Pokeritukihenkilön titteli

Pertti Koskelojärvi

Näitä keskusteluja seuranneena rohkenen ehdottaa ketjua jossa haettaisiin suomi24 saitille omaa pokeritukihenkilöä. Hänellä on kanta kaikkeen, ratkaisut joka asiaan, keroo toisten heikkoudet ja virheet, ei korosta omia taitojaan vaan antaa tulosten puhua puolestaan. Läväyttää todennäköisyydet joka asialle ja samalla osaa huomioida vihun pelityylin eli toisin sanoen osaa ottaa vastustajansa.

Oma ehdotukseni on tuo the rat....hänen avullaan olen nostanut omaa pelitietouttani pitkin harppauksin. Pian siirryn oikean rahan pöytään.

kiitos

11

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku Ohtava

      Moi,

      itsekin pelailen leikkirahapöydissä kerätäkseni oppia tulevia koitoksia varten. Hyvin on mennyt en ole hävinnyt vielä euroakaan. Nähdään rahapöydissä piakkoin. Lupaan jakaa osaamistani mullekin...pientä maksua vastaan ;-)

      • Oletko tyhmä?

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.


      • Markku Ohtava
        Oletko tyhmä? kirjoitti:

        No kyllä ne häviöt alkavat kun siirryt oikeisiin pöytiin, se on varma. Nettipokeri on höynäytettäville idiooteille.

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.


      • ex-pelaaja.
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Moi,

        nyt en oikein jaksa uskoa miksi alamäki alkaisi rahapöydissä kun leikkipöydissä olen kerännyt huimasti käshiä. Samat ne on vastustajat muuallakin.

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.


      • Markku Ohtava
        ex-pelaaja. kirjoitti:

        Ei se ole uskon asia, vaan totuus. Tervemenoa häviämään rahasi, mutta muista että varoitin.

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.


      • Markku Ohtava
        Markku Ohtava kirjoitti:

        Uskon kyllä osaavani myös rahapöydissäkin. Pikkusen kyllä jännittää välillä on tosi hyviä vastassa leikkirahapöydissäkin. Uskon että siellä parhaat pärjää rahapöydissäkin. Voitin 2 kertaa 5000 chipin kaksinpelinkin. Pitää vaan nyt tallettaa ja kokeilla, kerron sitten miten meni.

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt


      • Pertti Koskelojärvi
        Markku Ohtava kirjoitti:

        moi taas

        tuli tenkka poo miten saan talletettua pelitykin sivuille....jokeripokeri antas tai ainakin heruu ilmaispelissä voittoja kokoajan mut talletuspaikkaa en löytänyt

        Hei

        oletko hieman yksinkertainen. Rahat pitää laitta kirjekuoressa postissa, näin neuvottiin. Kestää hieman aikaa kun näkyy. Itselläni kestänyt jo yli viikon...on voinu mennä väärään paikkaa, kysyn kohta osoitetta uudelleen.


    • Titteli löytyy

      Pyramidihuijauksen alempi toimihenkilö. En tiedä löytyykö oikein koulutustakin kyseiseen virkaan, vai riittääkö pelkkä mafian jäsenyys?

    • vedä kätees apina

      Jaahas, the rat alias gambler teki oikein aloituksen kehuakseen itseään.
      HAH HAH kuinka säälittävä pelle oletkaan!!

      • runkkari apina tuttu

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....


      • samasama
        runkkari apina tuttu kirjoitti:

        tälle viimeselle runkkariapinalle....jos luet ketjun vielä kerran niin ymmärrätkö mikä tämä oli...jollet..niin äö on juuri sillä tasolla ettei kannata edes haaveilla kuin kikkelillä leikkimisestä.

        olet just niitä kavereita pelipöydässä joka itkee rigged rigged....

        ja toi äö kuuluu samaan kuin tuon aloittajan ja Ohtavan läppä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe