Oraakkeli, kysyttävää

*ss*

Hei, ehkä te tiedätte täällä jotain. Sain juuri lahjaksi puusta tehdyn oraakkelin, koska se halusi muuttaa minun luokseni eräältä uudelta tuttavuudeltani.

Luulin aluksi silmänkääntötempuksi koko oraakkelitouhua. Mutta se toimi heti alusta lähtien minunkin käsissäni.

Nyt olen viitisen päivää viettänyt "yhteiselämää" oraakkelini kanssa. Iltaisin olen pari kysymystä tältä kysynyt. En rohkene käyttää liikaa.

Onko kellään täällä tämmöistä omaa oraakkelia? Itse koen, että se edustaa pelkkää hyvää energiaa, koska olen erittäin hyvä aistimaan tällaisia asioita. Minulle on nuorempana tapahtunut joitakin yliluonnollisia asioita, jotka olen kokenut yhtä lukuunottamatta pelottavina.

Tämä oraakkelini entinen omistaja sanoi, että "puhuessasi oraakkeelille sinun pitää keskittyää ja tyhjentää mielesi, muuten se ei vastaa". Teenkö tuon sitten automaattisesti tms mutta hirmuista ponnistelua ei vaadi keskittää oma energia.

Olisi erittäin ihana kuulla teidän kokemuksia ja tarinoita tästä asiasta.

8

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *ss*

      Niin, ja maailmankatsomukseltani olevan varmaan jonkinlainen "miksaaja" :) En tiedä mitään new age -käsitteistä muuta kuin että jotkin siinä kolahtavat mielestäni sopivasti esim. kristinuskon luomiin aukkoihin.

      Mutta oraakkelini edelleen askarruttaa. Tai oikeastaan hämmästyttää ja ihmetyttää. Se tuntuu maagiselta. Miksi se toimi heti minun käsissäni.... se ei nimittäin sitä muilla tehnyt (entistä omistajaa lukuunottamatta).

      Ehkä olen friikki sitten :) Onhan minulla kyllä näin aikuisiällä syntynyt taito nähdä enneunia ja aina ollut taito olla eläinten kanssa, mutta muuta outoa minussa ei sitten tietääkseni ole. Tosin, että oraakkeli kertoi minun olevan erittäin vanha sielu (en viitsi tarkkoja lukuja laittaa, kun en tiedä vielä mitä sen kertomista asioista voi mainita, tämä nyt tuntuu ok sanoa). Tietyllä tapaa istuu maailmankuvaani ns. "useat elämät" vaikka lähtökohtaisesti katselen maailmaa kristinuskon läpi.

      Tässä siis vähän minusta juttua. Toivottavasti vastailette.

    • *ss*

      Eikö kellään oikeasti ole mitään tietoa eikä kokemusta ??

    • *ss*

      Mielenkiintoista, ettei kukaan täällä tiedä mitään, Mutta ei se mitään :) Olen tässä tullut kuukauden päivät tutuksi uuden "maailmanenergia-kanavani" kanssa ja täytyy sanoa, että olen vaikuttunut. Kaikki tapahtunut/toteutunut, mitä olen kysynyt.

      Sitä ei usko, jos ei omin silmin näe. :)

    • täsät on kysymys

      Tyhjennät pääsi että pimeyden voimat pääsevät täyttämään mielesi. Alussa saat varmaan vain positiivista, mutta ennenpitkää elämääsi tulee onttoutta, levottomutta, pelkoja... koet että et enää hallitse itseäsi.
      Lopeta ajoissa. Sielunvihollisen, saatanan voimia pyydät avuksesi.
      Kysyt niin vastaan rehellisesti.

    • *ss*

      Paljon olen oppinut tästä, ja ihmettelen, että jos täällä pyörii ihmisiä, jotka ovat hyvien energoiden, enekeliden yms kanssa tekemisissä, eivät tästä mitään tiedä. Eipä tule tämän maailman luomisvoimat saatanasta, vaan ihan jostain muualta. Jumala on ihme, ja häne tekee ihmeitä. Jos pitää alkaa raamattua tavaamaan, niin "lasten kaltaisset perivät valtakunnan". Keuhkoojat voivat miettiä hiljaa mielessään, mitä kaikkea sana ja termi "lapsi" pitää sisällään.

      Suosittelen kaikille, joita asia kiinnostaa hankkimaan tällaisen oraakkelin (heilurin). Sattumalta löysin paikan, mistä niitä saa suomessa ostettua.

      • huhhuhh

        Ihmis poloinen pahasti on mennyt elämäsi sivuraiteelle. olet löytänyt beliarin eli paholaisen. Kristinusko ja sinun valaistumisesi ei mahdu samaan kansiin , mitä yhteistä on Kristuksella ja beliarilla? mitä yhteistä on kirkkaudella ja pimeydellä? mitä yhteistä on tulella ja vedellä? jos osaat ratkaista nämä kysymykset niin ymmärrät että sinun puinen oraakkelisi on beliarin. uskomatonta pimeyttä että suomessakin on sellaisia ihmisiä jotka kumartaa puisia esineitä, historiasta tiedän että baalin palvojat yms kumarteli puisia kivisiä vaikka mitä he kumartelivat ja saivat sen saman palkan minkä beliar saa.

        tule ihminen järkiisi. pahoin pelkään että sinä olet jo myynyt itsesi beliarille. aivan sama asia sinun puunukkesi kanssa jos minä alan kumartamaan pöydälläni oleva kahvikuppia.

        luulin että suomessa ei ole sinun kaltaisia ihmisiä mutta valitettavasti olen erehtynyt.
        heitä on paljon ja lisää tulee koko ajan, lohdutan sinua kuitenkin että et vielä ole kadotettu iankaikkisesti, koska sinun puunukellasi ei ole viimeistä sanaa.


      • huhhuhh
        huhhuhh kirjoitti:

        Ihmis poloinen pahasti on mennyt elämäsi sivuraiteelle. olet löytänyt beliarin eli paholaisen. Kristinusko ja sinun valaistumisesi ei mahdu samaan kansiin , mitä yhteistä on Kristuksella ja beliarilla? mitä yhteistä on kirkkaudella ja pimeydellä? mitä yhteistä on tulella ja vedellä? jos osaat ratkaista nämä kysymykset niin ymmärrät että sinun puinen oraakkelisi on beliarin. uskomatonta pimeyttä että suomessakin on sellaisia ihmisiä jotka kumartaa puisia esineitä, historiasta tiedän että baalin palvojat yms kumarteli puisia kivisiä vaikka mitä he kumartelivat ja saivat sen saman palkan minkä beliar saa.

        tule ihminen järkiisi. pahoin pelkään että sinä olet jo myynyt itsesi beliarille. aivan sama asia sinun puunukkesi kanssa jos minä alan kumartamaan pöydälläni oleva kahvikuppia.

        luulin että suomessa ei ole sinun kaltaisia ihmisiä mutta valitettavasti olen erehtynyt.
        heitä on paljon ja lisää tulee koko ajan, lohdutan sinua kuitenkin että et vielä ole kadotettu iankaikkisesti, koska sinun puunukellasi ei ole viimeistä sanaa.

        tule ihminen järkiisi. pahoin pelkään että sinä olet jo myynyt itsesi jeesukselle. aivan sama asia sinun jeesuksesi kanssa jos minä alan kumartamaan pöydälläni olevaa kahvikuppia.

        luulin että suomessa ei ole sinun kaltaisia ihmisiä mutta valitettavasti olen erehtynyt.
        heitä on paljon ja lisää tulee koko ajan, lohdutan kuitenkin että et vielä ole kadotettu iankaikkisesti, koska sinun jeesuksellasi ei ole viimeistä sanaa.


    • huhhuhh

      2.Korinttolaiskirje:
      6:15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?

      1Kun. 18:21 Ja Elia astui kaiken kansan eteen ja sanoi: "Kuinka kauan te onnutte molemmille puolille? Jos Herra on Jumala, seuratkaa häntä; mutta jos Baal on Jumala, seuratkaa häntä." Eikä kansa vastannut hänelle mitään.
      1Kor. 10:20 Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
      1Kor. 10:21 Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.

      Johanneksen evankeliumi:
      8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

      1.Johanneksen kirje:
      3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

      Job:
      11:11 Sillä hän tuntee valheen miehet, vääryyden hän näkee tarkkaamattakin.

      Psalmit:
      5:7 Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.
      26:4 En minä istu valheen miesten seurassa enkä kulje salakavalain kanssa.
      31:19 Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.
      101:7 Vilpin tekijä älköön asuko minun huoneessani, valheen puhuja ei kestä minun silmäini edessä.
      109:2 Sillä he ovat avanneet minua vastaan jumalattoman ja petollisen suun, he puhuttelevat minua valheen kielellä.
      119:29 Käännä minusta pois valheen tie, ja anna armostasi minulle lakisi.
      119:104 Sinun asetuksistasi minä saan ymmärrystä; sentähden minä vihaan kaikkia valheen teitä.
      119:128 Sentähden minä vaellan kaikessa suoraan, kaikkien sinun asetuksiesi mukaan; kaikkia valheen teitä minä vihaan.
      144:8 joiden suu puhuu vilppiä ja joiden oikea käsi on valheen käsi!
      144:11 Tempaa ja pelasta minut muukalaisten käsistä, joiden suu puhuu vilppiä ja joiden oikea käsi on valheen käsi.

      Sananlaskut:
      12:19 Totuuden huulet pysyvät iäti, mutta valheen kieli vain tuokion.

      Jesaja:
      28:15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus kuin tulva, ei se meitä saavuta, sillä me olemme tehneet valheen turvaksemme ja piiloutuneet petokseen" -
      32:7 Ja pahat ovat petollisen aseet, hän miettii ilkitöitä, tuhotakseen kurjat valheen sanoilla, vaikka köyhä kuinka oikeata asiaa puhuisi.
      57:4 Kenellä te iloanne pidätte? Kenelle avaatte suunne ammolleen ja kieltä pitkälle pistätte? Ettekö te ole rikoksen lapsia, valheen sikiöitä?
      59:13 me olemme luopuneet Herrasta ja kieltäneet hänet, vetäytyneet pois Jumalaamme seuraamasta, puhuneet sortoa ja kapinaa, kantaneet kohdussamme ja purkaneet sisimmästämme valheen sanoja.

      Jeremia:
      7:4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
      7:8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.
      8:8 Kuinka saatatte sanoa: 'Me olemme viisaita, ja meillä on Herran laki'? Totisesti! Katso, valheen työtä on tehnyt kirjanoppineiden valhekynä.

      Habakuk:
      2:18 Mitä hyötyä on veistetystä kuvasta, että sen valmistaja veistää sen, ja valetusta kuvasta ja valheen opettajasta, että sen valmistaja siihen luottaa ja tekee mykkiä epäjumalia?

      2.Tessalonikalaiskirje:
      2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
      2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

      2.Pietarin kirje:
      2:1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe