Öö, mikä juttu tää on, että jos joku haluaa itsesttään alastonkuvia, heti löytyy kööri kaikenlaisia moraalinvartijoita, jotka samastavat kysyjän joihinkin sadetakkimiehiin tai 15-vuotiaisiin teineihin? Jesus christ! Helvetin juntit! Tottakai sadetakkimiehiäkin on, mutta ei nyt jeesus, on ihan aikuisten oikeesti järkevää ikuistaa kroppansa ennen, kuin rupsahtaa. Ihme urpoja tällä sivustolla, ehkä asiaa auttais, jos joka toinen keskstelija ei olisi perähikiäläinen konservatiivi
Alastonkuvauksen synti
8
397
Vastaukset
- Ei minua haittaa
Netti on ihan väärällään noita alastonkuvia joita ihmiset ovat räpsineet itsestään. Omapahan on asiansa mitä kameralla tai kännykällä tekee... Tosin nettiin kerran päätynyt kuva on ja pysyy.
- Junttilan juntti
Älä lausu turhaan Herrasi nimeä.
- jesse jameksen kuli
älä lausu turhaan turhia värssyjä 3000v....
jeesus on turha juntti.- lue itselles mieliks
joka hänet kiroaa kiroaa hän hänet. sitäpaitsi vaikka vuoret väistys herran sana on sama nyt kuin 5001v sitten
- junttilan juntti
Eikun ne sinun Herrasi? Helvetin juntit?
Minä en ainakaan viitti ottaa rumista alastomista apinoista kuvia..koska niillä immeisillä ei ole aina ees päässä karvoja joita sukia.
- kauneista eläimistä
Mä oon ottanu kaikki eläinkuvani alastomista eläimistä, onko paha ja syntiä?
- Oma asia
Eipä uskoisi, että kukaan viitsii aloittaa harrastelijoiden valokuvauspalstalla keskustelun uskonnollis-moraalisista kysymyksistä! "Synti" on jokseenkin viimeinen sana, johon täällä kuvittelisi törmäävänsä.
Eiköhän tuollaisille jutuille liene otollisempiakin foorumeja, jos jotakuta kiinnostaa sellaisia märehtiä.
Oman kroppansa kuvauttaminen vaatteissa tai vaatteitta lienee jokaisen täysi-ikäisen ja -valtaisen ihmisen ikiomassa päätäntävallassa. Siihen ei pitäisi olla kenelläkään puuttumista – olkoonpa sitten alastonkuvien katselu mieluista tai vastenmielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504