Keskittyminen cd:n aikana.

tais olla turha..

Terve

Kävin hypnoterapeutin luona ja hän teki minulle cd:n joka auttaa noihin minun ongelmiini.

Uskon että siitä on oikeasti minulle apua, ehkäpä olen sen "luokan" ihminen että tämä tehoaa minuun.

Ongelmaksi vain meinaa tulla se että en tahdo pystyä keskittymään puheeseen mitä tulee kuulokkeista, mieleni tahtoo karata.

Ehkä sitten turha kysmyskin,,, mutta onko mitään keinoja joilla saisin mieleni keskittymään?,,,,, kun saisin mieleni keskittymään koko ajaksi kun kuuntelen niin uskoisin saavani hyviäkin tuloksia..

5

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rats ....

      Hahhhaaaaa ... nyt sua on huiputettu oikein olan takaa. Vai hypnoterapeutti ..heh .. taas on joku leikkinyt hiekkalaatikkotitteleillä. Tiesitkö, että ko. titteli on leikkititteli .. hih .. kuka tahansa voi sitä käyttää.

      Koeta nyt vain keskittää mielesi siihen, et joku leikkitittelin omaava on taas luvan taivaat ja maat ja oot joutunut vedätyksen kohteeksi.. hahhhhhhhaaaaaa

      Hahhhaaaaaaaa ... meni rahat kankkulan kaivoon ....

    • hihittäminen...

      Siitä on oikeasti ollut apua jo. Uskoisin jotta olisi enemmänkin kun pystyisin vain keskittymään kunnolla.

      Siinähän on kyse positiivisten asioiden vahvistamisesta tai väärin ajatusmallien muuttamisesta.

      Ei minua sinun hihittelyt loukkaa, minä nyt tiedän kumminkin tästä enemmän kuin sinä :)

      Muuten,,, tais olla turha..... tuo nimimerkki tuossa aloituksessa,,,,, tarkoitin jotta tämä keskustelun aloitus oli turha,,,en tarkoittanut hypnoosia ;)

      • jo entinen

        Anna ajatusten tulla, älä vastustele. Sitten siirrät se syrjään ja jatkat vain harjottelua


      • Rats ......
        jo entinen kirjoitti:

        Anna ajatusten tulla, älä vastustele. Sitten siirrät se syrjään ja jatkat vain harjottelua

        Anna ajatusten tulla, et sua on huijattu ... älä vastustele ja sitten siirrät tukun rahoja syrjään, kun leikkiterapistit laskuttaa maltaita ...

        hahhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


    • Rats ...

      Hihii ... keskity sinä poika vaan ...hihiiiii .....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe