Hakisinko töihin? Huomasin että nettisivuilta voi lähettää hakemuksen. Millaisia tuotteet ovat ja saako niitä kaupaksi? Mitä siellä voi tienata? Onko esimiehet mukavia? Kertokaa ne joilla on oikeesti kokemusta?!?! Lueskelin jotain vanhoja juttuja ja niistä sain käsityksen että ihan menestyny firma kyseessä..
Vastaukset 3
- JVee1
Mä oon kans joskus ollu ko. lafkas duunissa, täysin idioottien hommaa. Ja ketjun aloittaja on selkeesti johtoportaan pikkusieluinen hemmo-hemmonen.
- Anonyymi
Onneton pulju koko Duell. Jos haluaa hyvää asiakaspalvelua ja laadukkaat tuotteet edullisesti niin suosittelen välttämään duellia ja siihen kuuluvaa medic ensiaputarviketta. Kentältä kuullut ainoastaan negatiivista kyseisestä yrityksestä.
- Anonyymi00004
Itse olin myös kyseisen yrityksen myyntityössä kentällä, aivan käsittömän härskiä asiakaspalvelua, tuotteiden palautus prosentti oli järkyttävää luettavaa,yritettiin härskisti myydä tuotteita!! Onneksi huomasin aika äkkiä mikä on yritys, ei soveltunut minun rehelliseen ja asiakkaita kunnioittavaan toimintaan, joka takaa vahvan luottamuksen!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66823
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21736Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551