
Duelillekko menis?
2
3992
Vastaukset
- JVee1
Mä oon kans joskus ollu ko. lafkas duunissa, täysin idioottien hommaa. Ja ketjun aloittaja on selkeesti johtoportaan pikkusieluinen hemmo-hemmonen.
- Anonyymi
Onneton pulju koko Duell. Jos haluaa hyvää asiakaspalvelua ja laadukkaat tuotteet edullisesti niin suosittelen välttämään duellia ja siihen kuuluvaa medic ensiaputarviketta. Kentältä kuullut ainoastaan negatiivista kyseisestä yrityksestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670