Pokeritukihenkilön titteli

Pertti Koskelojärvi

Näitä keskusteluja seuranneena rohkenen ehdottaa ketjua jossa haettaisiin suomi24 saitille omaa pokeritukihenkilöä. Hänellä on kanta kaikkeen, ratkaisut joka asiaan, keroo toisten heikkoudet ja virheet, ei korosta omia taitojaan vaan antaa tulosten puhua puolestaan. Läväyttää todennäköisyydet joka asialle ja samalla osaa huomioida vihun pelityylin eli toisin sanoen osaa ottaa vastustajansa.

Oma ehdotukseni on tuo the rat....hänen avullaan olen nostanut omaa pelitietouttani pitkin harppauksin. Pian siirryn oikean rahan pöytään.

kiitos

11

433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku Ohtava

      Moi,

      itsekin pelailen leikkirahapöydissä kerätäkseni oppia tulevia koitoksia varten. Hyvin on mennyt en ole hävinnyt vielä euroakaan. Nähdään rahapöydissä piakkoin. Lupaan jakaa osaamistani mullekin...pientä maksua vastaan ;-)

      • Oletko tyhmä?

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.


      • Markku Ohtava
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.


      • ex-pelaaja.
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.


      • Markku Ohtava
        ex-pelaaja. kirjoitti:

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.


      • Markku Ohtava
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt


      • Pertti Koskelojärvi
        Markku Ohtava kirjoitti:

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt

        Hei

        oletko hieman yksinkertainen. Rahat pitää laitta kirjekuoressa postissa, näin neuvottiin. Kestää hieman aikaa kun näkyy. Itselläni kestänyt jo yli viikon...on voinu mennä väärään paikkaa, kysyn kohta osoitetta uudelleen.


    • Titteli löytyy

      Pyramidihuijauksen alempi toimihenkilö. En tiedä löytyykö oikein koulutustakin kyseiseen virkaan, vai riittääkö pelkkä mafian jäsenyys?

    • vedä kätees apina

      Jaahas, the rat alias gambler teki oikein aloituksen kehuakseen itseään.
      HAH HAH kuinka säälittävä pelle oletkaan!!

      • runkkari apina tuttu

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....


      • samasama
        runkkari apina tuttu kirjoitti:

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....

        ja toi äö kuuluu samaan kuin tuon aloittajan ja Ohtavan läppä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1830
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      58
      489
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe