Naiset myyvät joka tapauksessa seksiä, joten ei ne tarvi mitään opintotukea.
Opintotuki pois naisilta
8
415
Vastaukset
- elliop
Mutt entäs rumat naiset? Ei niille kukaa suostu maksamaan. No, sit varmaan lähetetaan naama ja kroppa kuva kelalle ja siellä päättävät onko tarpeeks ruma että on oikeutettu saamaan tukea.
Onneks mä epäonnistun kuvissa aina! Varmasti saan opintotukeni.- Totuus
Kyllä rumakin nainen saa rahaa seksistä. Joskaan ei niin paljon kuin kaunis.
- pyhhd
Ei saa... Mä en ainakaan maksais.
- Totuus
No en minä maksaisi edes kauniille naiselle seksistä, mutta ei se tarkoita sitä ettekö joku toinen mies tekisi niin. Aina löytyy pervoja miehiä jostain.
- toiste päin
Opintotuesta päättävät tahot selvästi haluavat lisää huoria. Miksi muuten juuri nuoria ihmisiä eli opiskelijoita nälkiinnytetään enemmän kuin ketään muita tuensaajia?
- jeppp
Kohta otetaan miehiltäkin pois kun söpöt poitsut myy itteensä naimisissa oleville kaappihomoille. :( Opintotuki pois kokonaan! Ruvetaan joko huoriksi tai ei opiskella mitään ja näin Suomi taantuu keskiajalle, jeee!
- puhun asiaa
back in the kitchen, bitches. Mies tuo leivänpöytää. Vittuu feministit!
- Haloo2014
Voihan nykyään olla myös koti-isejä vai onko susta järkevää, että jos mies esim. on raksalla töissä ja nainen työskentelee esim. Europarlamentissä, niin se mies jatkaa töissä ja nainen jää kotiin kolmeks vuodeks ja samalla luopuu urastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056