Näinkö meitä huijataan?

petoksen uhri

Aina on tolkutettu, että ihminen lyhenee vanhetessaan.
Miten sitten on mahdollista, että mun rippikouluhousut ovat jääneet lyhyeksi?
Luulisi niissä jo olevan rutkasti kääntövaraa lahkeissa.

Enää en usko mitään!

14

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

Minä olen lyhentynyt peräti 5cm, se on paljon. Mittausvirhettä ei ole tapahtunut, selkänikamat ovat painuneet kasaan. Ensin selkä oli tosi kipeä kauan, sittemmin on mukautunut, ei ole kipeä. Jännät vekit in tullut selkään ja mahaan, sen viiden sentin verran.

• vänkkyrä

Mullakin tuo selkä on vääntynyt niin,ettei enään tarvitse kumartua kengän nauhoja sitomaan,kadulla kulkiessaan löytää kolikoita paremmin.

• bessie*

Onhan niissä varmasti kääntövaraa, luultavasti enemmän kuin nykyajan housuissa. Katso ensin onko riittävästi ja jos on niin pidennä.

• urpaanialekendaa

Mun poika kasvoi rippikoulun jälkeen vielä 31 cm, tuskin kutistuu vanhetessaan yhtä paljon.

• hauskaa, jatketaan

urpaanialekendaa

Totta maar otamme tämän aloituksen "hjumorilla", mutta legendan mukaan miehenikin kasvoi vasta, ...niin,.niin armeijassa,..niin, kun mummi ei muista.

Komean pitkä hän on kuitenkin minuun verrattuna, koska olin se 165cm ja hän hattunikin pään ylitti! Tosin hän on lyhin noista neljästä veljeksestä, mutta mitäs, kun toiset hipoo sinne sataanyhdeksäänkymmeneen??

Anoppini teki kyllä elämäntyön, synnyttäen yhdeksän lasta, vaikka niistä kaksi kuolikin, koska,..no...ajat oli mitä oli. Olen minäkin saunassa syntynyt (se on totta), joten jututkin ovat näitä saunantakaisia.

Mutta pitäisikö poitsun kokeilla niitä aamulla? Silloin olisi pituus ehkä sopiva?

Voihan viturainen, puheitani en peru, mutta pitäisikö kaverin tarkastaa se vatsan ympärys??

• saunassa synnyin
        hauskaa, jatketaan kirjoitti:

urpaanialekendaa

Totta maar otamme tämän aloituksen "hjumorilla", mutta legendan mukaan miehenikin kasvoi vasta, ...niin,.niin armeijassa,..niin, kun mummi ei muista.

Komean pitkä hän on kuitenkin minuun verrattuna, koska olin se 165cm ja hän hattunikin pään ylitti! Tosin hän on lyhin noista neljästä veljeksestä, mutta mitäs, kun toiset hipoo sinne sataanyhdeksäänkymmeneen??

Anoppini teki kyllä elämäntyön, synnyttäen yhdeksän lasta, vaikka niistä kaksi kuolikin, koska,..no...ajat oli mitä oli. Olen minäkin saunassa syntynyt (se on totta), joten jututkin ovat näitä saunantakaisia.

Mutta pitäisikö poitsun kokeilla niitä aamulla? Silloin olisi pituus ehkä sopiva?

Voihan viturainen, puheitani en peru, mutta pitäisikö kaverin tarkastaa se vatsan ympärys??

ennen pantiin lapsi alulle saunassa,siellä synnyttiin,pidettiin ittemme puhtaana ja lopuksi kuollut ruumis pestiin saunassa,kyllä saunalla on paikkansa meidän elämässä.

• hauskaa, jatketaan
        saunassa synnyin kirjoitti:

ennen pantiin lapsi alulle saunassa,siellä synnyttiin,pidettiin ittemme puhtaana ja lopuksi kuollut ruumis pestiin saunassa,kyllä saunalla on paikkansa meidän elämässä.

saunassa synnyin

Kiva kuulla, että meitä on ainakin kaksi, jotka saunassa synnyimme ja pesumme olemme ilmeisesti myös siellä suorittaneet, mutta miten lienee meidän kuolinkalmistomme laita? Ei taida ainakaan saunassa tapahtua?

Noista rippi puvuista miehelleni ne mahtuivat aika kauan ja vihki puvunkin ilmeisesti vetäisi vieläkin, koska heillä on "sukurasitteena" tämä "suoraputki suusta peräsuoleen" syndrooma!!!:)))

Laihoja ovat sukunsa ja onneksi molemmat tyttäreni perivät isänsä geenit. On minulla ihmetystä riittänyt, että nais`immeiseille ei paino vain nouse? Nuorempikin (46-v) kahden lapsen äiti saa ponnistella, että paino ei laske alle 50 kg ja pituuttakin on jotain 174 cm. Vanhemmallakaan (48-v) tuskin hipoo sitä kuuttakymmentäkään, kun minä "tantta" häträpiä sain siihen kuuteenkymmeneen vihkipäivälle ja olin vasta 20-v???

• XXL2

Siis sulle mahtuu rippikouluhousut jalkaan??

Ole sitten onnellinen ja pidä mölyt mahassasi.

• Suurin osa ihmisistä kasvaa pituutta rippikoulun jälkeen. Hämmästyttävän moni muutamia senttejä - myös naiset - vielä aikuisiällä, ei kuitenkaan enää yli 50-vuotiaana.

Miten niin, sinua huijataan?
      Luuletko olleesi täysikasvuinen jo rippikouluiässä?

• petoksen uhri

Kyllä!Näin minä silloin kuvittelin.
        Mulla oli tämä pää niin mahdottoman kokoinen.
        Kerran äiti lähetti hakemaan kaupasta 2 kappaa perunoita.
        Mä sanoin, että eihän mulla ole edes mitään kauppakassia.

Siihen äiti tokaisi, että käytä pipoasi!

• Koko puku.
        petoksen uhri kirjoitti:

Kyllä!Näin minä silloin kuvittelin.
        Mulla oli tämä pää niin mahdottoman kokoinen.
        Kerran äiti lähetti hakemaan kaupasta 2 kappaa perunoita.
        Mä sanoin, että eihän mulla ole edes mitään kauppakassia.

Siihen äiti tokaisi, että käytä pipoasi!

Eihän meidän nuoruudessa ollut rippikouluja. Ripille pääsi vasta armeijan jälkeen jos oli tapetilla pakkonaiminen tai muuten vaan aie mennä naimisiin.
        Kyllä sitä silloin oli melkein aikuinen.

Ja ei sen puoleen köyhissä maalaisoloissa oli monien "aikuistuttava" jo 13-15 ikäisinä. Usein saattoi käydä niin että perheen pää kuoli suht nuorena parhaassa työiässä ja kun äiti jäi yksinhuoltajaksi, oli siinä otettava juhdan vastuuta lapsienkin
        Jos rippipuku oli, siitä saattoi tulla hautajaispukukin lyhyelle aikaa.

• ,,,,,
        Koko puku. kirjoitti:

Eihän meidän nuoruudessa ollut rippikouluja. Ripille pääsi vasta armeijan jälkeen jos oli tapetilla pakkonaiminen tai muuten vaan aie mennä naimisiin.
        Kyllä sitä silloin oli melkein aikuinen.

Ja ei sen puoleen köyhissä maalaisoloissa oli monien "aikuistuttava" jo 13-15 ikäisinä. Usein saattoi käydä niin että perheen pää kuoli suht nuorena parhaassa työiässä ja kun äiti jäi yksinhuoltajaksi, oli siinä otettava juhdan vastuuta lapsienkin
        Jos rippipuku oli, siitä saattoi tulla hautajaispukukin lyhyelle aikaa.

Albassa minä pääsin ripille.
        Toki alla oli hame ja pitsipusero.

• 65v4kk
        ,,,,, kirjoitti:

Albassa minä pääsin ripille.
        Toki alla oli hame ja pitsipusero.

Minulla on vieläkin rippipuku hankkimatta. Oottelen, jos tässä vielä kasvaa, niin ei pääse jäämään pieneksi.

• -----
        65v4kk kirjoitti:

Minulla on vieläkin rippipuku hankkimatta. Oottelen, jos tässä vielä kasvaa, niin ei pääse jäämään pieneksi.

Ukolla on kaapissa vielä 35 vuotta vanha hääpuku. Ei mahdu.
        Mutta sisältää tunnevirran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1227
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1193
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      896
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      873
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      800
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      109
      702
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      103
      672
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      666
    9. 78
      591
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      43
      586
    Aihe