Alastonkuvauksen synti

:::

Öö, mikä juttu tää on, että jos joku haluaa itsesttään alastonkuvia, heti löytyy kööri kaikenlaisia moraalinvartijoita, jotka samastavat kysyjän joihinkin sadetakkimiehiin tai 15-vuotiaisiin teineihin? Jesus christ! Helvetin juntit! Tottakai sadetakkimiehiäkin on, mutta ei nyt jeesus, on ihan aikuisten oikeesti järkevää ikuistaa kroppansa ennen, kuin rupsahtaa. Ihme urpoja tällä sivustolla, ehkä asiaa auttais, jos joka toinen keskstelija ei olisi perähikiäläinen konservatiivi

8

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei minua haittaa

      Netti on ihan väärällään noita alastonkuvia joita ihmiset ovat räpsineet itsestään. Omapahan on asiansa mitä kameralla tai kännykällä tekee... Tosin nettiin kerran päätynyt kuva on ja pysyy.

    • Junttilan juntti

      Älä lausu turhaan Herrasi nimeä.

    • jesse jameksen kuli

      älä lausu turhaan turhia värssyjä 3000v....

      jeesus on turha juntti.

      • lue itselles mieliks

        joka hänet kiroaa kiroaa hän hänet. sitäpaitsi vaikka vuoret väistys herran sana on sama nyt kuin 5001v sitten


    • junttilan juntti

      Eikun ne sinun Herrasi? Helvetin juntit?

    • Minä en ainakaan viitti ottaa rumista alastomista apinoista kuvia..koska niillä immeisillä ei ole aina ees päässä karvoja joita sukia.

    • kauneista eläimistä

      Mä oon ottanu kaikki eläinkuvani alastomista eläimistä, onko paha ja syntiä?

    • Oma asia

      Eipä uskoisi, että kukaan viitsii aloittaa harrastelijoiden valokuvauspalstalla keskustelun uskonnollis-moraalisista kysymyksistä! "Synti" on jokseenkin viimeinen sana, johon täällä kuvittelisi törmäävänsä.

      Eiköhän tuollaisille jutuille liene otollisempiakin foorumeja, jos jotakuta kiinnostaa sellaisia märehtiä.

      Oman kroppansa kuvauttaminen vaatteissa tai vaatteitta lienee jokaisen täysi-ikäisen ja -valtaisen ihmisen ikiomassa päätäntävallassa. Siihen ei pitäisi olla kenelläkään puuttumista – olkoonpa sitten alastonkuvien katselu mieluista tai vastenmielistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe