Niin, eli siis älä jatka lukemista, jos et ole koripalloilija.. Jos olet koripalloilija, olet järkevä koska jatkoit. Jos et niin se onkin sitten ihan toinen juttu..:D
Tuntuuko joskus siltä että haluaisit joskus jutella jonkun koripalloa pelaavan kanssa? No mee tonne http://www.koripallosite.tk.board.dk3.com/2/
se on sellainen foorumi, missä on vain koripalloilijoita. Se on vähän samantyylinen kun tää suomi24, mutta erilainen.. Aika vaikea selittää! No kiitti nyt vaan, jos vaivauduit!
Vain koripalloilijat...:)
2
339
Vastaukset 2
- ISOBAANINUKKUUVIERESSÄ
Mulla on mies kotona. Itse olen ammattiurheilijanainen. Meillä on kaksi lasta ja kolme koiraa. Olen kotona parina päivänä viikossa. Silloin tarvitsen paljon PALAUTUMISAIKAA ELI LEPOA JA LIHASHUOLTOA. NUKUN PALJON JA HIEROJA KÄY NOINA PÄIVIN KOTONAMME. Mies tekee ruoat, siivoaa, tiskaa, käy kaupassa, pesee auton, pesee ikkunat. Mies vie lapset päiväkotiin ja hakee lapset päiväkodista. Pari kertaa vuodessa mies pesee ikkunat tai hankkii pesijän ja maksaa siivouksesa, ellei itse siivoa. Kerran vuodessa ehdin lähteä perheen kanssa yhdessä tai mielellään miehen kanssa kahdestaan ulkomaanmatkalle. Mies käy töissä. Hänen rahoillaan on kiva mennä lomalle, sitten, kun se minun ohjelmaani sopii. Ilmoitan hänelle, milloin minulle sopii.
Ei minulla ainakaan ole mitään urheilua eikä urheilevaista elämää vastaan. - Keijo_Keripukki
Rakastan koripalloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441379Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3241183Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s318977Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine131810Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50771
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194698- 61615
- 40556