Pokeritukihenkilön titteli

Pertti Koskelojärvi

Näitä keskusteluja seuranneena rohkenen ehdottaa ketjua jossa haettaisiin suomi24 saitille omaa pokeritukihenkilöä. Hänellä on kanta kaikkeen, ratkaisut joka asiaan, keroo toisten heikkoudet ja virheet, ei korosta omia taitojaan vaan antaa tulosten puhua puolestaan. Läväyttää todennäköisyydet joka asialle ja samalla osaa huomioida vihun pelityylin eli toisin sanoen osaa ottaa vastustajansa.

Oma ehdotukseni on tuo the rat....hänen avullaan olen nostanut omaa pelitietouttani pitkin harppauksin. Pian siirryn oikean rahan pöytään.

kiitos

11

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku Ohtava

      Moi,

      itsekin pelailen leikkirahapöydissä kerätäkseni oppia tulevia koitoksia varten. Hyvin on mennyt en ole hävinnyt vielä euroakaan. Nähdään rahapöydissä piakkoin. Lupaan jakaa osaamistani mullekin...pientä maksua vastaan ;-)

      • Oletko tyhmä?

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.


      • Markku Ohtava
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.


      • ex-pelaaja.
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.


      • Markku Ohtava
        ex-pelaaja. kirjoitti:

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.


      • Markku Ohtava
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt


      • Pertti Koskelojärvi
        Markku Ohtava kirjoitti:

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt

        Hei

        oletko hieman yksinkertainen. Rahat pitää laitta kirjekuoressa postissa, näin neuvottiin. Kestää hieman aikaa kun näkyy. Itselläni kestänyt jo yli viikon...on voinu mennä väärään paikkaa, kysyn kohta osoitetta uudelleen.


    • Titteli löytyy

      Pyramidihuijauksen alempi toimihenkilö. En tiedä löytyykö oikein koulutustakin kyseiseen virkaan, vai riittääkö pelkkä mafian jäsenyys?

    • vedä kätees apina

      Jaahas, the rat alias gambler teki oikein aloituksen kehuakseen itseään.
      HAH HAH kuinka säälittävä pelle oletkaan!!

      • runkkari apina tuttu

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....


      • samasama
        runkkari apina tuttu kirjoitti:

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....

        ja toi äö kuuluu samaan kuin tuon aloittajan ja Ohtavan läppä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe