Vauvapalsta boikottiin!

surkeatoiminta

Jos Suomi24 ei välitä palstan tasosta sen verran että tänne saisi jonkun serififn tai vastaavan poistattamaan asiattomuuksia, niin olisi aivan oikein ettei kukaan tänne kirjoittaisikaan.
Tuskin mainostajiakaan kiinnostaisi palsta jossa kävijöitä ei ole.

18

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasten asialla

      Tämä on hyvä palsta, kun täällä muutamat viisaat tiputtelevat maan pinnalle kuilun reunalla toopeilevia.

      Boikotoi sinä sitä lapsen uhraamista elämääs vaa.

    • järjen ääni

      Suomessa ei tarvita vauvapalstaa sen enempää kuin vauvojakaan. Kaikki tarvitaan töihin. Perhevapaiden ja vauvojen aika on ohi. Herätkää todellisuuteen!

      • ...................

        Mihin töihin? Niihin alipalkkattuihin, joiden jälken joutuu silti ravaamaan sossun luukulla sadakseen vuokran maksettua ja ruokaa pöytään?
        Ja siltikin vaikka täytettäisiin kaikki työpaikat mitä nyt on tarjolla, niin työttömiä jää.
        Mutta joo, tehdään niin että jatkossa steriloidaan kaikki vauvat samantien, niin ei synny lisää ihmisiä. Tehdään ne työt mitä nyt löytyy loppuun, ja hävitetään sitten ihmiset maan pältä =D


      • vkhgk

        Minne töihin?? Juurikin itse menetin työpaikkani ja uutta työtä ei ole ilmaantunut vaikka olen hakemuksia laittanut laidasta laitaan kaikilta aloilta, jopa niiltä mihin ei ole koulutusta.. Ajateltiinkin miehen kanssa että nyt on sopiva väli tehdä muutama muksu kun olen valmiiksi pois työelämästä :)


      • Tajutkaa se
        ................... kirjoitti:

        Mihin töihin? Niihin alipalkkattuihin, joiden jälken joutuu silti ravaamaan sossun luukulla sadakseen vuokran maksettua ja ruokaa pöytään?
        Ja siltikin vaikka täytettäisiin kaikki työpaikat mitä nyt on tarjolla, niin työttömiä jää.
        Mutta joo, tehdään niin että jatkossa steriloidaan kaikki vauvat samantien, niin ei synny lisää ihmisiä. Tehdään ne työt mitä nyt löytyy loppuun, ja hävitetään sitten ihmiset maan pältä =D

        Maa ja hyvinvointi häviää liian lisääntymisen takia ja siksi, kun tyhmät ja rumat lisääntyvät nopeiten.


      • Reilu peli
        vkhgk kirjoitti:

        Minne töihin?? Juurikin itse menetin työpaikkani ja uutta työtä ei ole ilmaantunut vaikka olen hakemuksia laittanut laidasta laitaan kaikilta aloilta, jopa niiltä mihin ei ole koulutusta.. Ajateltiinkin miehen kanssa että nyt on sopiva väli tehdä muutama muksu kun olen valmiiksi pois työelämästä :)

        Ai että kun työpaikkaa ei ole itsellekään, niin voi jonkun idiootin kusipään kanssa tehdä lapsen siihen ontuvaan kokeiluauhteeseen? On sitten kahden elätin sijaan kolme elättiä tai enempi?


      • ekoteot kunniaan
        ................... kirjoitti:

        Mihin töihin? Niihin alipalkkattuihin, joiden jälken joutuu silti ravaamaan sossun luukulla sadakseen vuokran maksettua ja ruokaa pöytään?
        Ja siltikin vaikka täytettäisiin kaikki työpaikat mitä nyt on tarjolla, niin työttömiä jää.
        Mutta joo, tehdään niin että jatkossa steriloidaan kaikki vauvat samantien, niin ei synny lisää ihmisiä. Tehdään ne työt mitä nyt löytyy loppuun, ja hävitetään sitten ihmiset maan pältä =D

        Pitää sitten ottaa useampi alipalkattu työ, jotta ei tarvitse ravata sossun luululla. Niin ne tekevät Jenkkilässäkin. Tosin sitten ei ole aikaa tehdä niitä lapsia ja jos vahingossa tulee, niin niitä ei ole aikaa hoitaa. Eli kannattaa hoitaa ehkäisy huolellisesti ja keskittyä pärjäämään omalla työnteolla.

        Tuo vauvoina sterilointi olisikin mahtavaa. Kyllä muutaman vuosikerran voisi steriloida ihan huoletta. Vaikka 10 vuoden ajan putkeen kaikki.


      • äly hoi älä jätä
        vkhgk kirjoitti:

        Minne töihin?? Juurikin itse menetin työpaikkani ja uutta työtä ei ole ilmaantunut vaikka olen hakemuksia laittanut laidasta laitaan kaikilta aloilta, jopa niiltä mihin ei ole koulutusta.. Ajateltiinkin miehen kanssa että nyt on sopiva väli tehdä muutama muksu kun olen valmiiksi pois työelämästä :)

        Ei missään tapauksessa vauvaa tuossa elämäntilanteessa! Ensin pitää olla vakaat työolot eli vakityö mielellään jo pidemmän aikaa. Sitten vasta voi alkaa miettiä lapsiakin, jos vielä huvittaa.


      • 12/32
        äly hoi älä jätä kirjoitti:

        Ei missään tapauksessa vauvaa tuossa elämäntilanteessa! Ensin pitää olla vakaat työolot eli vakityö mielellään jo pidemmän aikaa. Sitten vasta voi alkaa miettiä lapsiakin, jos vielä huvittaa.

        Ei se työ ile vakauden mutta hyvä, mielekäs ammatti ja työkokemus auttaa pärjäämään lapsenkin kanssa taloudellisesti.
        Moni reppana menee töihin Mäkkärille tai Siwan kassalle ja tekee viisi lasta jopa viidelle eti äijälle, niin ei siinä sitten tarvitse ihmetellä kun pää leveää ja muita juttuja.
        Kyllä vakautta tuo sopiva ikä ja parisuhteen pitkä kesto.


      • vai niin
        12/32 kirjoitti:

        Ei se työ ile vakauden mutta hyvä, mielekäs ammatti ja työkokemus auttaa pärjäämään lapsenkin kanssa taloudellisesti.
        Moni reppana menee töihin Mäkkärille tai Siwan kassalle ja tekee viisi lasta jopa viidelle eti äijälle, niin ei siinä sitten tarvitse ihmetellä kun pää leveää ja muita juttuja.
        Kyllä vakautta tuo sopiva ikä ja parisuhteen pitkä kesto.

        Laitatko nimet tähän?


      • vkhgk
        vkhgk kirjoitti:

        Minne töihin?? Juurikin itse menetin työpaikkani ja uutta työtä ei ole ilmaantunut vaikka olen hakemuksia laittanut laidasta laitaan kaikilta aloilta, jopa niiltä mihin ei ole koulutusta.. Ajateltiinkin miehen kanssa että nyt on sopiva väli tehdä muutama muksu kun olen valmiiksi pois työelämästä :)

        Olen työelämässä ollut jo vuosia, mies on ollut sama jo 13vuotta ja miehellä on oma yritys jossa olen nyt autellut kun ei ole omaa työpaikkaa. Eli taloudellinen tilanne on ERITTÄIN hyvä. Olen elämäni ollut aktiivinen työn saralla ja siksi lasta ei perheeseen ole aikaisemmin tullut. Siksikin nyt on hyvä aika kun ei ole sitä omaa työtä minkä takia ei olisi aikaa hoitaa lasta. Mieheni tuloilla elämme paremmin kuin keskiverto töissä oleva pariskunta ja onhan minulla osaketuloja! Olemme sopineet jo aikaa sitten miehen kanssa että minä hoidan lasta kotona sitten kun sen aika tulee juuri niin kauan kuin itse haluan.

        Asia olisi varmaan eri jos olisin juuri ja juuri täysi-ikäinen ja miehen kanssa ei oolisi jo elettyä elämää takana, eikä olisi taloudellinen tilanne hyvä!


      • Raha ei tee onnelliseksi
        vkhgk kirjoitti:

        Olen työelämässä ollut jo vuosia, mies on ollut sama jo 13vuotta ja miehellä on oma yritys jossa olen nyt autellut kun ei ole omaa työpaikkaa. Eli taloudellinen tilanne on ERITTÄIN hyvä. Olen elämäni ollut aktiivinen työn saralla ja siksi lasta ei perheeseen ole aikaisemmin tullut. Siksikin nyt on hyvä aika kun ei ole sitä omaa työtä minkä takia ei olisi aikaa hoitaa lasta. Mieheni tuloilla elämme paremmin kuin keskiverto töissä oleva pariskunta ja onhan minulla osaketuloja! Olemme sopineet jo aikaa sitten miehen kanssa että minä hoidan lasta kotona sitten kun sen aika tulee juuri niin kauan kuin itse haluan.

        Asia olisi varmaan eri jos olisin juuri ja juuri täysi-ikäinen ja miehen kanssa ei oolisi jo elettyä elämää takana, eikä olisi taloudellinen tilanne hyvä!

        Juuri näin. Ei se talous niin, mutta se yhteinen elämä.


      • Hyvä !
        Raha ei tee onnelliseksi kirjoitti:

        Juuri näin. Ei se talous niin, mutta se yhteinen elämä.

        Jos olet vielä lisäksi vähintään 32 v, saat aloittaa yrittämisen !


    • hohhoijaa

      "Älä ruoki trollia"!!!!

      • Sairaita olette

        Tämä palsta ruokkii trolleja joilla on joku huomionhakutarve, jota tyydytetään tekemällä laosia. Moni haluaa kokeilla kotisleikkä vain kun eivät kestä työelämää, kun muutkin kokeilevat ja moni myös yrittää pelastaa kaatuvaa suhdetta tällä yrityksellä. Siten on niitä joita ei kukaan pidä minään, niinpä toivotaan että edes oma lapsi pitäisi.


      • Joka tietoa lisää
        Sairaita olette kirjoitti:

        Tämä palsta ruokkii trolleja joilla on joku huomionhakutarve, jota tyydytetään tekemällä laosia. Moni haluaa kokeilla kotisleikkä vain kun eivät kestä työelämää, kun muutkin kokeilevat ja moni myös yrittää pelastaa kaatuvaa suhdetta tällä yrityksellä. Siten on niitä joita ei kukaan pidä minään, niinpä toivotaan että edes oma lapsi pitäisi.

        Laos on valtio.


    • ..................

      Siirtykää ihan oikeasti vaikkapa vauva.fi:lle keskustelemaan, ei ylläpitoa edes kiinnosta tämän palstan taso.

    • Boikotoikaa pois vain

      Älkää tuliko tänne, jos ette osaa kyseenalaistaa itseänne ja suunnitelmianne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3045
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2281
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      121
      1673
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1533
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      891
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      13
      743
    Aihe