Leimana on ainoastaan kehystettynä seuraava teksti:
HAND MADE
V&H.LINDMAN
FINLAND
Koru on lappeellaan oleva kolmio, jossa on tummaa puuta keskellä
samassa muodossa.
Googlaamalla en oikein löytänyt mitään, kenelläkään mitään tietoa,
että miten lähden selvittämään alkuperaa?
Minulla on vanha hopeinen rintakoru/neula.
5
432
Vastaukset
- Leimari :)
Jos korusi on hopeaa, on siinä hopean leima: 830 on hyvin yleinen.
Vuosiluku on jokin kirjan ja numero, esim. K6 =(v.1939) Muista leimoista näkyy tekijän oma merkintä ja kaupunki.
Katso netistä tarkemmin. - Alkup..
Ei ole mitään muuta leimaa, kuin tuo teksti!
Rintakoru on ollut minulla yli 20 vuotta, sain sen lahjaksi aikanaan ja sanottiin
että kyseessä on uniikkikoru.
Mutta noista tekijöistä kaipaisin tietoa, jos jollain on!? - Alkup..
http://aijaa.com/tMR8pN
http://aijaa.com/tMR8pN
Tuossa kuva edestä ja leimoista takaa, osaako kukaan sanoa mitään?
Rintaneulan kohtalo vaivaa edelleen, kun ne joilta olen sen saanut ei enää ole..- samat kuvat
kaksi samaa kuvaa
- jotain vinkkiä
Tyylistä päätellen 60-luvulta. Metalliosa saattaa olla alumiinia. Arvo ehkä kympin pari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.973988Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j973337Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1312658Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2322115Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m921889Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä1001833Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.211819- 1151638
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11321- 571232