Sain koulutusta vastaavaa työtä. Homma hoituu esimerkillisesti.
Olen johtokunnanjäsenten käytettävissä, seksileluna. Jotenkin se kiihoittaa minua. Saan palkkioksi tekaistuista matkoista kilometrikorvauksia.
Kilometrikorvauksia
4
6568
Vastaukset
- nimimerkki691
Mistäs tuollaisia töitä saa ;)
- työtä vajaa
saatko anaalipanoista lisäliksaa? entä ryhmäpanoista?
- Rikurikassika
Mistäs tuollaisen koulutuksen saa?
Ei kai tuossa mitään muuta vikaa ole, kuin että maksutapa on laiton. Saatko laittaa tautien hoidot työterveyteen? Onko äijät muuten naimisissa? - marianna5
nuoruudessa työttömänä suostuin ottamaan vastaan työn jossa pomolla oli tarjota myös työsuhdeasunto.olin muodoka tyttö,nätti ja vaalea.en saanut töitä mistään ja olsin joutunut muuttamaan takaisin maalle hesasta.kuin tilauksesta sain kyseisen työn ja aika alkuun keski-ikäinen kalju pomo ilmoitti että hä n tulee sitten käymään luonani silloin tällöin,jää joskus yöksikin.ei siinä ollut vastaansanomista. elin päivärahalla ja uudessa työpaikassa oli kolminkertainen palkka siihen verrattuna eikä vuokrakaan ollut suuri. niinpä nuorena blondina otin pari-kolme kertaa viikossa pomoni vastaan asunnossani ja tyydytin hänet parhaani mukaan. ei se minua haitannut vaan kiihotti ja tämä ukkomies kehui minut maasta taivaaseen.sain ylimääräisiä etuuksia mm.vapaapäiviä aina kun tarvitsin,taksiseteleitä ym. olin firmassa 5 kuukautta ja sitten sain toisesta kaupungista uuden työn.en osaa pitää itseäni kauheana lutkana,tilanne vaan oli semmoinen.en tosin ole kertonut tätä kenellekään ettehän tekään kerro...............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149