Mikä navigaattori sovellus paras tablettiin ??

make 54

Elikkä Samsung tab 2 kyseessä. Mikä olis kaupasta ladattava navigointi sovellus hyvä, jossa myös ääniohjaus Kiitos!

14

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • make 54

Google Maps on tapletilla mutta saako siihen puheohjauksen .En ole vielä paremmin siihen tutustunut

• Siinä on siis ääniopastus valmiina ja myöskin siihen voi puhua osoitteet.

• make 54

On kai jossan asetuksissa vai miten se ääniohjaus säädetään ?

• make 54 kirjoitti:

On kai jossan asetuksissa vai miten se ääniohjaus säädetään ?

Tarkoitat varmaankin tätä ääniopastusta? Se on oletuksena suomenkielinen enkä itse löytänyt siihen liittyviä asetuksia.

• make 54
        vapunen kirjoitti:

Tarkoitat varmaankin tätä ääniopastusta? Se on oletuksena suomenkielinen enkä itse löytänyt siihen liittyviä asetuksia.

Niin sitä taroitin ääniopastusta

• make 54 kirjoitti:

Niin sitä taroitin ääniopastusta

Silloin se on oletuksena suomenkielinen ja myös päällä.

• make 54
        vapunen kirjoitti:

Silloin se on oletuksena suomenkielinen ja myös päällä.

Kiitos vastauksista Niin tuo sana on tarkoitin, eikä " taroitin" kun tuli, ja kun tabletilla opettelee kirjoittaan, niin painovirhe paholaisia tulee:)

• omenakartat

Apple Maps on aika hyvä! Logokin kehottaa ajamaan sillalta alas..

• navkuattori

copilot premium ,mielestäni paras

• Nokia Here

Avauksen tämän hetken tarpeeseen Nokia Here ei vielä ole vastaus, mutta jatkossa se tulaa lajemminkin saatavilla.

Veneikijöille vois olla kiinnostava jos Nokie HERE laajentuisi merikarttoihin. Likija eijastelematon mattaruutunen (toivottavasti sellaisia tulee) tabletti ja kaikki tarvitava slimmeissä kuorissa.

"Nokia kertoo tuovansa karttansa myös kilpailevalle Androidille. Karttapalvelut ovat kasvava bisnes, joissa Nokialla on vielä yksi valttikortti pelaamatta."

"Heren kartta-alustoista vastaaja johtaja Tommi Raiviston mukaan yksikön bisnes jakautuu neljään osaan. Ensimmäinen on puhelimissa ja tableteissa käytettävät mobiilikartat ja -palvelut, joita ovat suunnistamisen ohella reittioppaat ja paikkatiedot esimerkiksi ravintoloista sekä nähtävyyksistä."

"Toinen osa on autonavigointi. Se on pian muutakin kuin pelkkää oikeaan paikkaan löytämistä. Raivisto visioi sellaisilla asioilla, kuten autoilijan puolesta hidastamisesta ennen liikenneruuhkaa ja polttoaineen käytön optimoinnista."

"Kolmas osa on yritystoimintaa, jossa Nokia esimerkiksi tarjoaa reittiratkaisujen räätälöintiä jakelufirmoille."

"Neljättä osaa Raivisto ei kuitenkaan paljasta. Hän ilmoittaa, että Nokia kertoo asiasta "myöhemmin"."

- http://www.iltasanomat.fi/digi/art-1288608558579.html

• make 54

Tuo Google Maps tarvii kai 3g yhteyden? Ei ollut kortti paikallaan, kun tänään tarvitsin etsiä erästä osoitetta. Sitten oli tämä sovellus navfree, ja tämä nyt oli aika syvältä, vaikka sitä joku jossain kehuikin. Poistin välittömästi. Turha sovellus.

• Kalakkuna

No ehdottomasti suosittelen kokeilemaan Sygic navigaattoria, toimii offline tilassa ja opastaa jopa oikein toisin kuin google maps.
        Ilmainen kokeilu versio on saatavana ja ohjelma ei maksanut kuin pari kymppiä, joka on hyvästä gps softasta aika pieni raha.

• Google Maps tarvitsee 3G yhteyden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      45
      1081
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      41
      942
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe