Pitäisi tehdä pikku naarmujen paikkamaalauksia ja saada varman päälle vaha pois paikattavasta kohdasta. Mikä olisi siihen tarkoitukseen sopiva aine? Tarkoitus on, ettei vahaa jää paikkamaalin alle eli esim. liuotinvaha ei tietysti käy. Fairy ei ole vahanpoistoainetta ja asetoni vie lakankin. Tarkoitus ei ole puleerata, joten kliineri on väärä tuote.
Millä poistaa autovaha?
3
352
Vastaukset
- Propanoli
Itse olen käyttänyt tuohon aina propanolia, sitä saat ostettua spraynä elektroniikan puhdistusaineena, ja purkissa kaasarinpuhdistusaineena. Paras tapa tähän on kastella aineella ensin paperi, ja pyyhkiä sillä sitten, muuten vaha lähtee liiankin isolta alueelta herkästi. Naarmujen, ja kiveniskemien maalauksen jälkeen näihin kohtiin on hyvä vetää hiova vaha.
- ajay_
Isopropyylialkoholi eli IPA on parasta vahan poistoon.
- noilla mennään
Ok, pitää kokeilla noita. Niitä löytyy jo kaapistakin. Korjattava naarmu ei ole kovin iso mutta saisi sekin mieluummin onnistua, ettei lähde paikkaväri irtoilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068922Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1783383- 191850
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930