Terve
Kävin hypnoterapeutin luona ja hän teki minulle cd:n joka auttaa noihin minun ongelmiini.
Uskon että siitä on oikeasti minulle apua, ehkäpä olen sen "luokan" ihminen että tämä tehoaa minuun.
Ongelmaksi vain meinaa tulla se että en tahdo pystyä keskittymään puheeseen mitä tulee kuulokkeista, mieleni tahtoo karata.
Ehkä sitten turha kysmyskin,,, mutta onko mitään keinoja joilla saisin mieleni keskittymään?,,,,, kun saisin mieleni keskittymään koko ajaksi kun kuuntelen niin uskoisin saavani hyviäkin tuloksia..
Keskittyminen cd:n aikana.
5
100
Vastaukset
- Rats ....
Hahhhaaaaa ... nyt sua on huiputettu oikein olan takaa. Vai hypnoterapeutti ..heh .. taas on joku leikkinyt hiekkalaatikkotitteleillä. Tiesitkö, että ko. titteli on leikkititteli .. hih .. kuka tahansa voi sitä käyttää.
Koeta nyt vain keskittää mielesi siihen, et joku leikkitittelin omaava on taas luvan taivaat ja maat ja oot joutunut vedätyksen kohteeksi.. hahhhhhhhaaaaaa
Hahhhaaaaaaaa ... meni rahat kankkulan kaivoon .... - hihittäminen...
Siitä on oikeasti ollut apua jo. Uskoisin jotta olisi enemmänkin kun pystyisin vain keskittymään kunnolla.
Siinähän on kyse positiivisten asioiden vahvistamisesta tai väärin ajatusmallien muuttamisesta.
Ei minua sinun hihittelyt loukkaa, minä nyt tiedän kumminkin tästä enemmän kuin sinä :)
Muuten,,, tais olla turha..... tuo nimimerkki tuossa aloituksessa,,,,, tarkoitin jotta tämä keskustelun aloitus oli turha,,,en tarkoittanut hypnoosia ;)- jo entinen
Anna ajatusten tulla, älä vastustele. Sitten siirrät se syrjään ja jatkat vain harjottelua
- Rats ......
jo entinen kirjoitti:
Anna ajatusten tulla, älä vastustele. Sitten siirrät se syrjään ja jatkat vain harjottelua
Anna ajatusten tulla, et sua on huijattu ... älä vastustele ja sitten siirrät tukun rahoja syrjään, kun leikkiterapistit laskuttaa maltaita ...
hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Rats ...
Hihii ... keskity sinä poika vaan ...hihiiiii .....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870