Öö, mikä juttu tää on, että jos joku haluaa itsesttään alastonkuvia, heti löytyy kööri kaikenlaisia moraalinvartijoita, jotka samastavat kysyjän joihinkin sadetakkimiehiin tai 15-vuotiaisiin teineihin? Jesus christ! Helvetin juntit! Tottakai sadetakkimiehiäkin on, mutta ei nyt jeesus, on ihan aikuisten oikeesti järkevää ikuistaa kroppansa ennen, kuin rupsahtaa. Ihme urpoja tällä sivustolla, ehkä asiaa auttais, jos joka toinen keskstelija ei olisi perähikiäläinen konservatiivi
Alastonkuvauksen synti
8
336
Vastaukset
- Ei minua haittaa
Netti on ihan väärällään noita alastonkuvia joita ihmiset ovat räpsineet itsestään. Omapahan on asiansa mitä kameralla tai kännykällä tekee... Tosin nettiin kerran päätynyt kuva on ja pysyy.
- Junttilan juntti
Älä lausu turhaan Herrasi nimeä.
- jesse jameksen kuli
älä lausu turhaan turhia värssyjä 3000v....
jeesus on turha juntti.- lue itselles mieliks
joka hänet kiroaa kiroaa hän hänet. sitäpaitsi vaikka vuoret väistys herran sana on sama nyt kuin 5001v sitten
- junttilan juntti
Eikun ne sinun Herrasi? Helvetin juntit?
Minä en ainakaan viitti ottaa rumista alastomista apinoista kuvia..koska niillä immeisillä ei ole aina ees päässä karvoja joita sukia.
- kauneista eläimistä
Mä oon ottanu kaikki eläinkuvani alastomista eläimistä, onko paha ja syntiä?
- Oma asia
Eipä uskoisi, että kukaan viitsii aloittaa harrastelijoiden valokuvauspalstalla keskustelun uskonnollis-moraalisista kysymyksistä! "Synti" on jokseenkin viimeinen sana, johon täällä kuvittelisi törmäävänsä.
Eiköhän tuollaisille jutuille liene otollisempiakin foorumeja, jos jotakuta kiinnostaa sellaisia märehtiä.
Oman kroppansa kuvauttaminen vaatteissa tai vaatteitta lienee jokaisen täysi-ikäisen ja -valtaisen ihmisen ikiomassa päätäntävallassa. Siihen ei pitäisi olla kenelläkään puuttumista – olkoonpa sitten alastonkuvien katselu mieluista tai vastenmielistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896