Pokeritukihenkilön titteli

Pertti Koskelojärvi

Näitä keskusteluja seuranneena rohkenen ehdottaa ketjua jossa haettaisiin suomi24 saitille omaa pokeritukihenkilöä. Hänellä on kanta kaikkeen, ratkaisut joka asiaan, keroo toisten heikkoudet ja virheet, ei korosta omia taitojaan vaan antaa tulosten puhua puolestaan. Läväyttää todennäköisyydet joka asialle ja samalla osaa huomioida vihun pelityylin eli toisin sanoen osaa ottaa vastustajansa.

Oma ehdotukseni on tuo the rat....hänen avullaan olen nostanut omaa pelitietouttani pitkin harppauksin. Pian siirryn oikean rahan pöytään.

kiitos

11

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku Ohtava

      Moi,

      itsekin pelailen leikkirahapöydissä kerätäkseni oppia tulevia koitoksia varten. Hyvin on mennyt en ole hävinnyt vielä euroakaan. Nähdään rahapöydissä piakkoin. Lupaan jakaa osaamistani mullekin...pientä maksua vastaan ;-)

      • Oletko tyhmä?

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.


      • Markku Ohtava
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.


      • ex-pelaaja.
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.


      • Markku Ohtava
        ex-pelaaja. kirjoitti:

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.


      • Markku Ohtava
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt


      • Pertti Koskelojärvi
        Markku Ohtava kirjoitti:

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt

        Hei

        oletko hieman yksinkertainen. Rahat pitää laitta kirjekuoressa postissa, näin neuvottiin. Kestää hieman aikaa kun näkyy. Itselläni kestänyt jo yli viikon...on voinu mennä väärään paikkaa, kysyn kohta osoitetta uudelleen.


    • Titteli löytyy

      Pyramidihuijauksen alempi toimihenkilö. En tiedä löytyykö oikein koulutustakin kyseiseen virkaan, vai riittääkö pelkkä mafian jäsenyys?

    • vedä kätees apina

      Jaahas, the rat alias gambler teki oikein aloituksen kehuakseen itseään.
      HAH HAH kuinka säälittävä pelle oletkaan!!

      • runkkari apina tuttu

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....


      • samasama
        runkkari apina tuttu kirjoitti:

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....

        ja toi äö kuuluu samaan kuin tuon aloittajan ja Ohtavan läppä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1717
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1288
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      51
      792
    7. 69
      778
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe